Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Børn, forsinkelser eller sidemænd: Hvad irriterer mest på flyturen
jager
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 15:53

Bruger

Antal indlæg: 78
Tilmeldt: 05.04.09
 Status: Offline

1 det burde ikke være nødvendigt når du bestiller på et booking nr.
2 det gør vi opmærksom på hvergang, og det er vel en selvfølge når det er en baby i lift på væggen så giver det ligesom sig selv ik.den ene gang havde de booket babyen min kone og mig sammen, så kunne sønnen på 3år sidde alene 10 rækker væk. så skal man da nok få børne rend i flyveren.
3 dette har jeg ikke helt lige forstand på, vidste ikke man kunne dette med thai.
4 det er thai vi rejser med ikke sas.

det behøver ikke være umulige forældre, jeg kan huske for 20 år siden min datter hylede hele vejen hjem, vi kunne bare ikke på nogle måder trøste hende, hun sov hele vejen der ned. var vi så kun "gode" forældre den ene vej? jeg tror turen var værst for os da vi ikke vidste vores gode råd, jeg tror ikke halvdelen af maskinen kunne sove for larmen.

jager
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 16:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

skipper skrev:
Jeg syntes også skrigende unger er værst, fulderikker plejer at falde i søvn efter en tid.
Og sidemanden er vel som en selv, han vil også bare frem i god behold.

Vanilla er inde på noget af det rigtige, det er sgu forældrerne der kan pisse en mest af, det er deres ansvar børnene opfører sig ordentligt, men de sidder mange gange og lader som om de sover, som de eneste i hele flyet.

Hvornår får vi tilbudt børnefri fly? Jeg betaler gerne ekstra for at slippe for hujende uopdragne børn, og deres ligeså uopdragne forældre.


Ja det stemmer jeg også for jeg gir gerne ekstra for at slippe for GAMLE GRAVNE MÆND som virkelig mener at de har købt hele flyet og for ødelagt hele deres ferie bare fordi det støjer lidt i flyet de få timer de sider der, vi har sku givet det samme for vores billeter og et barn på over 2 år koster stort set det samme som en voksen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 17:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

Der er faktisk ikke noget jeg frygter mere en komme til at side i nærheden og en gammel idiot og børne hader når vi snart skal afsted. Min søn blir 3 år til Januar og vi har jo ingen anelse af hvordan han vil tage turen, han er til daglig en glad lille dreng med lidt for meget krudt i røven og hilser på alle dem han møder med et Hej, for sådan en størelse er det ikke bare lige sådan at sove på komando når det kun er sen eftermidag og der sker så meget nyt omkring en. Nu skal vi heldivis ikke direkte denne gang så vi håber bare han blir godt træt når vi sætter os ind i den sidste fly da er det jo over hans senge tid ellers har jeg ladet ipad op med tegnefilm så mon ikke det går.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 17:07

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Altsaa vi taler om 10 timer, mange vil naesten ha' det som et hotelvaerelse med tv, dvd, spil, gourmet middag... Forstaar ikke at det kan vaere et saa stort problem, i maa ha' sarte nerver.

Koeb en buisness ++++ class......
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 17:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Skal vi tage den en gang til, for Prins Knud og andre fatsvagehej

http://politiken....fri-zoner/
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 18:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

jager skrev:
slap selv af, hvis folk ikke kan forstå at vi er nogle der har børn og selv gerne vil holde ferse med dem så er de sku ikke for raske oven i den øverste afdeling.
men nu når vi er ved hvad der irretere en mest, så irretere det mig mest at når vi køber 4 billetter 2 voksne og 2 børn så er thai ikke endnu kunnet prestere at boke os så vi sidder sammen med det resultat at vi hver gang skal bruge 1 time på at få ændret pladserne, det er belastende. specielt når børnene er trætte, så for vi umulig børn med op i maskinen med gene for andre rejsene, men det ser de rejsene jo ikke, næææææ de kan kun brokke sig over at det ikke er en maskine vi bare kan slukke for.

