Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Min støvsuger er fra Thailand og hun hedder Nan
M55
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2013 10:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Ældre skeptiske overfor robotstøvsuger

Hos den tidligere teaterdirektør og storcharmør, Klaus Pagh, er der ikke store chancer for, at der flytter en robotstøvsuger ind i hjemmet i Hellerup.

- Sådan en har jeg i forvejen. Den er fra Thailand. Hun hedder Nan, griner Klaus Pagh smørret og tilføjer: Det er min kone. Jeg tror, jeg ville foretrække en, hvor jeg selv støvsugede. Eller også ville jeg ansætte en dame eller en herre, siger den 78-årige skuespiller, der blev gift med sin 45 år yngre thailandske hustru for fem år siden

http://www.bt.dk/...hedder-nan
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jubj
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2013 11:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 12
Tilmeldt: 18.01.12
 Status: Offline

Mon ikke der kommer en alder for thailandske kvinder, hvor det at finde en ældre mand, ikke længere er muligt, da de selv er blevet ældre..!
Hvis jeg skulle finde en ældre kvinde som er 45 år ældre, så skulle hun jo være 95 år..!!!
Jeg tror at jeg holder mig til dem i min egen alder. Der er ku 2 års forkel mellem mig og min kone. Det er ganske fint for mig Lillemanden
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2013 12:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1743
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

hej
vi er nogle stykker der har fundet os en Thailandsk kone. Andre har købt en Thai støvsuger, smag og behag er forskellig
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2013 21:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

godag Min kone praler altid af sin Opvaskemaskine Angrymen siger hun han nægter at sidde under køkkenbordet griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-07-2013 06:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

sank skrev:
godag Min kone praler altid af sin Opvaskemaskine Angrymen siger hun han nægter at sidde under køkkenbordet griner



Fornuftigt af hende,- så er hun fri for hår i afløbetgriner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tiny
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-07-2013 10:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133
Tilmeldt: 29.06.10
 Status: Offline

M55 skrev:
Ældre skeptiske overfor robotstøvsuger

Hos den tidligere teaterdirektør og storcharmør, Klaus Pagh, er der ikke store chancer for, at der flytter en robotstøvsuger ind i hjemmet i Hellerup.

- Sådan en har jeg i forvejen. Den er fra Thailand. Hun hedder Nan, griner Klaus Pagh smørret og tilføjer: Det er min kone. Jeg tror, jeg ville foretrække en, hvor jeg selv støvsugede. Eller også ville jeg ansætte en dame eller en herre, siger den 78-årige skuespiller, der blev gift med sin 45 år yngre thailandske hustru for fem år siden

http://www.bt.dk/...hedder-nan


en dumsmart udtalelse fra den gamle storcharmør, Klaus Pagh,Grin konen tilgiver ham hen af vejen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-07-2013 14:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

hvad siger i så drenge ham den unge Klaus Pagh, er gift med en gammel dame, her er en mand der forstår at fanger de unge pigermusic

92-årig gifter sig med 22-årig

92 år er tilsyneladende ingen alder, hvis man skal giftes. Det lader til at være ræsonnementet for en 92-årig irakisk landmand, der er blevet gift med en 22-årig ung kvinde.

Aldersforskellen på 70 år har fået Musali Mohammed al-Mujamaie til at føle sig ung igen.

- Jeg føler mig som en 20-årig, siger han.


se fotos af den kønne brud og læs mere her http://nyhederne....A5rig.html
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Elmer55
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2017 02:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 135
Tilmeldt: 19.11.15
 Status: Offline

M55 skrev:
hvad siger i så drenge ham den unge Klaus Pagh, er gift med en gammel dame, her er en mand der forstår at fanger de unge pigermusic

92-årig gifter sig med 22-årig

92 år er tilsyneladende ingen alder, hvis man skal giftes. Det lader til at være ræsonnementet for en 92-årig irakisk landmand, der er blevet gift med en 22-årig ung kvinde.

Aldersforskellen på 70 år har fået Musali Mohammed al-Mujamaie til at føle sig ung igen.

- Jeg føler mig som en 20-årig, siger han.


se fotos af den kønne brud og læs mere her http://nyhederne....A5rig.html



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
harry eker
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-07-2017 08:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 144
Tilmeldt: 07.02.17
 Status: Offline

her kommer den omvendte kærligheds historie med eller uden støvsuger Thumb

Teenage-dreng og 73-årig gift: Truede med selvmord hvis bryllupet blev stoppet
De fandt sammen, efter kvinden havde taget sig af den syge teenage-dreng


En teenage-dreng og en 73-årig kvinde er netop blevet viet i Indonesien på trods af stor modstand.

