Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Pattaya fremmer internationale røgfrie dag besked
thaikurt
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2013 11:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

Pattaya Skole nr. 4 studerende sluttede City Publicer sundhedsarbejdere for to internationale røgfrie dag marcher 31 maj for at minde lokalbefolkningen og turister om Pattaya generelt ignoreret offentlig-ryger forbud.

i788.photobucket.com/albums/yy169/thaikurt/n1Anti1_zpsdb1c4958.jpg


http://www.pattay...7?ref=pmci

Vi ryger ved jo udmærke det ikke er sundt at ryge elles skal alle antirygeren nok gør os opmærksom på det og se gerne at det bliver forbudt at ryge og i Danmark er ryger blevet et forfulgt folkefæ til samme er snart også glæden i thailand.

Det der pisse mig af er at man i thailand bruge unge menneskerne til at komme med et budskab at der er nogen regler for ryger forbud. og at man så tro at det få nogen påvirker ryge til at overholde reglerne.

At man så bruge det som en undskylden og gør opmærksom på at der hver år er mange unge menneskerne der begynder at ryge ville det nok ikke påvirker de unge menneskene til at begynde at ryge og at det så skulle hjælpe at man går rundt på gade i Pattaya

Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Evo777
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2013 12:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 26
Tilmeldt: 28.06.12
 Status: Offline

Rygere er et forfulgt folkefær og det er blevet trendy og in at være anti ryger eller repræsentere et firma, som spreder anti-ryger budskabet. Det er vel det man kan kalde gruppepres, for jeg tror de fleste er ligeglade med om andre ryger og bliver syge af det. Men det ser godt ud, når man er med på vognen. Det er fint, at man ikke må ryge på arbejdspladsen mere pga. passiv rygning. Men at ville helt forbyde folk at ryge er for meget.

Personligt syntes jeg, der er andre ting her i verden (og Thailand) som man hellere skulle bruge penge på at få stoppet. Jeg har besøgt familier hvor faderen drak hvad der nok svare til 30 øl om dagen. Det siger sig selv, at den familie havde nok af problemer og jeg tror nu nok hellere de så, at han røg 30 cigaretter om dagen i stedet for at drikke 30 øl.

Stoffer og narkotika..... Stoffer i dag koster jo mindre end en drink på et diskotek eller en bar. Unge mennesker bliver lokket af de billige priser og pga. gruppepress fra vennerne. Få dog sat nogle store kampagner i gang for at få stoppet det og så gem rygerne til senere. I Danmark sælges ecstacy piller for ca. 40 kr stykket og det er nemt at anskaffe sig. Og stoffer på Christiania.... brug dog penge på det i stedet og få lukket l..... en gang for alle.

Man burde simpelthen bruge energien på nogle vigtigere ting i stedet for at springe med på vognen og tilslutte sig den lange kø af mennesker, som står med en løftet pegefinger og fortæller om hvor farligt det er at ryge. Jeg går da ikke hen til de overvægtige på gaden og fortæller af de vil dø af hjertekarsygdomme eller type 2-sukkersyge. Eller fortæller dem, at de ikke må spise i samme rum, som dem med normal vægt, da de ellers kan smitte kollegerne med 3. grads ædesyndrom så de begynde at spise lige så meget. Eller står og peger på de lokale sutter, som sidder med dagens tredje øl kl 10:00 og er godt på vej til at drikke sig ihjel. De ved da godt det vil slå dem ihjel.

Nogle mennesker her i verden skal hjælpes på vej og det skal der selvfølgelig bruges penge på. Men langt de fleste ved godt, det de gør er farligt. Folk har selv ansvar for deres handlinger, så lad dem da gøre hvad de vil
รักประเทศไทย

www.bangkok37.com
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.bangkok37.com
farang
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2013 14:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 457
Tilmeldt: 28.05.11
 Status: Offline

hej Evo777 det er sgu da en sær formynder verden vi lever i - hvor voksne menneskers frie vilje til at ryge tages fra dem
mens andre kan drikke og æde sig tykke og blive helbredt på statens regning, uden en løftet pegefinger
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2013 15:51



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Kæft skal vi nu til og have ondt af folk er afhængig af nikotin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2013 16:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Kæft skal vi nu til og have ondt af folk er afhængig af nikotin


-Det er såmænd ikke nødvendigtGrin
Du må hellere have ondt af alle dem der er afhængige og dagligt drikker spiritus, f.eks. lige en drink om aftenen for at "slappe af".
Eller dem der grovæder sig en "luxus-bug" til,-og dermed også påfører sig risiko for livsstils-sygdomme.

-En løftet pegefinger er i orden, man behøver bare ikke blive fanatisk og helt hysterisknej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2013 17:18



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Folk der grovæder og drikker genere ikke andre folk. Der skal være plads til alle men selv mange der ryger fordi de er afhængig vil heller ikke ryge i deres egen stue men gerne stå udenfor og ryge så røgen kommer ind i andres hjem.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2013 17:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

-Fanatisme er en grim sygdom. Uanset om det gælder rygning eller religion.ved ikke

Der skal være plads til alle men selv mange der ryger fordi de er afhængig vil heller ikke ryge i deres egen stue men gerne stå udenfor og ryge så røgen kommer ind i andres hjem.


