Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Udsolgt af leje-kærester
jager
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2013 23:10

Bruger

Antal indlæg: 78
Tilmeldt: 05.04.09
 Status: Offline

hva fanden er vanilla/suk flyttet til Nong khai?

jager
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2013 23:41

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Oehhh, hvad skulle jeg dog lave i NK ?

Grunden til at jeg boede i NK. for aar tilbage, det var saamaend pga. at det var nemmere naar jeg skulle paa visarun, nu er alt det visarun heldigvis en saga blot. :-)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2013 18:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

AL 48 skrev:
M55 skrev:
AL 48 skrev:
Så er det trods alt bedre her i Nong Khai.
Her kan du leje en "kæreste" in real, samtidig have "stuepige" og "ølhenter" i én og samme person for kun 1500 baht om ugen.dril


hej al 48

jeg vil gerne bestille 10 af slagses det må være åres tilbud du kommer med

Havde du skrevet Her kan du leje en "stuepige" og "ølhenter" i én og samme person for kun 1500 baht om ugen kunne selv jeg forstå det, men at hun på samme tid også vil være "kæreste" til den pris, Ok indrøm det du tager gas på os faranger som ikke bor helt ude på landet music


Hej med dig M55: Nej,- jeg tager ikke gas på nogen som helst. Det er den skindbarlige sandhed. Jeg har lige selv stået og fået pris og det hele at vide af manden selv (endnu en fordrukken dansk invalidepensionist, der er hjerneskadet af for meget hash samtidig).
Han kom endda og præsenterede hende og påstod han også var vildt forelsketgriner

- Jeg skal nu ærligt indrømme at hun både lignede og lugtede af noget jeg ikke ville røre med en fremmed mands ti.......!!griner
Men ham om det.



Var hun værre end hende grønlænderen?

Du kunne jo have trykket prisen lidt, på grund af lugtenhej
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2013 18:14

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Visse folk ynder jo at pumpe en stor beskidt vagina, med rester fra de sidste 14 dages maend.

Jeg er ved at lave en moerbrad, nu mistede jeg sq appetitten...fy for satan..Græder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2013 18:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Min kære Vanilla.

Som vi alle ved, så er de skinhellige de værste.

Du har vel ikke glemt dine mega-branderter hvor du tumlede rundt med katoyer og andet godtfolk, ikke noget der er en ejendomsmægler værdig.nej

Nå men periode drankere har altid haft en evne til at rulle sig i møddingen, og tro de kommer op og dufter af roserGrin


Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2013 18:31

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

At feste igennem med katheoys er der vel intet galt i....

Jeg er ikke ejendomsmaegler, jeg er pensionist

Periode dranker...hmmm, maaske du har ret...ølkrus

Dufte af roser hahahahaha, nej det skal folk sq nok soerge for at man ikke goer, du ved nok, folk har saa pisse ondt i roeven fordi de selv lever et roevkedeligt liv...Ikk' ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2013 18:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Uha Vanilla.

Det der med at leve et røve kedeligt liv er nok det du gør lige nu, det er måske det der er ved at gå op for dig, og for damen.

For fanden hvorfor bliver I ved med at slide hinanden op, find noget nyt, selvom det virker skræmmende.

Efter 8 år bliver alt rutine, samlivet begynder at blive sex mellem to kammerater der egentlig bare hygger sig sammen.

Dette gælder selvfølgelig ikke alle par, der findes dem der lever hele livet som elskende.

Og dem kan kun misunde, tror jegmusic
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2013 19:03

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Skipper.

Hvis du nu holdt snotten vaek fra Ning's og mit kaerlighedsliv, saa ville jeg blive glad. Du aner overhovedet ikke hvad du taler om.

Vores forhold koere paa skinner ogsaa selvom der er gaaet 8 aar.....Amorinerne formere sig dag for dag.

Nae, det eneste der er galt med dig, det er at du er pisse misundelig.

Jeg har for laengst luret din skjulte dagsorden, den gaar ikke Skipper, der er jeg dig trods alt for overlegen i forhold tild dig...Kan du forstaa det..det kan du sikkert ikke.

