Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Soi Dog.
Vanilla
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-10-2012 11:55

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Jeg har nu levet i ca. 1 aar, jeg er blind paa det ene oeje, om det er en katteklo der har revet mig eller et menneske som har ramt mig med en sten, det husker jeg ikke.
Mange folk jeg moeder paa min vej raaber, truer og kaster sten efter mig, jeg forstaar det ikke, jeg goer jo ikke noget, jeg vil jo bare snakke og hygge lidt.
Om jeg har en rigtig familie ved jeg ikke, men hvis jeg har saa har de ikke vaeret soede ved mig, for saa var jeg jo blevet ved dem.
Saa en dag gik jeg en tur, jeg moedte en mand som talte et underligt sprog, jeg fik mad og drikke, blev nusset osv. jeg fik ogsaa lov til at sove paa deres terasse saa jeg kunne sove i ro og fred.
Jeg er af den thailandske race Bangkaew som mange er bange for, men jeg goer altsaa ikke noget, men hvis i raaber, truer og kaster sten efter mig saa bliver jeg sur, da jeg syntes at det er unfair. Dem paa min nye vej er ved at forstaa at jeg er god nok.

Min nye familie har katte, dem er jeg lidt bange for, men haaber at vi kan blive venner.
Saa kaere venner, moeder i en vovse paa jeres vej, saa lad vaere med at tro at vi bare vil bide, vi vil bare ha' et lille klap paa pelsen.
Med kaerlig hilsen / Lille Bangkeaw.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-10-2012 13:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

husk, kys hunden, bank konen

er der noget mere ærligt end en hunds kærlighed, jeg tror det ikke
en hund glemmer dig aldrig , du kan være væk i ja årevis, når du kommer hjem springer din hund lige op til dig

det er mig en gåde, ja jeg forstår ikke at folk kan være onde, overfor sådan et pragtfuld dyr
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Skorpionen
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-10-2012 16:15

Bruger

Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 18.08.12
 Status: Offline

Luk konen og hunden inde i garagen et døgn - observer så deres måde at modtage dig, når du lukker dem ud......

Og så det mere seriøse plan - folk, som banker deres kvinder, børn eller husdyr, burde efter min bedste overbevisning voldtages rektalt med en rødglødende minibus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Lindy
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-10-2012 17:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 90
Tilmeldt: 13.02.10
 Status: Offline

Jeg læste for et stykke tid siden en anmeldelse af et resort.
Det der slog mig var, at ud af ca. 20 indlæg, var de 10 rædsels
beskrivelser af et resort som tilsyneladende var styret af vilde
horder af frådende hunde, som skræmte gæsterne fra vid og sans.
De resterende 10 indlæg beskrev et rigtigt hyggeligt sted, hvor vovserne kom logrende, og modtog en, som en velkomst.
Jeg er ikke i tvivl om at det ville være et sted for mig, fordi jeg elsker hunde, men må også acceptere at der findes mennesker der er rædselsslagne for dem.
Dyremishandling kan på ingen måde retfærdigøres, men jeg sparker dog ud efter de hunde som prøver at bide mig når jeg kommer tøffende på min motobike.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2012 02:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Vanilla skrev:
Jeg har nu levet i ca. 1 aar, jeg er blind paa det ene oeje, om det er en katteklo der har revet mig eller et menneske som har ramt mig med en sten, det husker jeg ikke.
Mange folk jeg moeder paa min vej raaber, truer og kaster sten efter mig, jeg forstaar det ikke, jeg goer jo ikke noget, jeg vil jo bare snakke og hygge lidt.
Om jeg har en rigtig familie ved jeg ikke, men hvis jeg har saa har de ikke vaeret soede ved mig, for saa var jeg jo blevet ved dem.
Saa en dag gik jeg en tur, jeg moedte en mand som talte et underligt sprog, jeg fik mad og drikke, blev nusset osv. jeg fik ogsaa lov til at sove paa deres terasse saa jeg kunne sove i ro og fred.
Jeg er af den thailandske race Bangkaew som mange er bange for, men jeg goer altsaa ikke noget, men hvis i raaber, truer og kaster sten efter mig saa bliver jeg sur, da jeg syntes at det er unfair. Dem paa min nye vej er ved at forstaa at jeg er god nok.

Min nye familie har katte, dem er jeg lidt bange for, men haaber at vi kan blive venner.
Saa kaere venner, moeder i en vovse paa jeres vej, saa lad vaere med at tro at vi bare vil bide, vi vil bare ha' et lille klap paa pelsen.
Med kaerlig hilsen / Lille Bangkeaw.


Skidegodt skrevet Vanilla. -Al ære og respekt herfraThumbmusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.17 sekunder | 100,011,418 Unikke besøg | jQ Blog