Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Computer
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Google Earth og Windows7 med IE 10
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-05-2013 10:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Jeg har før fået rigtig god hjælp til opsætning af computer-TV.
-Nu prøver jeg så igen, for det "spøger"Grin
---------
Jeg bruger programmet "Google Earth" temmelig meget. Derfor udskiftede jeg den gamle computer (havde for lidt hukommelse, og var for "sløv"skaal.
På den nye comp. kører jeg med Windows7 Professional 64 bit og IE 10. -Og det fungerer bare godt, undtagen med 1 program.

Som noget af det første downloadede jeg Google Earth (gratis-udgaven) og indstallerede det på computeren. Det fungerede rigtig godt i ca. 14 dage. -Absolut ingen problemer.
Så en morgen jeg ville åbne programmet og klikkede på ikonet, så skete der ikke en hujende fis!!
Jeg prøvede flere gange,-også at genstarte computeren. -Stadig ingen reaktion, og alle andre programmer reagerede og fungerede fint. Det var kun det ene program der var "død".
Så prøvede jeg at slette programmet og downloade igen. Ved afslutning af download er der jo auto-opstart, og det fungerede fint. Men igen, når jeg klikker på ikonet på skrivebordet så sker der intet. Det nægter at starte.
Jeg har også prøvet at skifte browser (først Google Chrome og siden FireFox), men stadig uden heldigt resultat. Derfor er jeg gået tilbage til IE 10.

Jeg har været på "nettet" og læst at mange andre også har problemer,-men endnu ikke fundet en løsning.

Hvis en af jer skulle ligge inde med et godt råd, så er jeg yderst taknemmelig for velvillig assistanceThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
XP
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-05-2013 11:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

hej
hent dette program IObit Uninstaller 2 http://www.iobit.com link rettet af ADM. Pas på der kommer en masse skidt (ekstra programmer) med ned fra den side hilsen ADM

brug det til at fjerne Google Earth du skal klikke på Advancet afinstallering
når du kører programmet

der efter Kør en diskoprydning i systemværktøjer


geninstallere Google Earth
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-05-2013 16:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej Al48

hvis Google Earth er installeret og ikke vil åbne er det fordi programmet er indstillet til at åbne i DirectX-tilstand, det skal laves om til OpenGL mode. Først skal du genstarte din PC

og så skal du

Klik på Start> Alle programmer.

Kør musen hen over Google Earth eller Google Earth Pro,venstre klik på mappen og vælg Start Google Earth i OpenGL mode.



her er lidt på uden bys om tricket

http://support.go...wer=176176
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-05-2013 17:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

XP skrev:
hej
hent dette program IObit Uninstaller 2 http://www.iobit.com link rettet af ADM. Pas på der kommer en masse skidt (ekstra programmer) med ned fra den side hilsen ADM

brug det til at fjerne Google Earth du skal klikke på Advancet afinstallering
når du kører programmet

der efter Kør en diskoprydning i systemværktøjer


geninstallere Google Earth


Hej XP.
Nu har jeg prøvet 2 gange uden held.
Undskyld, men jeg kan ikke finde "Advancet afinstallering" i det program-link.
Men til gengæld dukkede der en del andet lort op,-bl. andet dette: http://www.forums...iscussion/

Nu kan jeg jo så bruge lidt tid til at finde ud af hvor dit link (program) har gemt sig,-for det er heller ikke under indstallerede programmer, og der er heller ikke dannet skrivebords-ikon.

Sorry hvis jeg lyder lidt irriteretved ikke -men den slags links har jeg absolut ikke brug for.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-05-2013 17:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

yindee skrev:
hej Al48

hvis Google Earth er installeret og ikke vil åbne er det fordi programmet er indstillet til at åbne i DirectX-tilstand, det skal laves om til OpenGL mode. Først skal du genstarte din PC

og så skal du

Klik på Start> Alle programmer.

Kør musen hen over Google Earth eller Google Earth Pro,venstre klik på mappen og vælg Start Google Earth i OpenGL mode.



her er lidt på uden bys om tricket



http://support.go...wer=176176


Takker,-men har også prøvet det.Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-05-2013 17:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

AL48
er det dette program han har fået dig til at installere

www.thai-dk.dk/uploads/goh55.PNG

hvis det er det kan du finde det i i drev C mappe IObit
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-05-2013 18:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Hej,-takker for indlæg og forsøg på hjælpskaal

Nu er problemet løst.music
-----------
Microsoft og Google er jo ikke verdens bedste venner, og derfor spænder de sommetider ben for hinanden.
-I det her tilfælde skulle jeg først slå alt "Windows firewall" fra før download af Google Earth.
Så downloadede det perfekt.
Derefter når "Windows Firewall" igen var slået til, skal man gå ind i Kontrolpanel-Windows Firewall-Tilladte programmer, og trykke på "Tillad andet program". Så fremkommer "Tilføj et program", der markerer man Google Earth og trykker på "tilføj".

Ellers vil Windows firewall gå ind og "blande sig", da det så ikke er et "lovligt" program.

Måske en ekstra sikkerhed ved Windows7 ??
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Denne penis er så stor, at den kan ses på Google Maps Det sjove. 1 01-07-2019 09:25
This is heaven on earth. Soneva Kiri Resort in Koh Kood Syd Thailand 1 04-05-2017 08:43
Viruscocktail: Facebook og Google Crome. Computer 9 27-11-2016 10:42
Så (vildt) meget ved Google om dig Computer 3 07-07-2016 03:55
Google Earth Pro er nu gratis!! Computer 8 20-02-2015 03:37

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 2.58 sekunder | 99,060,361 Unikke besøg | jQ Blog