Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hvem er mest undværlig?
AK81
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2013 13:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 331
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline

reve skrev:
skipper skrev:
Nå, nu er jeg sgu også gået hen og blevet nazist på mine gamle dage, man bliver ikke sparet for noget her på sidenGrin

Jeg var lidt spændt på hvem der først trak nazi kortet, og det blev så ham grønlænderen, det ser ikke ud til han har forstået meget af det hele, men debatten udvikler sig måske i anden retning end han forventer.


Velkommen til dagens Danmark, skriver du om de fremmede, i en for dem negativ tone. Trækker de straks nazist eller racist kortet, desvære er der mange såkaldte Danskere, der ikke har forstået sagens alvor. De holder med de stakles forfulgte uskyldige såkaldte flygtninge


hørt, jeg er bange for at det er forsent, om 10 til 20 år er vi i mindre tal, til den tid vi skal tilpasse os deres kultur Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2013 13:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Og så skal vi også passe på ikke at lukke for mange thailændere ind.
Så skal vi snart til at betale farang pris hjemme medked
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2013 13:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Og så skal vi også passe på ikke at lukke for mange thailændere ind.
Så skal vi snart til at betale farang pris hjemme medked


Kære Skipper
snup dig en pilsner mere, det med farang priser er den danske banks afdeling, det klarer de til ug med kryds og bolle griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2013 13:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

yindee skrev:
skipper skrev:
Og så skal vi også passe på ikke at lukke for mange thailændere ind.
Så skal vi snart til at betale farang pris hjemme medked


Kære Skipper
snup dig en pilsner mere, det med farang priser er den danske banks afdeling, det klarer de til ug med kryds og bolle griner


Bruger aldrig Danske bank, men snuppede en bajer alligevel, for en sikkerheds skyld ølkrus
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-02-2013 04:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej Skipper

kan vi også undvære den familie her

Kriminel familie får 301.933 om måneden
Overborgmesteren har tidligere lovet at stoppe storfamiliens misbrug af københavnernes skattekroner - men de får bare flere penge

http://ekstrablad...926258.ece
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-02-2013 17:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Stærke sager yindee.
Familien består af ca, 40 personer, alle i den stjæledygtige alder, efter hvad skodavisen BT oplyser.
Hvorfor de ikke alle er blevet udvist for længst er en gåde for de fleste.
Jeg havde egentlig planlagt at jeg ville finde formildende omstændigheder på nettet, og stikke dem i næsen på dig, men jeg kunne sgu ikke finde nogen.ved ikke
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2013 12:51

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

altså drenge skal i kun finde de negative historie frem om dem .....men stadigvæk vil vi jo godt hente pizza på hjørnet ved ali ,herre gud kom videre i jers liv ....folketinget er vel den største social nasser og vi betaler med glæde vores skat ....så vi kan holde gang iden så i sidder der med jers lille trut mund og tænker ....hvis man kan kalde det ..at tænke ..muslimer jøder osv jammen hov der er jo kun os ...og er ja utrolige lkloge ....er det ikke sådan det er ....ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2013 13:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Du kan ikke mene , at 300.000 i støtte pr. md. er i orden ????

Pizzamanden på hjørnet han tejner da sine penge selv , og de ansatte i forretningen er på kontanthjælp.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2013 13:42

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

nu er der jo tale om en store famile og ikke en person .. detsværre kun ...beløbet ogikke hvem der for hvad ...og den er nu smidt ud af landet for altid ...hvad koste ikke ha scoall tilfælde til at bo .på .inst ...ca 1 mil pr md fordi de ikke kan styrre sig i din og min samfund nej giv dem en spade og lad dem grave grøfter naturlige træt hed er sund ..bicycle
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2013 14:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Hvad lever du af i Thailand ??

Pension ? folke eller førtids ????


Alle nassere bør have et arbejde i det danske eller det samfund de nu har valgt at nasse på.

Hvis du kan undervise sort i Thailand , så kunne du måske få et job hjemme i danmark, der er også mennesker der vil lære engelsk.


Det er dobbelt moral at udtale sig om, hvad vi skal betale til når man selv er smuttet.

