Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Trist udvikling
freja
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-04-2013 17:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Hvad er det dog, der sker i vores lille land.

Jeg tror minsandten de folkevalgte Helle T, Bjarne C, Margrethe V og Mette F har været i det kreative hjørne.

Efter deres maraton i leveringen af falske tomme løfter, kan de vel snart trænge til at komme på rekreation igen, lad os derfor skramle sammen til et inspirerende kursus i mindfulness, så de igen får et mentalt overskud til endnu en frugtbar, brainstorming i hovmodige bedrageriske sparetiltag.

Fy for pokker de har været et trist bekendtskab.

http://ekstrablad...948830.ece


Noget af et slag i maven på alle dem, der stolede på de gyldne løfter ved valget.






Jeg er sikker på de alle i hopa, sidder tilbagelænet i deres bløde lænestole, bag nedrullede gardiner og drømmer om den dag, hvor de har opnået deres mål nemlig en EU- toppost.

Smældet fra det røde flag vil være forstummet og i stedet vil vi høre pamperne taktfast slå i gulvet og hyle med i kor på dele af denne Jan Toftlund sang.





Til h...... med den sociale retfærdighed. For man har vel et standpunkt, til man ta'r et nyt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-04-2013 17:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

host hark er du sikker på du ikke blev forbyttet ved fødslen,eller er adopteret.
en skam jan døde så tidligt.
snyltere løgner og bedrager,kært barn har mangfe navne, men en katastrofe er det for de mange familier der rammes. men du må indrømme at nogle er selvforskyldte i deres situation.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-04-2013 02:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

ida skrev:
host hark er du sikker på du ikke blev forbyttet ved fødslen,eller er adopteret.
en skam jan døde så tidligt.
snyltere løgner og bedrager,kært barn har mangfe navne, men en katastrofe er det for de mange familier der rammes. men du må indrømme at nogle er selvforskyldte i deres situation.


hej ida
har du kigget lidt dybt i rødvins flasken før du skrev dette indlæg godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-04-2013 07:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Den såkaldte dagpengereform er jo egentlig et makværk der blev presset igennem af den borgerlige regering og Dansk Folkeparti, med hjælp fra de Radikale.

Siden er det så lykkedes dem at tørre det hele af på den nuværende regering.

Her er en optimistisk lalleglad pressemeddelelse fra den tidligere Beskæftigelsesminister Inger Støjberg fra Venstre:

http://bm.dk/da/A...eform.aspx


Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-04-2013 08:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

yindee skrev:
ida skrev:
host hark er du sikker på du ikke blev forbyttet ved fødslen,eller er adopteret.
en skam jan døde så tidligt.
snyltere løgner og bedrager,kært barn har mangfe navne, men en katastrofe er det for de mange familier der rammes. men du må indrømme at nogle er selvforskyldte i deres situation.


hej ida
har du kigget lidt dybt i rødvins flasken før du skrev dette indlæg godag


man siger æblet ikke falder langt fra stammen, i visse tilfælde kan det hænde at afstanden er så stor at man hverken kan se træ eller frugt.
hør nu her min gode mand, jeg drikker ikke så meget rødvin nej men nu du bringer det på bane, kan jeg oplyse dig om at for mange gajol shots gir en dræbende hovedpine også selvom de er tilført granatæble, frugt skulle efter sigende ellers være så sundt jeg føler mig nu ikke særlig frisk lige nu.
Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-04-2013 10:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Den såkaldte dagpengereform er jo egentlig et makværk der blev presset igennem af den borgerlige regering og Dansk Folkeparti, med hjælp fra de Radikale.

Siden er det så lykkedes dem at tørre det hele af på den nuværende regering.

Her er en optimistisk lalleglad pressemeddelelse fra den tidligere Beskæftigelsesminister Inger Støjberg fra Venstre:

http://bm.dk/da/A...eform.aspx



Dengang var der en vækst, omend den var svag, ledigheden var ikke på det nuværende niveau og mine rettigheder var rimelig intakte.

Tillige har den forrige regering har ikke anstillet sig som værende vejledende coach, ved det store sociale tag selv buffet.

Stadig vel ikke lige, hvad man havde forventet sig af en rød regering, jeg havde nok den fordom, at kom de til magten, ville vores medlidenheds gener aktiveres og ”male byen rød dag og nat”, well de fordomme er så gjort til skamme.

De er så skræmmende, at de kan få mit hår til at rejse sig på kommando.

Jeg har nok et sort syn på fremtiden javist, men bevares jeg håber da det bedste, men frygter det værste.

Ha ha Ida stadig Lynhurtig og rapkæftet på den humoristiske aftrækker. Tja hver familie med respekt for sig selv, har jo et sort får.ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
en trist historie om hvordan 2 mennesker dummer sig Skik og brug 28 23-10-2023 16:18
Stor udvikling i Chiang Rai. Nyheder på andre sprog 1 18-12-2013 05:56
Er du trist og har du sorg i sinde Fri Debat 1 29-04-2013 03:45
er du trist og har du sovs på kinden Markedspladsen 7 11-06-2012 15:45
Trist ulykke Nyheder på dansk 2 02-05-2012 10:15

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.29 sekunder | 99,477,735 Unikke besøg | jQ Blog