-Kan du heller ikke tåle lugten af naboens udendørs-grill??Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2013 17:46



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hæ man kan da rigtig læse hvem der er afhængig. Men typisk rygere at komme med dumme undskyldninger for at de kan forpeste ens hjem bare det ikke går ud over dem selv.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2013 17:48



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Og for min skyld kan folk være nok så afhængige af nikotin bare jeg kan blive fri for det
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2013 18:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Og for min skyld kan folk være nok så afhængige af nikotin bare jeg kan blive fri for det


-Fint.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thaikurt
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2013 22:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

Meningen med livet må være at man selv bestemmer hvad man bruge sit liv til.
Og andre så repetere det.Thumb


Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2013 01:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej
jeg ryger ikke, jeg drikker ikke, jeg går ikke med fremmede damer www.thai-dk.dk/uploads/en12.gif

jeg har ingen problemer med folk der ryger de opfører sig nogenlunde pænt, ber du en ryger om ikke at ryge lige op i ansigtet på dig. Fint nok det respekterer han/hun uden ballade

jeg har til gengæld mange problemer med fulde folk, de opfører sig A. H.T. og skaber mange problemer for andre
ber du en fuld persom om at stoppe med at drikke, ja så er, balladen der
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2013 07:15



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

yindee skrev:
hej
jeg ryger ikke, jeg drikker ikke, jeg går ikke med fremmede damer www.thai-dk.dk/uploads/en12.gif

jeg har ingen problemer med folk der ryger de opfører sig nogenlunde pænt, ber du en ryger om ikke at ryge lige op i ansigtet på dig. Fint nok det respekterer han/hun uden ballade

jeg har til gengæld mange problemer med fulde folk, de opfører sig A. H.T. og skaber mange problemer for andre
ber du en fuld persom om at stoppe med at drikke, ja så er, balladen der



Jamen yindee du har da fuldstændig ret, det jeg bare undrer mig over hvergang der kommer noget med rygning så skal man høre alt det ynk fra rygerne og sammenligning med alt andet usundt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thaikurt
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2013 08:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

Det samme ynk høre man fra antirygeren og især dem der har være ryger før.driller
Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2013 15:24



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hæ hæ Kurtski, bare fordi du ikke har nosser til og tage en kold tyrker driller

Men bliv da endelig ved, det sgu så sjovt at provokere rygere driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thaikurt
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2013 18:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

Giv mig en god grund til at skulle holde op med at ryge?

Kom nu ikke med det samme vrøvl om at det er sundhedsfare og man død af det alt det har jeg hør så mange gang før.




Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2013 18:36



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Giv mig en god grund til at forsætte. Indrøm nu bare du er afhængig, og det er kun tobaks industrien der elsker dig og alle dine mange penge de 'stjæler' fra dig fordi du er afhængig af nikotin.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2013 18:52

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

nu er det jo ikke særlig dyrt at ryge i LOS, og hvis man så evt. kender nogen der kan skaffe lidt fra Cambodia også, så er det jo ikke lige pengene det drejer sig om :)

Jeg holdte også for mange år siden i Bangkok, varmen, luftfugtigheden gjorde jeg syntes det var lidt kvalmt med den røg ! ...fik det også dårligt..så slut med det.

At det så evt. kan give lidt flere leveår, det er jo en xtra bonus.

savner ikke røgen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thaikurt
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2013 19:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

jsh71
Nu ryger jeg kun piber og har gjorte det i mange år. og det vil jeg blive ved med udsets hvad sundhedsapostels kommer med.

Der er ikke nogen bedre en at sidde og ryge en pibe tobak når man sidder ved nørd

Nu tro jeg ikke på at tobaks industrien bliver særlig rig på det jeg ryger da en pakke koste 5 bath det er thai tobak, eller at jeg få det send fra landet hvor det er endnu billig

De få gang jeg har mulighed for det og nogen tager dansk tobak men til mig bruge jeg så lidt flere penge på

Hvis du skulle komme til Pattaya og se en vesterlænding der ryger pibe så er det mig
Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2013 20:21



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja sådan engang watson tobak den smagte sgu godt, meeen jeg skal satme ikke starte på det pjat igen, man er vel blevet voksen.

Men alt det du siger/skriver med at hygge sig ved computeren går nu fint nok uden tobak.

Se alt det du kan, kan jeg oz, men det kan du ikke da der er forbud med at ryge mange stederdrillerhej

Helt ærligt Kurt hvorfor tror du tobaks industrien ikke tjener penge? Jeg har på fornemmelsen de sidder og gnidder sig i deres små hænder hvergang du køber tobak.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Happy Holi Festival of Colours 2024 Returns on March 23rd to Pattaya Nyheder fra Pattaya 1 10-03-2024 05:33
Pattaya Police Seize 300 Bottles of Illicit Kratom Juice Nyheder fra Pattaya 1 07-03-2024 11:12
Discover Excellence at Regents International School Pattaya | Your Future Begins Here Amazing Pattaya 1 04-03-2024 10:55
Biking Group in Pattaya Raises Safety Concerns Nyheder fra Pattaya 1 20-02-2024 12:33
Terminal 21 Pattaya Hosts Glittering Miss Qipao International 2024 Competition Nyheder fra Pattaya 1 10-02-2024 12:01

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 1.25 sekunder | 97,847,516 Unikke besøg | jQ Blog