Prøv du at tage til er arabisk land og bed om hjælp ! så finder du måske ud af, at de kender det danske system bedre end du gør.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2013 14:34

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

vidst ikke meget sort idet ...efter som jeg ikke får løn for det ,mht de dermuslim lande har ingen grund til at besøge dem, min indtægtskilde ved kommer ikke den her sag ...en privatsag... har da forsøgt og få job i danmark var sgu ingen der gad ha mig ...så jeg valgte at prøve det her som et forsøg må vi så se om det går godt eller ikke ....ved ikke overlever jo nok kan ikke se den her sag noget mit privat liv at gøre lbette mand ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sol
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2013 15:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 248
Tilmeldt: 09.11.09
 Status: Offline

Nanoq4u2 skrev:
altså drenge skal i kun finde de negative historie frem om dem .....men stadigvæk vil vi jo godt hente pizza på hjørnet ved ali ,herre gud kom videre i jers liv ....folketinget er vel den største social nasser og vi betaler med glæde vores skat ....så vi kan holde gang iden så i sidder der med jers lille trut mund og tænker ....hvis man kan kalde det ..at tænke ..muslimer jøder osv jammen hov der er jo kun os ...og er ja utrolige lkloge ....er det ikke sådan det er ....ølkrus


kender du nogle positive historier om, hvordan muslimer har klaret sig i danmark hører vi gerne fra dig
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2013 15:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Jo, det vedkommer lige præsis sagen, for hvis du også er på en eller anden form for hjælp fra det offentlige , så er der jo en grund til , at du forsvarer deres nasseri på det danske system.

For en ordens skyld skal jeg fortælle dig jeg har folkepension efter at have arbejdet siden jeg var 14 år.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2013 15:32

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

du bør ha en ridderkors ....med den indsats ..nej jeg er dansker vi er det 6 mest venlige folk på denne jord læste jeg et sted ...det må ikke ha læst jers indlæg mere fremmed fjernsk ælv skal man da ledel ænge efter nej problemet er i efterkrigsbørn vi åååh så frelste jo lige til brække sig over ..jer ..vi har arbejde siden vi født og vi kom ud tjerne og den stod på sur mælk hverdag ...beklager vi skriver 2013 og den snak høre hjemme på egns muserum ... så fat det mand vi kan ikke stoppe den folkevandring der er igang fra syd mod nord ligesog vi drog til usa før hen sker det igen bare eurpa det går ud over dennegang og de folke vandering vil altid være der ..sådan er det bare så i sidde der of bide i det sure æbel og være udtilfreds hjælper bare ikkenoget ...kunne forstå hvis i var i frankrig spainen at i synes fremede var et problem ...som sagt førhar i et problem med fremed så flyt til ukands danmark højt til loft og ingen fremed og en masse biligehus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2013 15:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Nanoq4u2 skrev:
du bør ha en ridderkors ....med den indsats ..nej jeg er dansker vi er det 6 mest venlige folk på denne jord læste jeg et sted ...det må ikke ha læst jers indlæg mere fremmed fjernsk ælv skal man da ledel ænge efter nej problemet er i efterkrigsbørn vi åååh så frelste jo lige til brække sig over ..jer ..vi har arbejde siden vi født og vi kom ud tjerne og den stod på sur mælk hverdag ...beklager vi skriver 2013 og den snak høre hjemme på egns muserum ... så fat det mand vi kan ikke stoppe den folkevandring der er igang fra syd mod nord ligesog vi drog til usa før hen sker det igen bare eurpa det går ud over dennegang og de folke vandering vil altid være der ..sådan er det bare så i sidde der of bide i det sure æbel og være udtilfreds hjælper bare ikkenoget ...kunne forstå hvis i var i frankrig spainen at i synes fremede var et problem ...som sagt førhar i et problem med fremed så flyt til ukands danmark højt til loft og ingen fremed og en masse biligehus


hold da helt kæft hvor er du dog dum
hvorfor skal jeg flytte det er mit land de kommer til det er sku da dem der skal flytte hvis de ikke kan indordne sig
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2013 15:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Så starter jeg lige med at rette alle dine fejl :

Jeg er ikke mand.
Jeg er ikke efterkrigsbarn.
jeg er ikke utilfreds
men der er mange der har det svært i danmark, fordi der skal tages hensyn til mennesker der stort set aldrig har bidraget til samfundet. For dit vedkomne så tror jeg ikke du skal udtale dig om hvad vi fik at spise under krigen , det ved du intet om. Du udtaler dig om noget du tror du ved. Jeg er glad for at jeg ikke behøver at takke nogen for det jeg har udbetalt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2013 18:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nu var det ikke meningen vi skulle fare i totterne på hinanden, sådan dasarcasm

Jeg ville bare gøre opmærksom på forskellen ved at mobbe muslimer og jøder.

