Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Jul i lange baner.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2012 12:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nå ja måske lidt overdrevet for i år holdt vi juleaften allerede fredag fordi min datter, svigersøn, og dæksdrengen skulle holde jul hos den svenske del af familien i Stockholm.

Den danske del holdt sig på behørig afstand på den rigtige side af Øresund sarcasm

Nå men i år var vi igen blevet enige om ikke at købe julegaver til de voksne, der skulle kun købes til dæksdrengen, han fik et bomuldsdyr og et gangstativ med store knapper han kunne banke på så kom der lidt musik tilbage som tak for anstrengelserne, når han altså kunne ramme dem.

Økonomiministeren overtrådte som sædvanligt reglerne og gav alle en kuvert med 1000 Kr., hvorpå jeg sporenstregs gik ind og stoppede de 1000 Kr. i en anden kuvert og gik tilbage og sagde glædelig jul Pumpkin.

Så var den ged barberet.

Det bliver forhåbentlig en stille og afslappet jul i år, særligt nu hvor man har fået luftet lidt frustrationer Thumb

Er du der Vanillahej

En god jul fra mig til jer alle sammen fra skipper.danse



Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2012 14:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1743
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

tak for sangen skipper, vi holder en total julefri dag uden gave ræs og alt det uvæsen

music godag

husk nu


Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Prisen på lange flyrejser styrtdykker Flybilletter 4 03-06-2011 01:54
islander vi venter på det lange svar Alt det andet 4 05-10-2010 01:40

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.90 sekunder | 97,894,368 Unikke besøg | jQ Blog