Myndighederne forsøgte at bryde ind, men parret, den 15-årige Selamet Riyadi og 73-årige Rohaya Binti Kiagus Muhammad Jakfartruede, truede med at begå dobbelt-selvmord, hvis de ikke fik lov til at sige 'ja' til hinanden.




Det noget umage par fandt angiveligt sammen, da den unge dreng blev smittet med malaria. Den ældre kvinde, som var nabo til drengen, tog sig af ham, mens han var syg, og det var her, lynet slog ned.

I Indonesien skal mænd være minimum 19 år, før de gifter sig, og selvom myndighederne i landsbyen nær Sumatra var meget i mod vielsen, lod de den gennemføre, fordi parret truede med at tage livet af sig selv.

- Selamet er for ung til ægteskab, men vi viede dem alligevel, fordi han truede med selvmord. Da han er mindreårig, valgte vi at gøre det privat, forklarer Cik Ani, som chef for myndighederne i landsbyen.

læs resten her..... http://ekstrablad...et/6735736
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-12-2020 08:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

M55 skrev:
Ældre skeptiske overfor robotstøvsuger

Hos den tidligere teaterdirektør og storcharmør, Klaus Pagh, er der ikke store chancer for, at der flytter en robotstøvsuger ind i hjemmet i Hellerup.

- Sådan en har jeg i forvejen. Den er fra Thailand. Hun hedder Nan, griner Klaus Pagh smørret og tilføjer: Det er min kone. Jeg tror, jeg ville foretrække en, hvor jeg selv støvsugede. Eller også ville jeg ansætte en dame eller en herre, siger den 78-årige skuespiller, der blev gift med sin 45 år yngre thailandske hustru for fem år siden

http://www.bt.dk/...hedder-nan



www.thai-dk.dk/uploads/2020.12.08-klaus-pagh.jpg



Klaus Pagh er død

Efter flere år med sygdom er den tidligere skuespiller og teaterdirektør Klaus Pagh tirsdag morgen sovet ind.

Det oplyser hans familie. Klaus Pagh blev 85 år.

I sommeren 2018 blev han ramt af en blodprop i hjertet og nægtede dengang – trods opfordringer fra både læge og sin egen kone – at lade sig indlægge igen.

Klaus Pagh efterlader sig konen Usanee Pagh, som han mødte på en rejse i Thailand i 2007. Han adopterede senere sin 45 år yngre kones datter, Pawarisa.

De danske kvinder

Ifølge Klaus Pagh er danske kvinder ikke længere så kvindelige. De er hårde i filten.

I 2017 udkom biografien 'Et liv blandt komikere og kvinder - fortalt til Bodil Cath'.

»Min nuværende kone, Nancy, som jeg kalder hende, eller som kælenavn Nan, er mit livs største held og lykke. I virkeligheden hedder hun Usanee Pagh og er født i Thailand. Hun er min fjerde brud, og uden sammenligning kan ingen lottogevinst være større. Hun har lovet at tage sig af mig, til jeg dør, og det er jeg sikker på, at hun gør,« siger Pagh i biografien.

Og som det fremgår af bogens titel, handler det også om de mange kvinder, der er vandret ind og ud af Paghs liv. Der, som hans nuværende 45 år yngre kone Usanee siger det i bogen, bliver ti år yngre for hver gang, han møder en ny.

»Tænk, at man nærmest skal over på den anden side af kloden for at blive lykkelig og glad. Frank Sinatras første kone hed også Nancy. Måske er det derfor, jeg kalder Usanee for Nancy eller Nan. Hun holder liv i mig. Hvis ikke hun havde været der, så havde jeg været død.

Jeg tror, den forslidte frase 'kærlighed har ingen alder' passer i vores tilfælde. Vi blev uden større hurlumhej gift på Gentofte Rådhus. Det foregik 23. juni 2007 hos borgmester Hans Toft. Nancy var dengang 27 år. Vi mødte hinanden, da hun var 25, og vi har nu været mand og kone i over 10 år. Jeg håber at opleve, at vi kommer til at fejre vort kobberbryllup,« siger Pagh i 'Et liv blandt komikere og kvinder - fortalt til Bodil Cath'.

Den thailanske kvinde arbejdede som tjener, da Pagh mødte hende i Thailand. Hun var netop kommet igennem en skilsmisse. Det var ikke helt let at få permanent opholdstilladelse for Nan, som hun bliver kaldt i daglig tale, og hendes datter Pawarisa, dengang bare to år gammel. Men det lykkedes, og i dag har parret været sammen i 12 år, datteren er dansk. Moderen har forlængst lært dansk og har fået et aktivt liv i Danmark. Parret bor i en lejlighed i Tuborg Havn.