At så ham eskimoen hoppede i med samlede ben gør kun oplevelsen mere interessant.

Hvorfor er det stuerent at tilsvine den ene religion, mens det nærmest er selvmord at ytre sig bare lidt kritisk mod den anden?

Læg mærke til både politikere (ikke kun Dansk Folkeparti) og medierne straks farer til undsætning hvis der er det mindste optræk til kritik af jøder/zionister og deres gerninger.

Et trick de altid har benyttet er at kalde deres modstandere nazister, ikke fordi de er det, men fordi det er noget man helst ikke vil være, så det plejer at sætte et effektivt punktum for videre debat.

Men herregud, er man nazist fordi man ikke vil se den højt besungne danske ytringsfrihed beskåret af selvcensur fra medier der er bange for at lide den samme skæbne.?


Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2013 01:41

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

m55 hmmm tror vi alle herinde ville blive ked af hvis vi farang blev behandlet på samme måde som i behandler jers med mennesker om de er det ene eller andet ..må vi leve med dem ...mht til en god muslim kan jeg fortælle min pizza mand klar sig ret godt ..nå nej jo ikke et arbejde som sådan han er jo muslim de gide jo ingenting ups m55 jeg er ikke dum kan bare se lidt længer frem end jer ..hvis i var så kloge hvorfor stoppe i ikke indvandering i 80s i kunne jo se på england hvordan det ville gå ...og hvad kaos det gav der ...men i var så jo ikke kloge nok til det .. som sagt det er en frit land ...ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2013 01:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Nanoq4u2 skrev:
m55 hmmm tror vi alle herinde ville blive ked af hvis vi farang blev behandlet på samme måde som i behandler jers med mennesker om de er det ene eller andet ..må vi leve med dem ...mht til en god muslim kan jeg fortælle min pizza mand klar sig ret godt ..nå nej jo ikke et arbejde som sådan han er jo muslim de gide jo ingenting ups m55 jeg er ikke dum kan bare se lidt længer frem end jer ..hvis i var så kloge hvorfor stoppe i ikke indvandering i 80s i kunne jo se på england hvordan det ville gå ...og hvad kaos det gav der ...men i var så jo ikke kloge nok til det .. som sagt det er en frit land ...ølkrus


Nanoq4u2 skrev d. 24-02-2013 07:21 indlæg 19

undskyld allesammen ville bare se hvad der sket hvis så ting fra en anden side ..jow jeg ved godt at der et problem ...med dem ..men der ingen til at forsvar det her så derfor tænkte jeg ville se hvad der sket ved at skrive ....lidt om dem vores land altså det vi har tilbage af danmark jo ikke muslims skyld jo de folke valgte på borgen der laver alt det her lort ..skære ned på alt ....på et punkt er jeg jo lidt ked af vi behandler de gamle på den måde hvem gider at lugte af sved i 1 md uden bad ...ikke mig ....håber når den tid kommer de kære folke valgte får den samme behandling som de har givet dem der har bygget vores danmark ,,,til velfærd og rigdom ...håber at de opdager at ...det er slet ikke sjov at være hjælpeløs ...forsat god søndag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2013 03:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Bare lige !! det er en underlig indstilling du har til tingene og det at være dansker, du er dansker , ( skriver du ) men din pizzamand er muslim !!! nå og hvad så , han arbejder jo og forsørger vel sig selv ! det er alle dem der ikke gider at arbejde og alle dem der bare kommer for at indkassere.

Folk der kommer for at nedbryde vores kultur, der er problemet.

Hvis du er i tvivl om hvad der sker i Thailand hvis du taler grimt om kongefamilien eller ikke respekterer deres kultur så prøv det.

Du bliver sat i spjællet og der hjælper ikke nogen kære mor. Det syntes jeg også er i orden , "skik følge eller land fly"
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Det mest luksuriøse hotel i THAILAND Mövenpick Resort Nordøst Thailand 2 01-06-2023 08:02
Det er den mest utrolige og anderledes familie, vi nogen sinde har mødt. Film, bøger etc 5 30-05-2023 11:53
Hvem vinder Det Thailandske valg Hele Thailand 4 15-05-2023 08:16
Chiang Mai er nok det mest luftforurenede sted på jordkloden lige nu Nord Thailand 3 04-04-2023 16:02
Hvem er Danmark. Alt det andet 6 03-07-2022 18:39

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.32 sekunder | 99,591,745 Unikke besøg | jQ Blog