jager



Lyder mærkeligt, vi har rejst med Thai flere gange da børnene var små, vi blev altid placeret så vi sad sammen.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 18:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

skipper skrev:
jager skrev:
slap selv af, hvis folk ikke kan forstå at vi er nogle der har børn og selv gerne vil holde ferse med dem så er de sku ikke for raske oven i den øverste afdeling.
men nu når vi er ved hvad der irretere en mest, så irretere det mig mest at når vi køber 4 billetter 2 voksne og 2 børn så er thai ikke endnu kunnet prestere at boke os så vi sidder sammen med det resultat at vi hver gang skal bruge 1 time på at få ændret pladserne, det er belastende. specielt når børnene er trætte, så for vi umulig børn med op i maskinen med gene for andre rejsene, men det ser de rejsene jo ikke, næææææ de kan kun brokke sig over at det ikke er en maskine vi bare kan slukke for.

jager



Lyder mærkeligt, vi har rejst med Thai flere gange da børnene var små, vi blev altid placeret så vi sad sammen.


Det hænger nok lidt sammen med hvilke oplysninger man giver, når man booker.
Hvis dem der står for fordeling af sæder ikke har de korrekte oplysninger, kan de jo heller ikke samle familierne ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kalle
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 18:53

Bruger

Antal indlæg: 48
Tilmeldt: 03.02.12
 Status: Offline

Vanilla skrev:
Altsaa vi taler om 10 timer, mange vil naesten ha' det som et hotelvaerelse med tv, dvd, spil, gourmet middag... Forstaar ikke at det kan vaere et saa stort problem, i maa ha' sarte nerver.

Koeb en buisness ++++ class......


Hvorfor er det lige os uden børn der skal købe sådan en billet, børnefamilierne kan jo også bare købe en istedet for bare at sidde og hakke løs på os som ikke har børn med vi har vel også visse rettigheder når vi skal rejse.

Jeg tror heller ikke det er de små børn som er ude og flyve og bliver bange eller har trykken for ørene og som græder der bliver brokket over nok mere dem som farer rundt og sidder og sparker ind i sædet foran eller hænger inde over forans siddenes sæder.

For selvfølgelig skal børne familier også have lov til at være der men almindelig høflighed at de skal tage ligeså meget hensyn til andre som de forlanger af andre for vi betaler jo også for vores billetter.

Men istedet for de tager sådan på vej over os andre var det så ikke en ide og så se på dem selv istedet for alle andre skal være barnepiger for deres børn og så selv tage affære.

Og nej jeg er ikke børnehader men kald i mig bare sur gammel og gnaven hvad jeg måske også er men vil bare også have lov til at nyde og slappe af på turen til og fra ferie destination.

Og ja jeg har min mening ligesom i har jeres og min den kom så frem her.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 20:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

kalle skrev:
Vanilla skrev:
Altsaa vi taler om 10 timer, mange vil naesten ha' det som et hotelvaerelse med tv, dvd, spil, gourmet middag... Forstaar ikke at det kan vaere et saa stort problem, i maa ha' sarte nerver.

Koeb en buisness ++++ class......


Hvorfor er det lige os uden børn der skal købe sådan en billet, børnefamilierne kan jo også bare købe en istedet for bare at sidde og hakke løs på os som ikke har børn med vi har vel også visse rettigheder når vi skal rejse.

Fordi det er jer der forlanger roen og freden under rejsen så i kan snorke i fred. Og det nok ville være de færeste børnefamilier der ville få råd til en sådan tur på 1 klasse.

Jeg tror heller ikke det er de små børn som er ude og flyve og bliver bange eller har trykken for ørene og som græder der bliver brokket over nok mere dem som farer rundt og sidder og sparker ind i sædet foran eller hænger inde over forans siddenes sæder.

For selvfølgelig skal børne familier også have lov til at være der men almindelig høflighed at de skal tage ligeså meget hensyn til andre som de forlanger af andre for vi betaler jo også for vores billetter.

Men istedet for de tager sådan på vej over os andre var det så ikke en ide og så se på dem selv istedet for alle andre skal være barnepiger for deres børn og så selv tage affære.

