Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: De fastboende
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Kasikorn bank contra den danske bank
IT
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2012 10:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1743
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

hej

Vi, mig sagde hunden og Fruen i Huset, har lige været en tur i banken. Mit visa kort skulle fornyes

Vel ankommet til banken bliver vi anvist en parkeringsplads, den flinke P vagt passer godt på vores gamle bil

Vi går op af trapperne, hånd i hånd. Hvad sker der lige her, en venlig mand åbner døren for de fine kunder osThumb

Nu kommer vi ikke så tit i banken, så vi kigger lidt rundt, vupti en nydelig dame viser os vejen hen til den person der skal fikse visa kortet

Jegfår isvand serveret, konen får varm kaffe

Bank direktøren kommer løbene, er alt i den skøneneste orden spørger han, ikke helt er svaret her er ingen kolde øl er mit svar
Fruen i Huset svarer direktøren, de skal ikke tage dem af falangen , de går maks 10 sec , vupti far har fået et glas koldt øl

Det skal lige nævnes vi er storkunder i banken, vores formue løbet op i flere hundrede baht Grin

Nu kommer vi til den danske bank, de fyrer folk i lange baner i flere afdelinger kan du ikke sætte penge ind på din konto, for slet ikke at snakke om at betale en regning , nej du banken er ikke til for dig, vil du noget så send en SMS eller brug net banken

Læs selv i dagen aviser, om de besværlige kunder som danske bank ikke ønsker møder op i deres fine afdeling, hvis der er en afdeling i byenSad
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
SteenJ
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2012 10:14

Bruger

Antal indlæg: 2
Tilmeldt: 08.06.12
 Status: Offline

Sådan.......skaaljeg skal også snart have fornyet visa kort i KS.
Så venligst, hvor og i hvilken afdeling foregik seancen?ølkrusmortor

Hilsen
SteenJ
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2012 10:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ja IT, hernede kender de lidt til begrebet "kundepleje",-og det gør sig ikke kun gældende i bankerThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2012 15:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

he he IT

du får da vist særbehandling i den bank, kaffe og vand har jeg fået plus er par ægteskabs tilbud

øl har jeg ikke fået, det må være for de rige

ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2012 02:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1743
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

yindee skrev:
he he IT

du får da vist særbehandling i den bank, kaffe og vand har jeg fået plus er par ægteskabs tilbud

øl har jeg ikke fået, det må være for de rige

ølkrus


ok, jeg tilstår bryder sammen i gråd, forventer at min straf bliver nedsat til det halve

bankdirektører er vores genbo, mig sagde hunden har reperert hans bil et par gange, han elsker at vise hans evner ud i det engelske så han kommer altid og vil tale udenbys, så han kan prale med hans sprog evner overfor personalet i banken

PS. fornyelsen af visakortet var gebyr fri
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2012 07:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Angry Ja ja jeg tænkte nok at der var noget LUSK i at alle de danskere der absolut vil ud på landet og bo sarcasm IT tilladelse til bygning af stort Hundehus AL tilladelse til at bygge kæmpe mur og gåsefarm, bliver sikkert også vagtskur med bevæbnet vagt O.S.V. Ikke SE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2012 08:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

sank skrev:
Angry Ja ja jeg tænkte nok at der var noget LUSK i at alle de danskere der absolut vil ud på landet og bo sarcasm IT tilladelse til bygning af stort Hundehus AL tilladelse til at bygge kæmpe mur og gåsefarm, bliver sikkert også vagtskur med bevæbnet vagt O.S.V. Ikke SE


Sank: Det bliver ikke nødvendigt med vagttårn (tror du jeg er "Jehovas Vidne"??)rasende
-Men hvad var det som skotterne brugte med succes ved "Whisky-distellerierne"??dril
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23
Den danske gård i Thailand Hele Thailand 6 07-02-2024 16:03
film og dokumentare danske.. Film, bøger etc 79 20-01-2024 13:12
Nytårstalerne fra den danske dronning og den thailandske konge er nu klar. Den Royale blog 2 01-01-2024 08:04
Chikane og mobning på danske skibe Diverse 5 12-10-2023 21:46

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.17 sekunder | 97,851,715 Unikke besøg | jQ Blog