Du elsker at rode rundt i gamel snavs, sig mig engang, hva' faar du egentligt ud af det ?

Du elsker at nedgoere i det skjulte, altid en stikpiller er af finde i dine indlaeg........Du maa da absolut faa pension, du er jo GAL...Goegeredden er sq da vand ved siden af !

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2013 19:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Helt ærligt Vanilla, det er du selv ude om.

Du elsker at fremhæve dig selv som liljehvid, selv om du godt ved det ikke er helt sandt.

Skriv om dig selv som et menneske, på godt og ondt, det er vi alle.

Alle laver vi fejl her i livet, jeg har lavet flere end jeg har lyst til at huske.

Men ingen er fejlfri, hverken du eller jeg eller nogen anden.

Skal vi tage det derfra?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2013 19:26

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Lad os bare tage den derfra, det er okay !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2013 19:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Så frem med sproget.

Hvorfor vil du ikke omgås normale mennesker.

Er det fordi kontrasten er for stor?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2013 19:47

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Nu er jeg altsaa noedt til at spoerger dig Skipper...Hvem tror du jeg omgaaes, altsaa hvilke typer ? Kom frisk med et bud.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2013 19:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg tror faktisk ikke du omgås med andre end Ning.

Hvis du endelig vil vide det, så tror jeg du bevidst undgår kontakt med andre faranger fordi du helst ikke vil have hun har noget at sammenligne med.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2013 20:04

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Skipper.

Du er altsaa syg, nok mest i dit sind.

Vi omgaaes den veluddannede klasse, Ning er veluddannet, jeg er veluddannet.......

Du er fraek og uforskammet, du maa have et lille selvvaerd......

Jeg har nu lukket dig ude af mit sind, du er for GAL.....Lige boern leger bedst, jeg er dig overlegen, derfor kan vi ikke lege mere, ingen grund til at rasle ned paa dit niveau...

Bye Bye Skipper og held og lykke, det traenger du til !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2013 20:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Årh bedre kan du vel, hvis du er så veluddannet.Grin

Problemet er vel at du rider ranke på en kvinde der ikke rigtig ved hvordan hun får kastet dig af igen kat
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kro90
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2013 08:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 74
Tilmeldt: 02.04.09
 Status: Offline

Kære Vanilla eller hvad du nu ønsker at kalde dig
Du svarer Skipper med følgende
"Skipper.
Hvis du nu holdt snotten vaek fra Ning's og mit kaerlighedsliv, saa ville jeg blive glad. Du aner overhovedet ikke hvad du taler om.
Vores forhold koere paa skinner ogsaa selvom der er gaaet 8 aar.....Amorinerne formere sig dag for dag."
Så er det jeg kommer til at tænke på, hvem det er der har underhodt diverse Thai sider med alt fra druk til giftemål, op turer og ned turer ?? Sidst, var det ikke i december, hvor konen var skredet, og efterladt dig med en øl og en pakke smøger ??
og nu kører alt på skinner igen ?? og Amorinerne flyder igen igen igen. Tja ned turer er der mange af, og hver gang samler konen dig op igen. Du må sku have et eller andet hun ikke kan få andre steder,

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2013 09:13

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Syntes at du skal stile dit indlaeg til Skipper, i har begge intet fattet !

Skal i referrere hvad i har opsnust om mig paa nettet, saa goer det ordentligt, istedet for alt det gaetteri

I er er begge med i de 80 procent.


Utroligt at jeg kan blive ved med at vaere saa interessant for et par baatnakker, faa jeg et liv...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2013 10:17

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

§10 - Ingen person angreb.
Person angreb hører ikke hjemme i en seriøs diskussion. Du må gerne være uenig med andre, men gå efter bolden ikke spilleren.


Fjern dog det pis, eller er det maaske administrationen som har mange bolde i luften ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2013 10:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Lallesuk..