Og nej jeg er ikke børnehader men kald i mig bare sur gammel og gnaven hvad jeg måske også er men vil bare også have lov til at nyde og slappe af på turen til og fra ferie destination.
Sure gamle Kalle driller

Og ja jeg har min mening ligesom i har jeres og min den kom så frem her.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kalle
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 23:55

Bruger

Antal indlæg: 48
Tilmeldt: 03.02.12
 Status: Offline

Pleasantville skrev:
kalle skrev:
Vanilla skrev:
Altsaa vi taler om 10 timer, mange vil naesten ha' det som et hotelvaerelse med tv, dvd, spil, gourmet middag... Forstaar ikke at det kan vaere et saa stort problem, i maa ha' sarte nerver.

Koeb en buisness ++++ class......


Hvorfor er det lige os uden børn der skal købe sådan en billet, børnefamilierne kan jo også bare købe en istedet for bare at sidde og hakke løs på os som ikke har børn med vi har vel også visse rettigheder når vi skal rejse.

Fordi det er jer der forlanger roen og freden under rejsen så i kan snorke i fred. Og det nok ville være de færeste børnefamilier der ville få råd til en sådan tur på 1 klasse.

Det vil så sige at folk der ikke har børn med flyveren heller ikke har nogen rettigheder eller ??? og fordi vi heller ikke har råd til at rejse på 1 klasse så må vi blive hjemme nu sover jeg heller ikke når jeg flyver men mener at børnefamilier skal tage lige så meget hensyn som de forlanger at vi skal tage til dem har siddet med en rent ud sagy møjunge der sad og lossede ind i ryglænet og hang ind over vores sæde uden der blev hverken sagt eller gjort noget fra hans ligeglade og halvåndsvage forældre men kan forstå på børnefamilierne at det er ok

Jeg tror heller ikke det er de små børn som er ude og flyve og bliver bange eller har trykken for ørene og som græder der bliver brokket over nok mere dem som farer rundt og sidder og sparker ind i sædet foran eller hænger inde over forans siddenes sæder.

For selvfølgelig skal børne familier også have lov til at være der men almindelig høflighed at de skal tage ligeså meget hensyn til andre som de forlanger af andre for vi betaler jo også for vores billetter.

Men istedet for de tager sådan på vej over os andre var det så ikke en ide og så se på dem selv istedet for alle andre skal være barnepiger for deres børn og så selv tage affære.

Og nej jeg er ikke børnehader men kald i mig bare sur gammel og gnaven hvad jeg måske også er men vil bare også have lov til at nyde og slappe af på turen til og fra ferie destination.
Sure gamle Kalle driller

Og ja jeg har min mening ligesom i har jeres og min den kom så frem her.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 00:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

kalle skrev:
Pleasantville skrev:
kalle skrev:
Vanilla skrev:
Altsaa vi taler om 10 timer, mange vil naesten ha' det som et hotelvaerelse med tv, dvd, spil, gourmet middag... Forstaar ikke at det kan vaere et saa stort problem, i maa ha' sarte nerver.

Koeb en buisness ++++ class......


Hvorfor er det lige os uden børn der skal købe sådan en billet, børnefamilierne kan jo også bare købe en istedet for bare at sidde og hakke løs på os som ikke har børn med vi har vel også visse rettigheder når vi skal rejse.

Fordi det er jer der forlanger roen og freden under rejsen så i kan snorke i fred. Og det nok ville være de færeste børnefamilier der ville få råd til en sådan tur på 1 klasse.

Det vil så sige at folk der ikke har børn med flyveren heller ikke har nogen rettigheder eller ??? og fordi vi heller ikke har råd til at rejse på 1 klasse så må vi blive hjemme nu sover jeg heller ikke når jeg flyver men mener at børnefamilier skal tage lige så meget hensyn som de forlanger at vi skal tage til dem har siddet med en rent ud sagy møjunge der sad og lossede ind i ryglænet og hang ind over vores sæde uden der blev hverken sagt eller gjort noget fra hans ligeglade og halvåndsvage forældre men kan forstå på børnefamilierne at det er ok

Jeg tror heller ikke det er de små børn som er ude og flyve og bliver bange eller har trykken for ørene og som græder der bliver brokket over nok mere dem som farer rundt og sidder og sparker ind i sædet foran eller hænger inde over forans siddenes sæder.

