Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Bolig i Thailand
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
lige et andet hus dernede
ezal
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2012 22:20

Bruger

Antal indlæg: 59
Tilmeldt: 04.10.09
 Status: Offline

Nanoq4u2 skrev:
Er det ikke lige meget om man opgiver det heller ikke , vel op til en selv , med mindre sidder folk som dig deep... som har så ondt at folk lige laver et par håndøre extra få dig et liv ... ezail det er jo kun rent dovnskab hvis du kan ikke bevæge din krop de der 500-600 m så ta en taxa og internet .... tjoo thailand er kendt for sine internet cafer men du var for dovn til at kigge efter ..eller var de heller ikke lige inde for de første 100 m - har lidt ondt af dig .. fnis at du skulle til at bevæge dig haha


Før dette ville jeg faktisk anbefale huset tl folk hvis de var til fred og ro, og lidt væk fra hvor det hele sker, men ikke mere. Du virker ikke som om du er specielt gammel.

Ikke at jeg har et behov for at forsvare mig, men som jeg skrev var vi 7 voksne, bla svigermor med dårligt knæ, samt 3 børn i alderen 2-5 år og en på 3 måneder. Så er 600 meter (nok også snarere 1 km) et stykke at gå. Vi lejede så en scooter.

Har du overhovedet været der?? Jeg var rimeligt meget rundt i området, og de eneste steder jeg så man kunne låne en computer var på div hoteller. De var så til gengæld rigtig flinke til at lade mig låne den uden beregning.

Men lad os bare blive enige om du har slået det fast med syvtommer søm at dette hus absolut ikke er til folk der er dovne, eller har andre skavanker. Jeres fremtid som udlejere ser lovende ud.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ezal
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2012 22:28

Bruger

Antal indlæg: 59
Tilmeldt: 04.10.09
 Status: Offline

Nu vi er ved grovhederne, kan vi jo lige tilføje hvem der udlejer:

ornanong wongkhan


.
adressen fjernet af ADMIN
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2012 22:49

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

ezal hvis man har børn synes man skal blive i danmark og ikke udsætte de kære medborger for al den græd og udtilpasse børn bare fordi at faren og moren har har lyst til thailand så lad de børn blive hjemme ....og hvor gamle jeg er har ikke noget med den her sag at gøre , og nej jeg har ikke været der da jeg ikke lyst til det turiste gademarked der er i syd thailand hvor jeg er der dog internetcafer hele 3 af slagsen og det er langt ude på landet ....nej ikke mit hus modsvare bare dit snotte indllæg om at der langt at gå 1 km ...... som jeg ser som en total lattelige ting ...så skulle du jo ikke ta dine børn med hvis det er til besvær ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2012 22:52

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

eezal hvorfor slal nu til det for hun har ikke noget med min indlæg at gøre jeg forsvar bare dit snotte indlæg med at gå ....for mig er 500-600 m jo ikke ...langt .. mente bare det var en mulighed at lægge siden op så folk kunne se ...og ikke blive svinet til af en ...åbntbart med smart at svine til end ..at gå en 1 km ...føj da ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ezal
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2012 22:55

Bruger

Antal indlæg: 59
Tilmeldt: 04.10.09
 Status: Offline

Hvilken gråd og utilpasse børn snakker vi om? Er det min datter du mener, så var hun verdens mest glade pige, båder under flyveturen frem og tilbage, samt hele opholdet dernede.

Det kort i har/havde? på hjemmesiden giver intet indtryk om hvor langt der er til tingene, derfor jeg fortæller det.

Jomtien/Pattaya er absolut ikke syd Thailand, du kommer faktisk ikke mere centralt i Thailand.

Syntes du skal stoppe med at latterliggøre dig selv med dine absolut intetsigende indlæg, du skader dit ærinde meget mere end du gavner.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2012 23:06

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

ezal Syntes du skal stoppe med at latterliggøre dig selv , synes der ingen grund til at putte hendes navn og adress ud det at kranke privatlives fred ... for jeg har ikke lagt hendes ardresse ud men hvad du kan jo nok tillade dig alt ....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ezal
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2012 23:13

Bruger

Antal indlæg: 59
Tilmeldt: 04.10.09
 Status: Offline

Lær at opføre dig ordentligt når du kommer og reklamerer for et sted, hvor du oven i købt aldrig har sat dine ben, og lad være med at dømme andre som dovne, eller beskylde dem for at have ondt i røven.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2012 23:19

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

hvordan vil du ha hvis jeg lå din adrees ud ...sgu ikke smart ezal at gøre du må jo ikke være ret gamle ...hvis det at opføre sig ordenligt lad mig se hvad var det du skrev ....men medmindre man har en bil er der lidt langt at gå 5-600 meter. Det er samme sted man skal hen for at finde 7/11 og resturanter. er det at opføre sig pænt jo negativ ..at skrive så hvem begyndt ...:P

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2012 23:50

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

Dårlig omtale er bedre end ingen omtale Simon Spies :)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2012 23:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline


Hvad med at fise i seng i to??- I er sgu ved at lyde noget vrøvledeIkke SE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-11-2012 01:23

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

skulle vi nok :)

kære Ezal ser du når jeg er i thailand har jeg feks . 14 km til 7/11 og 60 km til en pizza så synes bare det var så lidt at brokke sig over ca 1 km det jeg har til min lokale supermarked her i danmark men hvad jo det man kan kende en dansker på man skal altid finde et eller andet og brokke sig over ser ser jeg gerne du får slete vedkommen sin ardresse da hun ikke har noget med os debat at gøre det er du vel mand for
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ADM
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-11-2012 01:58
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 107
Tilmeldt: 26.12.10
 Status: Offline

@ Nanoq4u2

personlig ville jeg gerne have lejet dit hus men din måde at besvare kritik på bryder jeg mig ikke om så find et andet sted at reklamere for dine huse
venligst ADM
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-11-2012 12:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Der var fejl på den..
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2012 14:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Lindy skrev:
Lad os i stedet for holde os til det skrevne.

Jeg TROR ligesom dig, deepseadivers, at det er et fåtal som
betaler skat, forskellen er bare at det syntes jeg er et privat
anliggende, hvorimod du mere end antyder at sådan forholder
det sig. Så hvem stikker nogen her? ikke mig.

Et af tv programmerne om forsvundne danskere, handler om
en Lapidary and Jewelry consltant som forsvinder i Thailand,
det bliver i din udlægning lavet om til at jeg påstår at du er
efterlyst.

Angående private oplysninger, har jeg kun brugt hvad debattørene selv har oplyst om, intet andet.

Så påpasselighed går vel ud på at ikke udtale sig om
andres gøren og laden i.f.m. skattesager, hvilket du gør.

Og så gider jeg ikke at tærske mere langhalm på det,
vi er sgu ikke så uenige så det gør noget.





Næh selvfølgelig var vi ikke uenig. Så måske alligevel brødnid?
Lapidary and Jewelry consltant
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Se lige her, hvis du har lyst til et smil :-D Øst Thailand 2 17-10-2023 14:36
Chiang Mai er nok det mest luftforurenede sted på jordkloden lige nu Nord Thailand 3 04-04-2023 16:02
Vanvittig video Gør han lige det Alt mellem himmel og jord 1 28-01-2022 12:33
Boksesække fyldt med andet end sand Nyheder på dansk 1 29-12-2021 11:05
Melodi Grand Prix, og andet. Alt det andet 5 23-05-2019 13:56

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 99,560,467 Unikke besøg | jQ Blog