Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Godt ord igen.
freja
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-08-2012 18:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

"sam

21-08-2012 18:15

Læs nu igen hvad FREJA beskyldte mig for. Nu beskylder madammen mig igen for at være dårlig uddannet o.s.v.- nej FREJA stopper aldrig med at jagte andre,der ikke vil indordne sig! Fremkomme med tota"


Sig mig Sam er du på et eller andet trip eller hvad?

Du må for min skyld råbe, skrige og sprælle så meget du vil, det ændre intet i forhold til det skrevne.

Jeg har sagt undskyld, længere er den ikke. Finito.

Der er dog lige en sidste ting.

Siden det er dig så magt påliggende at få sandheden frem i lyset, skylder du mig så ikke, at udpege de famøse linjer hvor jeg nedgør din profession?

For svært eller hvad?

Jeg derimod har intet besvær med at finde steder, hvor du sætter spørgsmål ved min ærlighed.

Kan du se, hvor hurtigt det kan eskalere, sikke en ballade hvis jeg havde taget til genmæle, ved hver replik du har sat i?

Mon ikke du bare skulle glemme og se fremad.Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-08-2012 19:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg syntes nu også han virker dårligt uddannet, hvad er en tota?
ved ikke
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-08-2012 19:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Ja Freja jeg forstår , men jeg blev jo inddraget på et tidspunkt . sam og hans kone har besøgt vores søn i Bangkok , og det indlæg hvor Sam skerv , at jeg kunne spørge john om hvem han var , det har han slettet, derfor kommer , mit indlæg der var svar på det jo til at stå alene.

men at du er læge har du jo selv oplyst.

Nå men han falder vel ned igen
ha´en god vagt hvis det er din arbejds dag i dag.

godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-08-2012 19:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Ja smadder irriterende når folk sletter deres replikker.

Men helt ok lillemanden, du ved, hvad jeg mener, så ikke flere private oplysninger, jeg vil nødig stå ansigt til ansigt med en forstyrret person næste gang, jeg har gang i min lille ”Nebengeschäft”. Grin

Godt nok er Thailand et stort land, men alligevel.. verden er jo lille, når det kommer dertil.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-08-2012 18:48

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Freja, du fortsætter med ordet forstyrret person-helt tydeligt adresseret til min person!

Nej du har ikke sagt undskyld til mig, læs dog hvad du selv har skrevet i din PB!

Hvor svært kan det være for en højtudannet ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-08-2012 20:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

sam skrev:
Freja, du fortsætter med ordet forstyrret person-helt tydeligt adresseret til min person!

Nej du har ikke sagt undskyld til mig, læs dog hvad du selv har skrevet i din PB!

Hvor svært kan det være for en højtudannet ?


Hør nu her min lille sveske mås, som jeg skrev til dig må du enten have et meget lavt selvværd, eller have et problem med uddannede mennesker.

Denne konklusion er jeg kommet frem til via dine underlige sammenligninger og dine be-eller ubevidste tåbelige fortolkninger af indlæg, og din konstante tilbagevenden til dette emne vedr. karriere.

Husk det er dig og ikke mig, der igen og igen fremhæver min status.

Skal jeg være helt ærlig, gider jeg faktisk ikke bruge mere tid på forklaringer, til en der enten er utrolig sart eller blot ude på at lave ballade.

Er du bare sarte Sam fra Jylland, som uden bagtanker føler dig forfulgt, vil jeg sluttelig sige, tænk dig om en anden gang, inden du kontinuerligt, udbasunere alle dine ”knock down” – påstande, du kommer til at virke en smule uIntelligent, der er jo ikke skyggen af ”kød” på denne sag.

Du har min velsignelse til at bringe mine og DINE Pb’er, i kronologisk rækkefølge.

Dog vil jeg for god ordens skyld, bede eventuelle interesserede læsere være opmærksom på, at mine Pb’er, er svar, på de utallige mere eller mindre originale replikker Sam postede her på siden, for så at fjerne samtlige igen, så alle svar på enten pb. eller i replik boks kom til at stå alene, kujonagtig fremgangsmåde.

Ps. Hvor nærliggende det end måtte føles, var det nu generelt ment, min sætning vedr. kontakt med en forstyrret person.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hermed ønsker jeg alle et rigtig godt nytår, og tak for året der snart rinder ud **Baren** 2 31-12-2023 20:35
Oversvømmelser rammer Thailand igen Hele Thailand 4 17-10-2022 17:02
Så er der valg i lorteland-igen Diverse 9 10-10-2022 06:10
Et tilbud som er for godt til at være sandt !!! Flyselskaber 3 08-07-2022 01:54
Test & Go karantænefri indrejse, åbner igen 1. februar Visa til Thailand 4 23-01-2022 12:35

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 99,723,025 Unikke besøg | jQ Blog