For selvfølgelig skal børne familier også have lov til at være der men almindelig høflighed at de skal tage ligeså meget hensyn til andre som de forlanger af andre for vi betaler jo også for vores billetter.

Men istedet for de tager sådan på vej over os andre var det så ikke en ide og så se på dem selv istedet for alle andre skal være barnepiger for deres børn og så selv tage affære.

Og nej jeg er ikke børnehader men kald i mig bare sur gammel og gnaven hvad jeg måske også er men vil bare også have lov til at nyde og slappe af på turen til og fra ferie destination.
Sure gamle Kalle driller

Og ja jeg har min mening ligesom i har jeres og min den kom så frem her.



Kalle nu er det jo ikke fru Jensen der lige som sider og brokker sig over at ham der foran sad og snokede så højt at hendes lille knægt ikke kunne falde til ro den historie høre vi jo aldrig, det er som regel ham foran der er sur over at knægten ikke kunne falde til ro, selfølgelig skal der være plads til alle det er trods alt kun en flyvetur og går det den rigtige vej skal vi jo ned og holde ferie og slappe af så hvad betyder den lille tur egentlig, går det så den anden vej er det jo straks værer når man skal hjem til dagligdagen og sider og gerne vil have en smøg efter midagen, har du forøvrig lagt mærke til det først er efter rygning blev forbudt man er begyndt at lægge mærke til de iriterende uger.
Selfølgelig skal forældrene sørge for at deres unger ikke er til sjene for andre og det gør flertalet nok også men vi husker kun de tilfælder hvor det ikke sker.
Når du nu næste gang sætter dig i flyet og vil slappe af, så på med hovedtlf og hør lidt Mozard eller Bach så ender det såmænd nok med du falde i søvn og ikke vågner igen før sidemanden sider og puffer til dig fordi du snokker så højt at han ikke kan sove sov
Hvis jeg skulle vælge mellem en familiefly eller en fyldt med Nordmænd på vej til Pattaya ved jeg godt hvilken jeg tog med .
Vi har alle betalt for at være der og har selfølgelig lige lov at være der det er trod alt kun nogle få timer og ikke en hel uge. Må du få en behagelig tur næste gang og ingen støjende unger. kælk
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 01:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

godag http://ekstrablad...427761.ece

Ta den nu med humor for det er sådan den er ment skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 02:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1751
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

Pleasantville skrev:
godag http://ekstrablad...427761.ece

Ta den nu med humor for det er sådan den er ment skaal


tager det med et smil , det var sjovere den gang vi var unge, nu er vi blevet lidt stramme i betrækket, det er livets gangved ikke
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
milex
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 03:13

Bruger

Antal indlæg: 32
Tilmeldt: 16.09.12
 Status: Offline

Den der med 'køb en c-klasse billet holder altså ikke helt.
Sad på et Thai-fly på business fra BKK til CPH - og der var et skrigende barn på 1. cl.
Men - alt andet lige - det er jo de små poder der skal betale vor pension i den sidste ende.
Så - måske - ikke så behageligt, men til at holde ud!
Tror faktiisk forældrene har en endnu dårligere oplevelse end vi andre 'gamle gnavne mænd'
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kro90
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 07:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 74
Tilmeldt: 02.04.09
 Status: Offline

