Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Ny hjemmeside om ASIEN med bl. a. nyheder og debat
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-06-2009 16:47



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Måske man skulle oprette en støtteside for asien nøglen, så de kan få betalt kreditorene og komme i sving igen :LOL




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-06-2009 05:28



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja og så måske alligevel ikke, jeg havde hørt rygter (noget med en Anders Jensen el. lign.) men indtil nu har Claus jo været ret stille (loyal)...

Men det ser ud til at vi nok ikke skal forvente asiennøglen tilbage i den form den havde engang...

http://www.asienn...

Det gigantiske arbejde der tydeligvis er blevet lagt i asiennøglen, burde have været betalt - og som professionel udvikler kan jeg kun beklage at nogen altså ikke belønner arbejde udført...

Og så må jeg bifalde hvis det er Claus der viser sig at have nedtaget siden, det er sgu klodser




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
claus31130
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-06-2009 05:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Tilmeldt: 19.02.09
 Status: Offline

Jeg vil ikke kommentere...men jeg sender dig lige en PB....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
yindee
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-06-2009 07:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej

kommer man ind på http://www.asienn... ses denne besked

Asiennøglen er lukket ned, pga af manglende indbetaling, til udvikling



dette kunne jo godt tyde på at ejeren af asiennoeglen ikke har betalt sin regning

mon ikke aaby kommer med en forklaring eller betaler regningen for selv om siden er taget ned skylder han jo stadigvæk penge til personen som har lavet siden


...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2009 21:07

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Jos_38. Hvad er der i vejen med mit erhverv (abekatten), du har i høj grad brug for en advokat i et andet problem du har med DTW.:)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-06-2009 17:12



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

abekatten skrev:
Jos_38. Hvad er der i vejen med mit erhverv (abekatten), du har i høj grad brug for en advokat i et andet problem du har med DTW.:)


Hej Abekat, jeg er sikker på at du nok er en god advokat, jeg ved bare at jeg aldrig ville kunne blive en god advokat, det har jeg ganske enkelt ikke personligheden til :)

Så det var såmænd ment som respekt for dit erhverv :)

Jeg kan ikke forestille mig at jeg har problemer med DTW der kræver advokatbistand, jeg kan jo se at jeg stadig er søgbar på siden.

Jeg tror at andre kunne have brug for en advokat hvis de var istand til at betale dit honorar, jeg ved godt at jeg kun har een side af sagen, men det virker som en ret oplagt sag.




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-06-2009 18:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

[color=#cc0000]
yindee skrev:
hej

kommer man ind på http://www.asienn... ses denne besked

Asiennøglen er lukket ned, pga af manglende indbetaling, til udvikling



dette kunne jo godt tyde på at ejeren af asiennoeglen ikke har betalt sin regning

mon ikke aaby kommer med en forklaring eller betaler regningen for selv om siden er taget ned skylder han jo stadigvæk penge til personen som har lavet siden
...


Hejsa. Jeg har bevidst holdt mig tavs, fordi jeg ikke vil have en konflikt af privat karakter ud i det offentlige rum, hvor den ene påstår det ene, og den anden påstår noget tredje, osv.

Derfor dette:

Det er fuldstændigt korrekt, at der er et økonomisk mellemværende som ikke er løst, mellem mig og min webmaster.

Det er også korrekt, at samme webmaster tre dage efter den af mig lovede betalingsdato besatte min hjemmeside, og satte en meddelelse om manglende økonomi i stedet. 3 dage.

Det skete efter at samme webmaster havde truet med at gøre det. Senere kom en trussel om at skærpe teksten, Det skete også.

Webmasteren har i dag i en mail fortalt at folk undrer sig over at jeg ikke svarer, her og på DTW. Ok. Det er nu sket her. Det kan ikke ske på DTW, fordi jeg er blokeret der. Jeg har prøvet med flere nicks, men det fungerer ikke :-(

I skal være opmærksom på, at denne dk thai verden er meget lille. Folk sludrer sammen, private beskeder, tra la la la, osv.

