Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Lidt musik til baren.
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-09-2012 22:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Hvorfor skal det hele være så surt, lad os få lidt nostalgi i baren.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-09-2012 22:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Og hvem af den ældre årgang husker ikke hende??music

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-09-2012 23:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Hvis i bruger disse to indlæg rigtigt, skulle der være ren nostalgi til de næste par timer,- God fornøjelsemusic
PS. Og gider i ikke høre den udvalgte musik, kører i bare "skyderen" i bunden af videoen helt til højre,- så fremkommer nye musikforslag.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-09-2012 03:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

her er lidt nostalgi på uden bys




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-09-2012 22:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Eller hvad med ham her? - Lige før man mindes de gode gamle dage på slap line på "Jomfruburet" på 1.sal på Strøget.


Pas nu på!! - Ingen brækkede lemmerStres
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-09-2012 22:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ja, de "gamle" kunne. Her er min absolutte favorit,-Elvis . Han kunne synge alt.



Med den slags "kirkemusik" ville selv jeg sgu overveje at gå i kirkegrinermusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-09-2012 23:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

-Eller når den fik med 40km./t rundt i kredsen i Aasiat (Egedesminde) på "Stines Hotel" i Grønland. -Det var sgu festligt.Thumbmusic



Og altid en ny dame med hjemmusic
-Jeg behøver vel ikke fortælle hvor mandag formiddag blev tilbragtkedIkke SE

-Men tirsdag var alt fryd og gammen igen, vi fik kun 24 timers karantænedriller

En gang blev fru Vartoe, oversygeplejersken på sygehuset, mopset på mig.-Bare fordi jeg kom og klagede over de 8 tabletter jeg havde fået. De virkede ikke.
Men hun kunne sgu regneShock - Og vidste der havde været dansemik en hverdag, så jeg fik en skideballe så stor, 8 tabletter igen,-og så det værste - 48 timers karantæne!! Ikke SE -Dumme kælling.Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-09-2012 23:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Samme "fru Vartoe", en strid og ondskabsfuld kælling, lavede dengang "et barn" på mig.
Ude i gangen før konsultationen havde hun parkeret en stol med mit navn pårasende
På den måde vidste "pigerne" at jeg havde været på besøg igen. Selv min svigerinde der også var sygeplejerske vidste detGrin
-Hendes egen mand, grønlænder og maskinmester på sygehuset, fik hun fyret og forflyttet hen til den lokale el-installatør.
Bare fordi han ikke kunne holde snitterne fra de unge sygepleje-elevermusic
En helt igennem usympatisk madameGringriner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-09-2012 01:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Før mine udfoldelser som elektromekaniker og skipper på rejetrawler/laksekutter i Grønland, havde jeg 5½ dejlige år i "Det Kongelige Ildsprudende Søværn". Jeg var derinde fra -66 og til næsten -72, og har sikkert utallige gange sejlet med vores gode ven "gammelfar-sank",- uden dog at vide hvem den "stratenrøver" var, det var jo ham vi skulle med over ved "Hønsebroen". Jeg sejlede i 3år på det gode skib "Peder Skram", vi var første faste besætning, og kom til mange mærkelige steder og til mange forskellige lande. Flaget skulle jo vises.-Og vi var jo også en del af Nato´s atlantflåde.
Vi fik ca. hvert år ny værnepligtig besætning, og den ene gang var vi heldige. Under bagerste dobbelte 5tommer kanon havde vi et mønstringsrum. Der stod besætningens klaver.-Og en af de gutter vi fik ombord var proff. klaverbokser,- ved gud han kunne spille så englene sang,- og "de fine", dem med "blæretang" og striber og vinkler, også kom og lyttede. Nogle kunne endog danseGrin Det klaver husker jeg tydeligt, en morgen vi skulle mønstre hvem lå så og omklamrede klaveret i sin brandert?griner Det gjorde vores dæksmatros, vi lå i Kiel og nogle andre havde bildt ham ind at tyskerne ville stjæle detIkke SE Samme dæksmatros, kaldet "Lillebror", en stor kleppert med viltert fulskæg, fra handelsflåden, havde også i Amsterdam "lånt" en ged. Den parkerede han på agterdækket, bundet til en opstander.-Han ville være sikker på frisk mælkGrin Vagtchefen blev lidt småknotten, så da han havde sovet den værste brandert ud blev han sendt i land for at aflevere geden.-Han nåede at blive skidefuld inden han igen kom ombordgriner - Fine fyr, alletiders kammerat og god at gå i byen med.- Man fik aldrig tæsk når han var med.dans
Men tilbage til vores "pianist". Han var i det civile ansat ved et krydstogts-selskab som pianist.
Efter 4 bajere kunne han give den nøjagtigt som Jerry Lee Lewis,- dog var hans sang ikke helt så god. Spille med fødder og alt muligt gik som en leg for ham, men han var også vokset op med musik. Hans forældre havde en musikforretning. Mange gange når vi gik i land (på værtshus) og der var et ramponeret uhyre af et klaver eller piano, så gik han tit op og gav nogle numre for at sætte liv i kludene.-Det blev der scoret adskillige bajere påskaal

Her er så hans læremester:

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-09-2012 14:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

dans Ja Jomfruburet var altid festligt for en stakkels fattig Marinesoldat Thumb AL det var da mig hvor kontorpigerne altid stod i styrehuset griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-09-2012 19:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

sank skrev:
dans Ja Jomfruburet var altid festligt for en stakkels fattig Marinesoldat Thumb AL det var da mig hvor kontorpigerne altid stod i styrehuset griner


Du skriver: kontorpigerne (flertal) -pralrøvShock
Med de bredrøvede kontordamer, var der da kun plads til én ad gangengriner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
*Værnepligtige* som er lidt anderledes Skik og brug 5 08-04-2024 17:28
Lidt nostalgisk til gamle søfolk se med Alt mellem himmel og jord 1 25-01-2024 11:32
Jeg begynder at blive lidt nysgerrig. Alt det andet 1 13-10-2023 11:54
Lidt til husarerne. **Baren** 6 16-02-2023 16:33
Pattaya sange og musik videoer Fri debat: Pattaya 7 22-08-2022 07:02

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 2.29 sekunder | 99,730,603 Unikke besøg | jQ Blog