Hej Jager

4 det er thai vi rejser med ikke sas.
Det gør ingen forskel da det er SAS personale der står ved check in i Kastrup, det er yders sjældent Thai her personale ved checkin i CPH. Det er SAS der handler ThaiAirways.
Om i kun var gode forældre den ene vej, her tror jeg du misforstår mig, Det jeg mente var et forældrene er total ligeglade med hvad der børngør, de forsøger IKKE at trøste dem eller beskæftige dem,
dda vi fløj hjem sidst, var der et par rækker foran os, en Thai familie far, mor og 2 børn. Det ene barn bestilte stort set ikke andet end at stå op i sædet, råbe og skrige, rende frem og tilbage, snide madbarken på gulvet. Forældrene gjorde intet, for at skaffe ro. var de gode forældre ??
Hvis de nu havde forsøgt at beskæftige barnet, så var det en anden sag.
Der var flere andre med børn på maskinen, b.la. et dansk/Thai par med en lille en, der græd når maskinen skulle op og ned pga. trykket i maskinen og dermed ørene blev forstort, her gjore forældrene alt for at hjælpe/beskæftige barnet. Det var gode forældre, både for barnet og os andre, men total ligegyldighed fra forældrenes side den går ikke.


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kalle
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 13:02

Bruger

Antal indlæg: 48
Tilmeldt: 03.02.12
 Status: Offline

Pleasantville skrev:
kalle skrev:
Pleasantville skrev:
kalle skrev:
Vanilla skrev:
Altsaa vi taler om 10 timer, mange vil naesten ha' det som et hotelvaerelse med tv, dvd, spil, gourmet middag... Forstaar ikke at det kan vaere et saa stort problem, i maa ha' sarte nerver.

Koeb en buisness ++++ class......


Hvorfor er det lige os uden børn der skal købe sådan en billet, børnefamilierne kan jo også bare købe en istedet for bare at sidde og hakke løs på os som ikke har børn med vi har vel også visse rettigheder når vi skal rejse.

Fordi det er jer der forlanger roen og freden under rejsen så i kan snorke i fred. Og det nok ville være de færeste børnefamilier der ville få råd til en sådan tur på 1 klasse.

Det vil så sige at folk der ikke har børn med flyveren heller ikke har nogen rettigheder eller ??? og fordi vi heller ikke har råd til at rejse på 1 klasse så må vi blive hjemme nu sover jeg heller ikke når jeg flyver men mener at børnefamilier skal tage lige så meget hensyn som de forlanger at vi skal tage til dem har siddet med en rent ud sagy møjunge der sad og lossede ind i ryglænet og hang ind over vores sæde uden der blev hverken sagt eller gjort noget fra hans ligeglade og halvåndsvage forældre men kan forstå på børnefamilierne at det er ok

Jeg tror heller ikke det er de små børn som er ude og flyve og bliver bange eller har trykken for ørene og som græder der bliver brokket over nok mere dem som farer rundt og sidder og sparker ind i sædet foran eller hænger inde over forans siddenes sæder.

For selvfølgelig skal børne familier også have lov til at være der men almindelig høflighed at de skal tage ligeså meget hensyn til andre som de forlanger af andre for vi betaler jo også for vores billetter.

Men istedet for de tager sådan på vej over os andre var det så ikke en ide og så se på dem selv istedet for alle andre skal være barnepiger for deres børn og så selv tage affære.

Og nej jeg er ikke børnehader men kald i mig bare sur gammel og gnaven hvad jeg måske også er men vil bare også have lov til at nyde og slappe af på turen til og fra ferie destination.
Sure gamle Kalle driller

Og ja jeg har min mening ligesom i har jeres og min den kom så frem her.



Kalle nu er det jo ikke fru Jensen der lige som sider og brokker sig over at ham der foran sad og snokede så højt at hendes lille knægt ikke kunne falde til ro den historie høre vi jo aldrig, det er som regel ham foran der er sur over at knægten ikke kunne falde til ro, selfølgelig skal der være plads til alle det er trods alt kun en flyvetur og går det den rigtige vej skal vi jo ned og holde ferie og slappe af så hvad betyder den lille tur egentlig, går det så den anden vej er det jo straks værer når man skal hjem til dagligdagen og sider og gerne vil have en smøg efter midagen, har du forøvrig lagt mærke til det først er efter rygning blev forbudt man er begyndt at lægge mærke til de iriterende uger.
Selfølgelig skal forældrene sørge for at deres unger ikke er til sjene for andre og det gør flertalet nok også men vi husker kun de tilfælder hvor det ikke sker.
Når du nu næste gang sætter dig i flyet og vil slappe af, så på med hovedtlf og hør lidt Mozard eller Bach så ender det såmænd nok med du falde i søvn og ikke vågner igen før sidemanden sider og puffer til dig fordi du snokker så højt at han ikke kan sove sov
Hvis jeg skulle vælge mellem en familiefly eller en fyldt med Nordmænd på vej til Pattaya ved jeg godt hvilken jeg tog med .
Vi har alle betalt for at være der og har selfølgelig lige lov at være der det er trod alt kun nogle få timer og ikke en hel uge. Må du få en behagelig tur næste gang og ingen støjende unger. kælk