Har du prøvet en psylog han kan måske finde de hjerneceller du brugte da du svinede alt og alle til og truede dem med alt forskilligt lort..

http://illvid.dk/...-at-drikke
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2013 10:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Alkohol i små mængder er sundt for hjerte og kredsløb. Det viser de fleste undersøgelser, men hvis en kvinde drikker mere end to genstande om dagen, og en mand mere end tre, er det skadeligt. Derfor har Sundhedsstyrelsen tidligere anbefalet at kvinder højst drikker 14 genstande om ugen og mænd 21. En genstand svarer til en øl, et glas vin eller fire centiliter spiritus.

I efteråret 2010 har Sundhedsstyrelsen ændret anbefalingen, så kvinder nu højst bør drikke en genstand om dagen og mænd højst to genstande. Samtidig er det ekstra skadeligt at drikke meget på en gang, og Sundhedsstyrelsen fraråder derfor, at man drikker mere end 5 genstande på en dag. Se de nye anbefalinger her.

Drikker man mere end det anbefalede, risikerer man at udvikle et misbrug, eller at organer som bugspytkirtelen eller leveren tager skade af det. Og jo mere man drikker, desto mere skadeligt er det.
Desværre er alkoholmisbrug et problem for mange danskere. Ser man bort fra hjertet, er det fornuftigste derfor at drikke så lidt alkohol som muligt. Ikke mindst hvis man har hang til alkolhol, eller nogle i ens familie har et alkoholproblem. Og hjertet må man så gavne ved at spise sundt og dyrke motion.

Overforbrug: Ifølge Sundhedsstyrelsen har 15 procent af danskerne et overforbrug af alkohol. Det betyder at de har en forhøjet risiko for at få sygdomme som skrumpelever, betændelse i bugspytkirtelen eller nervebetændelse i benene.

Afhængighed: Drikker man meget risikerer man desuden at udvikle et alkoholafhængighedssyndrom, dvs. en række symptomer på at man ikke længere kan kontrollere sit alkoholforbrug. Ca. 100.000 danskere eller to procent er så afhængige af alkohol at de har et alkoholafhængighedssyndrom.




Årsager til alkoholmisbrug
Arv: Arv spiller en væsentlig rolle for om man bliver alkoholiker. Det viser undersøgelser af enæggede og tveæggede tvillinger, hvor den ene eller begge er alkoholikere. Også miljøet spiller en rolle for, om man bliver alkoholiker.
En mand, hvis far har et alkoholmisbrug, har tre til fire gange større risiko end andre for selv at udvikle et misbrug. Det skyldes dels at han har arvet en risiko for at blive alkoholiker, dels at han vokser op i et miljø, hvor der bliver drukket.

Livsstil: Livsstilen, dvs. den måde man lever på, har stor betydning for om man bliver alkoholiker. Også kulturen på arbejdspladsen spiller en stor rolle. Har man et stresset arbejde eller et arbejde hvor det er almindeligt at man drikker i arbejdstiden, er man således mere tilbøjelig til at have en livsstil, hvor man drikker meget. F.eks. er tjenere og andre, der arbejder i hotel- og restaurationsbranchen mere udsatte end andre.
Hvis man kommer ud for mange problemer, kriser eller nederlag, risikerer man også at begynde at drikke mere end ellers, og det kan også være begyndelsen til et misbrug.

Psykisk sygdom: Hvis man har en psykisk sygdom, f.eks. angst eller depression, kan man udvikle et sekundært misbrug. Dvs. at man drikker fordi alkoholen hjælper på symptomerne, eller fordi man mister sin dømmekraft pga. sygdommen.


Personlighed og alkohol
Hvor meget man drikker hænger også sammen med den personlighed, man har.
Forskere har fundet ud af at der er to slags mennesker, som er særligt udsat for at blive alkoholikere.
Den ene slags er dem, der er forsigtige overfor alt nyt. De undgår konflikter og gør sig let afhængige af andre. De starter typisk først med at drikke efter at de er blevet voksne, dvs. i 20-30 års alderen. De drikker tæt i korte perioder. Der er lidt flere mænd end kvinder med denne personlighedstype.
Den anden type mangler omtanke for andre. De kan finde på at køre bil når de har drukket, de kommer let i slagsmål og kommer ofte ud i kriminalitet. Misbruget starter allerede i teenageårene, og de drikker typisk i lange perioder. Langt de fleste med denne personlighedstype er mænd.


