Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Russian Tourist Strangled to Death in Soi Buakhao Hotel Room
Nanoq4u2
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-03-2013 07:32

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

06/ Mar/ 2013
Russian Tourist Strangled to Death in Soi Buakhao Hotel Room
A 39-year-old Russian tourist and architect from St. Petersburg was found dead in a hotel room on Soi Buakhao Tuesday afternoon, apparently strangled to death with a belt during a fight. Hotel staff said that the Russian would go out every night and get very drunk. He would take women back to his room every night, while many Thai and foreign men would also visit him.

The victim, identified as Mr. Andrei Komarov, was found by police lying on the floor close to the bed, wearing only jeans but no shirt and bleeding from his eyes and nose. The Russian’s throat and left arm were badly bruised, and there were bloodstains all over the floor, as well as on the wall and the bed. There was evidence of a violent struggle, with water bottles scattered around the room, and police also found "many condoms" on the bed.

The victim's body was stiffening from rigor mortis, and a forensic doctor estimated he had been dead for about 8-10 hours. A belt, thought to have been used to strangle the victim, was found on the dressing table next to the table. The buckle had been ripped off, possibly during a fight with his murderer. While it appears that nothing of value was taken and the man's mobile phone, passport and credit cards were still in the room, police did not find a wallet or any cash.

Hotel staff revealed that the Russian had checked into the hotel in mid-February. He had paid his bill in advance and was due to check out on the day of his murder. Staff said the man would go out every night and usually get very drunk. He would bring back women to sleep in his room every night, and many Thai and foreign men would also visit him occasionally.

A full murder investigation is now underway as police check security cameras at the hotel and further question hotel staff. For now, police assume the killer or killers must have been similar in size and strength to the victim as he had obviously died while fighting. Pattaya One PDN

UPDATE - After inspecting CCTV images taken at the hotel, police have identified a 37-year-old Thai woman as the last person seen to enter and leave the Russian's room. Police were able to identify her as "as the hotel keep copies of ID Cards or passports of unregistered guests."

"Pending the results of the postmortem examination, police have not ruled out erotic asphyxiation or even suicide as a cause of death; but with signs of a struggle ... murder is still the more likely cause of death." Pattaya One

http://www.pattay.../news.html

åbnbart ikke selvmord ....dennegang music

Redigeret af ADM
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
buller50
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-03-2013 14:49

Bruger

Antal indlæg: 15
Tilmeldt: 29.10.12
 Status: Offline

I love Thailand og deres vidunderlige folkefærd og flotte piger
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-03-2013 16:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg blev lidt nysgerrig da jeg havde læst nanokkens kopierede indlæg.

Han havde ikke angivet et link, så jeg undersøgte hvor han havde det fra, det viste sig det var kopieret fra bestgore.com.

I får heller ikke et direkte link fra mig, da siden kun er for personer over 18, så kan I selv regne den ud.

Nå men så var det jeg tænkte på en af vore gamle venner, I ved ham der tissede op ad Microsofts mur.

Det er jo en af hans foretrukne sites, men måske har de bare fælles interesserved ikke
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ADM
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2013 00:30
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 107
Tilmeldt: 26.12.10
 Status: Offline

skipper skrev:
Jeg blev lidt nysgerrig da jeg havde læst nanokkens kopierede indlæg.

Han havde ikke angivet et link, så jeg undersøgte hvor han havde det fra, det viste sig det var kopieret fra bestgore.com.

I får heller ikke et direkte link fra mig, da siden kun er for personer over 18, så kan I selv regne den ud.

Nå men så var det jeg tænkte på en af vore gamle venner, I ved ham der tissede op ad Microsofts mur.

Det er jo en af hans foretrukne sites, men måske har de bare fælles interesserved ikke


Du har ret Skipper jeg har redigeret i indlæg-et fundet og indsat det originale fra http://www.pattay.../news.html
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2013 06:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Indrømmet ADM, jeg var lidt hurtig på aftrækkeren der.

Den oprindelige version, den nanokken kopierede, og som du linkede til, er noget mindre fantasifuld end bestgoresgodag
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2013 10:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Shock Husk ikke noget med Mia noi http://www.pattay...d-thai-gf/ Græder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Russian man rescued from drowning on Jomtien Beach, his friends blame marijuana. Nyheder fra Pattaya 1 10-12-2023 16:45
My boyfriend, the sex tourist Film, bøger etc 5 24-11-2023 18:11
Jomtien has a new tourist police investigation station. Nyheder fra Pattaya 2 02-10-2023 10:56
Det mest luksuriøse hotel i THAILAND Mövenpick Resort Nordøst Thailand 2 01-06-2023 08:02
This Is Life In A Thai Jail: Face Death Or Madness Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 20-05-2023 14:04

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.30 sekunder | 99,498,049 Unikke besøg | jQ Blog