Hvis man nu lægger mærke til hvad jeg skriver istedet for at tro hvad jeg skriver nu syntes jeg ikke en tur på 10-11 timer er en lille tur hvor man bare skal resignere og tænke lad ungerne te sig som de vil.

Og jeg vil sige man lægger lige så meget mærke til de børn som opfører sig ordenligt som dem som teer sig som vilde dyr og jeg har aldrig skrevet at der ikke skulle børn med maskinen men man kan vel forlange at forældrene tager sig af deres børn og lægger en dæmper på dem,

At et lille barn græder fint med mig men når der skal råbes skriges og sparkes og hænges ind over sæderne bliver jeg sgu irriteret ved godt der er nogen forældre der er ligeglade og heldigvis andre der ikke er,

Ved godt og hører tit det er nye tider men det har vel ikke noget at gøre med at man lærer sine børn manerer og opføre sig ordenligt.

Ja jeg er ryger og elsker at ryge men det rører mig ikke jeg ikke må ryge i maskinen så nul rygning der ok med mig kan godt vente de timer og så få et par smøger når jeg kommer af.

Men tillader man sig at skrive om at der er børn der larmer og man kan bare holde kaje og ikke have en mening det pisser mig af i har jo også øje på ham der får en tår over tørsten hele tiden og nej det er ikke dem alle der er ondskabsfulde og teer sig og det med snorkeriet ja det er jo bare sådan børn snorker jo også så vidt jeg ved.

Og må du også have en god og behagelig tur næste gang uden fulde personer og folk der snorker det er jo trods alt kun en tur på et par timer og ikke en hel ferie.

Men god tur vi ses jo derude
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 13:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

http://politiken....oebenhavn/

Han skulle nok have haft sin mor med. music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kalle
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 17:08

Bruger

Antal indlæg: 48
Tilmeldt: 03.02.12
 Status: Offline

Pleasantville skrev:
http://politiken....oebenhavn/

Han skulle nok have haft sin mor med. music


Ja hvis hans far ikke kunne styre ham love
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 18:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det her med børnefrie flyafgange er ikke så dårlig en idè, men hvad med familieafgange.

Jo hvis de nu fyldte flyet op med børnefamilier, det ville nok glæde forældrerne der ville få mange timers kvalitetstid sammen med de søde små, og så havde ungerne jo også nogen at lege med hele natten, mens far og mor kunne slappe lidt af og nyde den smukke udsigt, og få sovet ud inden landingen. sarcasm
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2012 02:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

kalle skrev:
Pleasantville skrev:
http://politiken....oebenhavn/

Han skulle nok have haft sin mor med. music


Ja hvis hans far ikke kunne styre ham love


Han sad i baren sammen med to Nordmænd.

http://www.thai-d...navpot.png
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Når børn slås for penge Discover Thainess 8 22-04-2024 07:21
Danmark dejligt eller ??? Nyheder på dansk 1230 01-03-2024 11:52
Boganmeldelse: Globale sexarbejdere – de ved hvad de gør Film, bøger etc 2 11-02-2024 10:50
Det mest luksuriøse hotel i THAILAND Mövenpick Resort Nordøst Thailand 2 01-06-2023 08:02
Det er den mest utrolige og anderledes familie, vi nogen sinde har mødt. Film, bøger etc 5 30-05-2023 11:53

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.37 sekunder | 99,752,333 Unikke besøg | jQ Blog