Udskriv emne
Santa Claus and the Magic Mushrooms
Pholt
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2012 19:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 70

Her er så den definitive forklaring på alt det julefis der hærger hvert år i oktober, november og december, og som jeg egentlig aldrig har forstået en skid af, men efter denne lille "alternative julefortælling", så har jeg nu genfundet min forlængst glemte indre "flipper" og "svampe-smovser" !

Glædelig flipperjul!

“So, why do people bring Pine trees into their houses at the Winter Solstice, placing brightly colored (Red and White) packages under their boughs, as gifts to show their love for eachother and as representations of the love of God and the gift of his Sons life? It is because, underneath the Pine bough is the exact location where one would find this ‘Most Sacred’Substance, the Amanita muscaria, in the wild.”–James Arthur, “Mushrooms and Mankind” (8)
The Amanita muscaria is the red and white magic mushroom that grows almost exclusively beneath Pine trees. Their main psychoactive ingredient is ‘muscimol,’ as well as trace amounts of DMT, an entheogen naturally produced in the brain’s pineal gland. The pinecone-shaped pine-al gland is an organ that produces the same DMT found in this pine tree fungus, and much more."

http://www.zengar...mushrooms/

dans
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
The World’s First Thai Carnival Theme Park | Carnival Magic Nyheder fra Phuket 1 22-02-2023 11:03
RIP To The Man Behind The Magic On Walking Street Nyheder fra Pattaya 1 15-12-2020 08:28
Ladyboy Water Volleyball raises a magic million Nyheder fra Pattaya 1 30-11-2013 03:42
'Magic Tattoo Festival' i Bang Phra Arrangementer 1 24-03-2013 01:16
Santa Cause Bangkok Hobby Tråden 17 17-12-2012 19:49

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768