Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Kopi-og brænderprogram til YouTube.
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2012 13:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Hej med jer "kopi-nørder".
I går "spildte" jeg det meste af en eftermiddag, samt 2 DVD-skiver på et projekt, der gik i vasken.
DVD-afspilleren kunne alligevel ikke bruge de filer jeg havde brændt.
Jeg har før downloadet og brændt små musikvideoer (varighed 3-10 min. hver) fra YouTube til en DVD indeholdende måské 25 numre. -Det går fint, og videoafspilleren kører det fint. Ingen problemer dermusic
Problemerne kommer når jeg vil downloade store musikvideoer på omkring 1 time eller mere.
-Så nægter mit downloadprogram (Freemake Video Downloader), den siger: Ingen video tilgængelig.Shock
Derfor fandt jeg så et andet program til download (YTD Video Downloader), så gik det fint. Videoen blev gemt i Dokumenter og kunne fint afspilles med WLC Media-player på computeren.
Dygtig dreng, tænkte jeg,-nu skal du bare brænde den over på DVD.godag
Jeg startede så mit brænderprogram til den slags (Freemake Video Converter), fordi det samtidig altid har konverteret filer, så de kunne afspilles i DVD-afspilleren (AVI-filer).
Efter ca. 1 time spyttede min brænder så en nybrændt DVD ud, og den skulle jo straks afprøves i DVD-afspilleren i siden af TV-et jeg bruger som skærm til computeren.music
Den kom så med den kedelige meddelelse : "Ingen brugbar DVD" drillergriner
-Da blev jeg sgu "mopset" dans 4 timers arbejde, og ødelagt skive Angry -Godt man har et helt Tower på næsten 100 stk.Stres

Er der en barmhjertig sjæl der kan fortælle mig hvor jeg finder bedre gratisprogammer til ovenstående projekt?? Farvel
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2012 13:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

@ AL 48

pen er næsten griner ekspert på det område
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2012 13:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Takker,-så mangler vi jo bare at han får tid til at forklare mig det tid
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2012 14:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Tak for kaffe, Yindee roser mig godag godag

Der er efterhånden så mange formater, at det er nemt at blive forvirret, Men det vigtigste er at man ved hvilket format man gemmer i, eller downloader sit format i. Og det er en jungle at havne i, for selv om man kalder formatet for AVI, er der i det format, (codec), flere forskellige codec der kan være vanskelige at gennemskue.

Jeg har nu ikke de store problemer med de forskellige formater (codec) i kraft af min A.C.Ryan afspiller jeg købte i Phantip for et par år siden for 5.500 Bht http://www.acryan... Den 'æder samtlige formater, det være sig lyd eller billede', det kan værei 5.1 lyd, eller HD. Jeg lægger filerne over på en transportabel HDD, og alt er fryd og gammen.

Du kan bruge You Tube downloader som kan hentes her http://youtubedow...vista.org/

Men den skal tæmmes efter installation, du skal gå til programmer og funktioner, fjerne alt snavset du fik ved installationen, inklusiv din nye fortrukne browser som nu er Yahoo.com, men så er det efterfølgende også nemt. Du kan her vælge hvilket format du ønsker at gemme i, når du har kopieret adressen og fører musen ned af, får du muligheden for at selv bestemme hvilket format du ønsker at gemme downloaden i, derfra burde være nemt !!

Når alt det her er sagt, kommer det sidste store problem, din brænder. I gamle dage kunne vi brænde alle vores hentede filer med Nero der dengang var let tilgængeligt og gnavede alle formater, sådan er det ikke længere, og vi er afhængig af de tilgængelige 'gratis' programmer der ikke klarer opgaven. Dit brænder program kan ikke genkende de formater du forsøger at brænde, men brænder dem alligevel, det er den største hurdle her.

Søg på nettet efter programmer der kan konvertere dine filer til noget dine programmer kan genkende, og dem er der mange af. Jeg kan ikke anbefale nogen i og med at jeg har en SUPER FED MEDIE AFSPILLER, hvorfor brænde når jeg kan se eller høre alt efter en hurtig overførsel ??
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2012 20:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Så skulle du bare vide, hvad han skrev i PM til miggriner
-Men takker for rådgivningen. Ja, vi fattigrøve må jo ty til alternative metoder. Vi kan jo ikke købe alle originalprogrammer (proff. udgaver)nej
Lige nu prøver jeg at konvertere til AVI-filer først,-og så derefter brænde. Håber det lykkesmusic
Jeg har også selv stor ekstern harddisk til den slags, så ingen problemer når det er til mig selv.-Fagre nye verdenThumb
Problemet var,-eller er at jeg har en god kammerat (ansat ved Århus politi). Han er lige kommet hjem fra hospitalet. Han blev indlagt for ca. 1 måned siden med en særdeles ondartet virus i lungerne, der bevirkede at hans lunger totalt kollapsede 2 gange under indlæggelsen. han "døde" 2 gange, men blev genoplivet igen. Det havde bevirket at hans hjerte så gik i "u-du" og han måtte på Skejby for ballonudvidelser. Om ca. 2 mdr. får han besked om han også skal have pacemaker.-En ordentlig tur for en mand på 52årStres
Han elsker musik og TV, da han nu ikke er så rørig.-Derfor har jeg påtaget mig jobbet med at tilfredsstille hans ønsker om musik-videoer. Han har ikke selv computer og internet.
Han taler dog en del om at få nyt TV.-Der har jeg så foreslået ham at købe et, hvor han kan tilslutte harddisk.-Så er vi fri for alt det "bøvl" med DVDér.godag
Hej


PS. Nu blev brændingen færdig. I TV´et med skiven. JU-huu, det funker bareThumb - Nu er der "klaverbokser" for alle pengenemusicLove -Nu kan jeg fortsætte med resten, der er ca. 6 timer til hamGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
For fræk til Youtube/Facebook **Baren** 4 24-12-2023 14:44
Nation Junior video a big hit on YouTube Hele Thailand 1 11-08-2017 11:53
Gangnam Style når ny milepæl på YouTube Alt det andet 1 01-06-2014 09:10
A Thai video has attracted more than 12 million YouTube views, and counting. Skik og brug 5 31-10-2013 10:45
Rejsegal brite viser YouTube-besøgende alle verdens lande på kun fire minutter Udenfor Thailand 1 07-08-2013 08:22

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.49 sekunder | 99,525,956 Unikke besøg | jQ Blog