Det er det jeg ikke vil sværtes ind i yderligere, i hvert fald ikke mere end højest nødvendigt.

Jeg beklager meget situationen, og håber på at der kommer en løsning snarest muligt.

Og der kommer ikke flere indlæg fra mig her, i denne sag.

Private beskeder kan bruges, hvis du vil tale med mig om problemet.

DBH
Aaby


hej aaby
jeg har rettet så skrifter står med sort ikke rødt

hilsen webmaster
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-06-2009 18:25



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg er een af de der har undret mig, du søsætter en side under stor dramatik, med at nu bliver du nok udelukket og jeg skal komme efter dig...

Og den 18. er siden væk, uden så meget som et varsel her - jeg tror ikke jeg var inde på den i dagene inden, men den 18. er den jo væk...

Nu skriver vi den 23. - jeg er en af dem der undre sig over at det er udvikleren alene der skal æde ris med fiskesovs, det ville da klæde dig at sende et symbolsk beløb...

aaby skrev :
Det er også korrekt, at samme webmaster tre dage efter den af mig lovede betalingsdato besatte min hjemmeside, og satte en meddelelse om manglende økonomi i stedet. 3 dage.

Det skete efter at samme webmaster havde truet med at gøre det. Senere kom en trussel om at skærpe teksten, Det skete også.


Den første side tog Claus et medansvar, Han skrev sit eget navn på, han skrev ikke noget ufordelagtigt om dig herinde, tværtimod skrev han at han ikke ville kommentere...

Jeg kan ærligt talt godt forstå hvis han er lidt gram i æ hu (eller som det hedder på københavnsk pissestikhamrendetosset) for det er altså almindelig god skik at betale folk for deres arbejde.

Naturligvis er det en lille verden det her, og ja folk sludre sammen, gad vide hvad de sludre om ? at der er nogen der mener at kunne udnytte venlige mennesker ? Det kunne jeg godt forestille mig som emne ved middagsborene derude.




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-06-2009 18:35



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

i øvrigt, jeg er stadig ikke advokat men mon ikke abekatten kan hjælpe her :

aaby skrev :
Det er også korrekt, at samme webmaster tre dage efter den af mig lovede betalingsdato besatte min hjemmeside, og satte en meddelelse om manglende økonomi i stedet. 3 dage.


Jeg tror ikke webmaster har besat din hjemmeside, du har jo ikke betalt den, så er det vel stadig efter gældende regler sælgers...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-06-2009 21:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

en aftale er en aftale og må overholdes, så køre alt nok ok, sådan er det alle steder, betaler man ikke til tiden ja så får vi andre jo også et eller andet at problem sådan er det hvis for alle.
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
2
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 05:13

Bruger

Antal indlæg: 67
Tilmeldt: 06.04.09
 Status: Offline

ja betal hvad du skylder, og har du ikke pengene så lav en aftale... opfør dig som en mand
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 05:51



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

ezal skrev:
ja betal hvad du skylder, og har du ikke pengene så lav en aftale... opfør dig som en mand


Sørgeligt, men det er åbenbart nødvendigt herude at kræve betaling up front... (når det er farang man laver forretning med)





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 06:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja sørgeligt er det at man ikke kan stole på andre end sig selv.
Få lavet en aftale og få siden op og køre igen Thumb
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 10:07

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Webmaster har ikke gjort andet end enhver anden ville gøre, og du vidste det Aaby, så kom ikke her med dumme undskyldninger, det er helt og aldeles din egen fejl.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 10:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

abekatten skrev:
Webmaster har ikke gjort andet end enhver anden ville gøre, og du vidste det Aaby, så kom ikke her med dumme undskyldninger, det er helt og aldeles din egen fejl.



YES rigtig skrevet abekatten, det kan vel ikke være naboen som bære skylden for det der er sket:D
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 10:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Så Roligt nu.
Det er da tragisk at aaby er kommet i økonomisk uføre,og ja det er jo slet ikke sjovt for claus som jeg ved har lagt utroligt mange timer i den side.dag og nat.
Men det er hvad der kan ske,og jeg tror på at aaby vil gøre det rigtige ,nemlig at betale claus,når han har mulighed til det.