Sådan bliver man afhængig af alkohol
Hvis man drikker meget alkohol i lang tid, udvikler man varige skader i hjernen. Skaderne bevirker at man efterhånden ikke er i stand til at kontrollere sit misbrug. Man får kontroltab, som viser sig ved at man fortsætter med at drikke, når man først har drukket nogle få genstande. Også selv om man på forhånd havde besluttet sig for kun at drikke en genstand eller to.
Ved hjælp af EEG, dvs. måling af hjernens elektricitet i hovedbunden og ved hjælp af PET skanning hvor man måler hjernens blodgennemstrømning, har forskere konstateret at der sker ændringer i hjernen hos alkoholikere. Hjernen blive hypereksitabel, dvs. overfølsom. Det kan være forklaringen på at man, når man én gang har udviklet et afhængighedssyndrom, må indstille sig på at man meget let igen kommer ud i et misbrug. Også selv om man har holdt pause med at drikke i flere år.
Når man drikker så meget at man bliver afhængig, sker det gradvist. Lidt efter lidt ændrer man sit drikkemønster, sine interesser og sin måde at være på. Man:

Bliver mere og mere optaget af at drikke
Drikker mere alkohol end før, og man drikker det hurtigere.
Drikker alkohol på en stereotyp og unuanceret måde, dvs. at man indfører vaner, hvor man drikker på faste tidspunkter
Gang på gang drikker mere end man havde tænkt sig, fordi man ikke længere har kontrol over sit forbrug.
Oftere og oftere får kontroltab, dvs. at man ikke er i stand til at holde op med at drikke igen så snart man har drukket nogle få genstande.
Får større og større trang til at drikke.
Skubber andre aktiviteter til side for at drikke
Går på druk i flere dage uden pauser
Udvikler tolerans over for alkohol, dvs. at man ikke længere bliver så beruset som tidligere og kan tåle stadigt større mængder, fordi hjernen har vænnet sig til alkoholen. Det kaldes neuroadaptation.
Får abstinenser når man holder op med at drikke. Abstinenserne viser sig ved at man bliver urolig og rastløs, man ryster over hele kroppen, man sveder, har hjertebanken og får en lille smule feber. Abstinenserne er værst om morgenen, og de forsvinder hvis man begynder at drikke igen.
Får fysiske sygdomme. Bl.a. får man skrumpelever, betændelse i bugspytkirtelen og nervebetændelse.
Får stadig flere problemer i forhold til familien, arbejdet og vennerne. Man kommer ud i en social deroute, hvor man mister sit job, bliver skilt og til sidst kun omgås andre alkoholikere.

Det spørger lægen om
Lægen spørger om hvor meget man drikker og hvor længe man har drukket.

Drikker man hver dag uden pauser? Eller drikker man i perioder?
Får man tilstrækkeligt med sund mad eller har man mistet appetitten?
Drikker man fra morgenstunden?
Påvirker alkoholforbruget arbejdet og forholdet til familie og venner?
Har man symptomer på psykiske sygdomme, f.eks. angst eller depression?
Har man haft blackouts, dvs. at man bagefter ikke kan huske hvad man har foretaget sig, når man har drukket?
Bliver man ubehagelig eller aggressiv overfor andre når man drikker?
Har man drukket tidligere, og har man tidligere fået behandling mod misbrug?
Lægen undersøger også om man har abstinenser, og han eller hun tager blodprøver som kan vise om ens organer har taget skade.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
HUS I JOMTIEN TIL LEJE Markedspladsen 1 06-12-2014 15:29
Nu skal det være sikrere for danskere at leje jetski på ferien i Thailand Nyheder på dansk 1 07-08-2014 09:58
leje af hus/lejlighed De fastboende 10 29-12-2012 13:38
Hus til leje søges i Danmark Markedspladsen 2 12-01-2012 12:56
Hus til leje / salg Udon Thani. Hele Thailand 11 18-05-2011 05:56

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 100,108,386 Unikke besøg | jQ Blog