Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skik og brug
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Policeman stars in “coffee money” video
cart
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2012 11:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 87
Tilmeldt: 12.01.12
 Status: Offline

With so many mobile devices like smartphones around these days which are capable of filming and recording conversations, traffic police may soon be a little more careful in how they deal with the public.

One policeman will for sure.

He is now the unfortunate star of a widely-viewed YouTube video. In it, he appears to asking for what Thai speakers call "tea money," or what English speakers call a "bribe".

The video was uploaded by a YouTube channel user named hatethaipolice on Thursday.

Click HERE to listen to Coffee money and rightclick to download in english



kilde http://www.bangko...oney-video
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Anonym
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2012 13:36

Bruger

Antal indlæg: 191
Tilmeldt: 01.08.09
 Status: Offline

Har prøvet det samme flere gange...

Dog har det været mere grådige Police Officers, som starter med, at bede om 2000 bht.

Det ender altid på 2-300 bht. selv om man er totalt uskyldig.
Hvorfor betaler man så.?

For at være ærlig, gider jeg ikke spilde 4 timer på politi stationen, selvom jeg sikkert ville slippe for den uretmæssige
bøde.

Ja, ja, ja, jeg ved godt at jeg er med til på denne måde at fremme korruptionen, men mit liv er for kort til lange ophold på
Thai Politi stationer.

Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
anti
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2012 10:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 178
Tilmeldt: 09.09.10
 Status: Offline

dk skrev:
Har prøvet det samme flere gange...

Dog har det været mere grådige Police Officers, som starter med, at bede om 2000 bht.

Det ender altid på 2-300 bht. selv om man er totalt uskyldig.
Hvorfor betaler man så.?

For at være ærlig, gider jeg ikke spilde 4 timer på politi stationen, selvom jeg sikkert ville slippe for den uretmæssige
bøde.

Ja, ja, ja, jeg ved godt at jeg er med til på denne måde at fremme korruptionen, men mit liv er for kort til lange ophold på
Thai Politi stationer.

Angry


Thumb velkommen i klubben du er ikke den første der betaler og heller ikke den sidste, de har taget mig to X 300 at betalerasende

som du selv skriver
Ja, ja, ja, jeg ved godt at jeg er med til på denne måde at fremme korruptionen, men mit liv er for kort til lange ophold på
Thai Politi stationer.


jeg tilslutter din sætning Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagens Jule Video Alt mellem himmel og jord 148 25-12-2023 09:44
Se verden fra toppen af en 85 meter høj havmølle i denne 360-graders video Udenfor Thailand 3 07-11-2023 17:21
Crazy Thai drivers FAIL at stopping for red lights. Insane video!!! videoer Fra Pattaya 1 06-11-2023 17:26
Video: A Casual Chat about Investigative Reporting, Defamation, and More in Thailand videoer Fra Pattaya 1 14-10-2023 08:11
Video om familiesammenføring - De EU-retlige regler (Danes Worldwide) Visa til Danmark 2 27-08-2023 16:09

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 97,839,683 Unikke besøg | jQ Blog