Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Bliver sgu nødt til det!!
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-11-2012 04:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ja,-nu bliver jeg sgu nødt til det!! - Hårdt tvunget af omstændighederneAngry

Min "ven" tokayen er blevet "ond i sulet" og "skide misundelig"dans

Det startede med at han begyndte at vække mig om morgenen ca. kl. 05:30 med sin voldsomme "brægen".(Oppe fra loftet).
Helt i orden,-dejligt at komme op i ordentlig tidmusic
-Men nu er han begyndt at "presse citronen",-ligesom visse kvinder elsker at gøregriner
Han begynder sin "morgenvækning" tidligere og tidligere,- nu er han nået til kl. ca. 04:00 (uhyggeligt tidspunkt)rasende

-Og ikke nok med han starter tidligere og tidligere,- nu har han også "indvaderet" stuendans
Og det jeg fortæller nu er "ikke engang løwn".

I nat skulle Donna på toilet, da hun åbnede døren fra soveværelset til stuen, -hvem lå så behageligt henslængt på gulvet på det håndklæde der ligger lige ved indgangen til soveværelset? - Det gjorede han sgu!! Tror fandme han er "Katheoye" og ikke tåler jeg har omgang med kvinder (misundelse)ved ikke
Han flyttede sig ikke en milimeter fordi Donna skulle ud på toilet,-hun måtte pænt skræve over hamgriner
Da hun kom tilbage vækkede hun selvfølgelig mig og beklagede sig over den "konkurrent"dans

Lidt senere skulle jeg selv på "potten" (velkommen i klubben), men da var han væk fra døren??Thumb
Glad og søvnig gik jeg ud på toilettet,- og hvad ser jeg så??Stres
-Der ligger han sgu på lur, ca. ½m. foran toiletkummen, pænt ovenpå den måtte vi har der!!
Nå,- så må jeg jo stille mig op og "skyde til måls",-og han var med på en "kigger".Grin
Færdig med mit ærinde skyllede jeg bare ud og værdigede ham ikke et blik,- PERVERSE STODDER.Angry

Gik så i seng igen, og sov fredeligt resten af natten indtil hans "morgenvækning".
Medens kaffen blev brygget tændte jeg computeren for den sædvanlige morgenmusik (helst Rock & Rul )music
Da Donna så var færdig til at tage i skole, og der faldt lidt mere ro over huset, slukkede jeg musikken for at "fintænke" over dagens gøremål osv.godag
-Så var den sgu gal igen!!!
8 lange modbydelige høje "brøl" og 4 af de "korte"rasende
Og jeg lyver ikke når jeg siger at jeg kunne mærke vibrationer op i min røvShock -Han var sgu lige under mig i sofaengriner

-Så tændte jeg igen for musikken,-denne gang P5 Danmark.- Så kan han sgu bare opføre sig ordentligt. Åndsvage kræ,-tror han skal bestemme over mig også (sgu nok med Donna)Love

-Men har tænkt på at hele "miséren" skyldes, at han ikke har fået navn og party lige som gæssene (ren misundelse).

Så nu er Donna og jeg blevet enige om at holde bare et lille "dåbsparty" for ham.

Og hans navn er enstemmigt vedtaget, her i huset. GONZO bliver hans fremtidige navn.
"Gonzo" var også en "opblæst nar" med forstyrret hjerne,-samt kunne/kan blive ondskabsfuld.dril

GODMORGEN ALLESAMMEN.music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Her bliver elefantbæ til papir og smykker Skik og brug 5 16-04-2024 13:57
Flere hundrede thailændere bliver evakueret fra kampe i Myanmar Nyheder på dansk 1 20-11-2023 12:27
Det er ikke altid man bliver snydt Hele Thailand 5 20-03-2022 12:18
20 millioner liter øl bliver hældt ned under verdens største gadefest **Baren** 3 27-05-2021 19:19
Dansk vaccinepas bliver snart rullet ud Nyheder på dansk 6 14-01-2021 06:47

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 2.57 sekunder | 99,731,672 Unikke besøg | jQ Blog