Vi skal ikke sparke til en mand som ligger ned.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 11:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

bamsen skrev:
Så Roligt nu.
Det er da tragisk at aaby er kommet i økonomisk uføre,og ja det er jo slet ikke sjovt for claus som jeg ved har lagt utroligt mange timer i den side.dag og nat.
Men det er hvad der kan ske,og jeg tror på at aaby vil gøre det rigtige ,nemlig at betale claus,når han har mulighed til det.

Vi skal ikke sparke til en mand som ligger ned.

bamsen


Bamse Thumbdu er et godt menneske Thumbhvad du skriver er sandt Thumb

gid vi alle kan og vil lære noget af denne sag

ha en go dag derude hvor i end er


....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 12:01



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

yindee skrev:
bamsen skrev:
Så Roligt nu.
Det er da tragisk at aaby er kommet i økonomisk uføre,og ja det er jo slet ikke sjovt for claus som jeg ved har lagt utroligt mange timer i den side.dag og nat.
Men det er hvad der kan ske,og jeg tror på at aaby vil gøre det rigtige ,nemlig at betale claus,når han har mulighed til det.

Vi skal ikke sparke til en mand som ligger ned.

bamsen


Bamse Thumbdu er et godt menneske Thumbhvad du skriver er sandt Thumb

gid vi alle kan og vil lære noget af denne sag

ha en go dag derude hvor i end er


....


Jamen det kan da godt være at det bare er mig, men jeg føler jo at aaby sparker til en mand der ligger ned, netop i ovenstående indlæg, man må da vise vilje og i det mindste betale efter evne, og så være en smule ydmyg - det er sådan jeg har lært at gøre forretning i det mindste...





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 12:04



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

yindee skrev:
bamsen skrev:
Så Roligt nu.
Det er da tragisk at aaby er kommet i økonomisk uføre,og ja det er jo slet ikke sjovt for claus som jeg ved har lagt utroligt mange timer i den side.dag og nat.
Men det er hvad der kan ske,og jeg tror på at aaby vil gøre det rigtige ,nemlig at betale claus,når han har mulighed til det.

Vi skal ikke sparke til en mand som ligger ned.

bamsen


Bamse Thumbdu er et godt menneske Thumbhvad du skriver er sandt Thumb

gid vi alle kan og vil lære noget af denne sag

ha en go dag derude hvor i end er


....



Ja yindee det er sgu utroligt noglegange hvad bamse skriver, men her vil jeg også give ham ret. :HI

Selvfølgelig kommer der en ordning på problemmet, mon ikke det bare er en misforståelse, håber i hvert fald siden kommer op og køre igen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 21:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

Hej igen.

Noget af en uge at komme igennem. For alle involverede parter, gætter jeg.

Lige nu ved jeg ikke hvad der sker med det oprindelige projekt, Men jeg savner ikke mindst det daglige arbejde der var med projektet. Hvis det ikke kan vækkes op igen, skal jeg jo videre med noget andet. Et nyt asiennoeglen, hvor jeg så passende kan lære af det som skete.

Indtil da bruger jeg nogle timer på min midlertidige blog som også kaldes asiennoeglen.

Der kommer lige så mange artikler på den mere simple blog, end der gjorde i den rigtige asiennoeglen.

Så jeg kan kun invitere jer til at kigge indenfor. Og husk annoncerne. :MU
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Der kan nu bookes på Thai airs hjemmeside Flybilletter 2 30-05-2021 15:30
Hairy Bikers i Asien Hele Thailand 2 28-11-2020 09:36
Forskere finder 157 nye dyrearter i truede områder i Asien Nyheder på dansk 1 13-12-2018 04:41
@Thai-dk Debat Forum er flyttet Nyt fra Administrationen 7 03-12-2018 23:18
Horsens: Asien Festival, den 4. august 2018 Udenfor Thailand 1 03-08-2018 08:36

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.28 sekunder | 99,751,212 Unikke besøg | jQ Blog