»Nan når ikke med mig ved sin side at blive gammel. Når hun er rundet de 60 år, er jeg for længst borte. Det sjove er, at hun allerede synes, hun er gammel, skønt hun kun er 37 år. Helt fra starten ville hun have en gammel mand. Hun ville ikke risikere, at han var hende utro, og han måtte gerne være udlænding. Det var skæbnens gunst, da hun ramlede ind i mig. Jeg har aldrig fortrudt det ægteskab. Hun er min drømmepige og en dejlig kone. Jeg ved ikke, hvorfor jeg bedst kan lide unge kvinder. Ældre piger kan da også være tiltrækkende, men det er ligesom ikke lige noget for mig. Når det gælder parforhold, synes jeg der i Danmark er en vis form for aldersracisme. En gammel mand kan man ikke bruge til noget, når det gælder kærlighed og sex. Det er simpelthen ikke rigtigt,« siger Pagh i bogen.

»Nan er den traditionelle kone, der laver mad og tager sig af husholdningen. Hun er på alle måder alt, hvad en mand kan ønske sig, og er på mine gamle dage lyset i mit liv. På en eller anden måde får hun mig heller ikke til at føle mig så gammel, som min alder siger, jeg er. Der er stor ømhed mellem os. Nan har alt det, som danske kvinder ikke længere har. Jeg synes, at danske piger har udviklet sig i en forkert retning. De er ikke mere så kvindelige. De er blevet sådan lidt hårde i filten, men nu har jeg måske også været uheldig et par gange, eller også er Nan mere forstående og tilgivende over for de fejl, jeg har.«

Læs nærmere på:

»Klaus Pagh om sin 45 år yngre kone (2017)

Ȯgteskab kostede Klaus Pagh venner (2008)

»Han var flamboyant, fremragende og visionær

»Paghs sidste måneder: Nåede de store fester
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ana
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-12-2020 11:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 70
Tilmeldt: 21.02.19
 Status: Offline

Klaus Pagh er død i dag, 85 år gammel. Som mange her i gruppen nok ved, så var hans sidste hustru fra Thailand. Sidste år fortalte han til Politiken en sjov anekdote:

"Klaus Pagh fortalte, hvordan han mødte sin fjerde hustru, den thailandskfødte Nancy Pagh, i byen Pattaya. En thailandsk kystby, som han yndede at kalde den.

Han mødte hende i en butik, som udlejede knallerter og motorcykler. Hun var 25 år – han var 70. Da han gik ind ad døren, faldt han i snak med hende og inviterede hende på frokost hos butikkens ejer, som han kendte.

Under frokosten måtte de andre gæster tolke for dem, og Klaus Pagh fik spurgt, hvad hun interesserede sig for.

Chopin, svarede hun. Sikke en pige, tænkte han.

Her var en thailandsk pige fra bøhlandet, som satte pris på klassisk musik.

Senere – da de var blevet gift – opdagede han, at hun havde ment det engelske ord shopping."
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ana
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2022 15:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 70
Tilmeldt: 21.02.19
 Status: Offline

Nancy behøver ikke mangle noget resten af livet

Intet tydede på, at et liv på første klasse ventede 25-årige Usanee, da hun lige var gået fra faderen til sit lille barn, fordi han havde været hende utro.

Den thailandske kvinde besøgte sin søster i havnebyen Phuket, hvor hun måtte sove på det hårde gulv – indtil hun tilfældigt mødte en dansk mand, der forelskede sig i hende.

Manden var den 45 år ældre Klaus Pagh, der fik lokket sin “Nancy”, som han kaldte hende, til Danmark – og de levede lykkeligt til hans dage ende i december 2020, 15 år senere.


»Læs nærmere på: Se og Hør
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JohnJ
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2022 18:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 54
Tilmeldt: 22.01.22
 Status: Offline

Først Pattaya, så havnebyen Phuket?

Det er vidst en rigtig løgnehistorie den der..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2022 19:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

JohnJ skrev:
Først Pattaya, så havnebyen Phuket?

Det er vidst en rigtig løgnehistorie den der..


ikke helt, der er noget sandhed i den historie

Teaterdirektør, skuespiller og storcharmør Klaus Pagh var sygdomssvækket og næsten blind, da han et halvt år før sin død skrev under på et nyt testamente.

Ekstra Bladet har fået indsigt i testamentet, som afslører, at den 45 år yngre enke, Usanee Pagh, arver stort set hele Klaus Paghs formue.

se mere her: https://ekstrabla...5466?ilc=c
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Smag på Thailand Hele Thailand 90 24-03-2024 12:54
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23
Se dokumentar om Black Mountain i Thailand Golf baner 4 15-03-2024 12:39
Thailand: 10 million people suffer pollution-related illnesses in 2023 | BBC News Hele Thailand 1 10-03-2024 09:35
Keld Wulff alias Kenn Holm anholdt i Thailand Nyheder på dansk 20 06-03-2024 12:27

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.76 sekunder | 97,837,302 Unikke besøg | jQ Blog