Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Det thailandske generalkonsulats website (1.)
Bent
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-06-2009 13:42

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

Fra det thailandske generalkonsulats website
http://www.thai-c...sit%20visa

** Venligst bemærk, et visum giver tilladelse til at rejse ind i landet og er IKKE en opholdstilladelse,
og et visums gyldighed ER IKKE lig med længden af tilladtvisumsd i Thailand **


Hvad er ’tilladtvisumsd’ for noget?

Det burde jeg vel spørge generalkonsulen om, men jeg gætter på, at han er travlt optaget efter pinseferien.

Jeg tror, en rettelse af teksten er påkrævet. Det er langtfra det eneste rettelsesforslag, jeg kan fremkomme med. Det vil jeg vende tilbage til.

Mvh
Bent
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
claus31130
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-06-2009 14:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Tilmeldt: 19.02.09
 Status: Offline

Hvis du er utilfreds med skriften på andre websider.....så har de sikkert en email adresse hvor du kan sende det til....så de kan få det rettet.......
Hvis du ikke kan tåle stavefejl så hold dig fra internettet
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
Bent
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-06-2009 00:28

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

claus31130 skrev:
Hvis du er utilfreds med skriften på andre websider.....så har de sikkert en email adresse hvor du kan sende det til....så de kan få det rettet.......
Hvis du ikke kan tåle stavefejl så hold dig fra internettet


Mit spørgsmål lød: Hvad er ’tilladtvisumsd’ for noget

Mvh
Bent
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
claus31130
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-06-2009 04:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Tilmeldt: 19.02.09
 Status: Offline

Bent skrev:
claus31130 skrev:
Hvis du er utilfreds med skriften på andre websider.....så har de sikkert en email adresse hvor du kan sende det til....så de kan få det rettet.......
Hvis du ikke kan tåle stavefejl så hold dig fra internettet


Mit spørgsmål lød: Hvad er ’tilladtvisumsd’ for noget

Mvh
Bent


Jeg vil så gentage en del af mit svar til dig....hvis du er utilfreds med skriften på andre websider,og ikke kan forstå hvad de skriver, evt. på grund af stavefejl de måtte have lavet. Ja så har de sikkert en mail adresse du kan skrive til hvor du kan bede om at få fejlen retttet og evt. uddybet hvad det betyder....Vi andre kan kun gætte på hvad andre mener når de skriver forkert...så spørg ovre på general konsulatet's side.....de kan kan nok give et mere kvalificeret svar..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
Bent
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-06-2009 23:44

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

Vi andre kan kun gætte på hvad andre mener når de skriver forkert...

''vi andre'' mener altså, at ’tilladtvisumsd’ er noget, der er skrevet forkert. Hvor ved ''vi andre'' egentlig det fra? Måske er der tale om en ny slags visum til Thailand.

Mvh
Bent
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-06-2009 03:45



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Bent skrev:
Vi andre kan kun gætte på hvad andre mener når de skriver forkert...

''vi andre'' mener altså, at ’tilladtvisumsd’ er noget, der er skrevet forkert. Hvor ved ''vi andre'' egentlig det fra? Måske er der tale om en ny slags visum til Thailand.

Mvh
Bent


Jeg er enig med dig i at hvis det er en tastebøf - så er det jo ikke voldsomt proffesionelt - jeg er helt sikker på (som claus) at toppen af ambasaden/konsulatet nok ikke interesserer sig voldsomt meget for hjemmesidens dansksprogede del, det har man nok folk til, og jeg er enig med Claus i at finder man tastebøffer, stavefejl eller underligheder på officielle hjemmesider, som gør dem svære at forstå - så får man nok større success med respons, til den sides webmaster - end på et overskueligt lille forum om Thailand...

Og sidst, men vel ikke mindst - hvis "tilladtvisumsd" skulle være et spritnyt 10års visum uden økonomiske krav, så er konsulatet nok igen bedre til at oplyse om det, en et overskueligt lille forum om Thailand, men styret og vedligeholdt af danskere, vil du derfor bidrage med oplysning om dette, så vil jeg foreslå at du ringer til konsulen og spørger, og så vender tilbage med svaret frem for spørgsmålet, da det ser ud til at der ikke er nogen herinde der kender svaret :D



(det var så min 25 øre)
.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailandske myndigheder beder folk arbejde hjemmefra på grund af forurening Nyheder på dansk 1 15-02-2024 17:11
Nytårstalerne fra den danske dronning og den thailandske konge er nu klar. Den Royale blog 2 01-01-2024 08:04
10 Thailandske gidsler er frigivet Nyheder på dansk 7 30-11-2023 10:03
Transformerproducenten Kohsel satser på deres thailandske faciliteter Nyheder på dansk 1 30-11-2023 09:52
4 thailandske brugertips Hele Thailand 6 29-10-2023 03:11

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.17 sekunder | 99,092,650 Unikke besøg | jQ Blog