Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Flybillet
Fon tok
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-07-2012 14:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 48
Tilmeldt: 10.08.11
 Status: Offline

Ups, så er jeg på banen igen.Shock

Skal snart til at søge besøgs visa til min kæreste og ved, at der skal ligge en kopi af bookingen på en flybillet tur/retur

Spørgsmål.Ikke SE

Køber man en economy flexible hos SAS eller en Thai advantage billet hos Thai Airways og hvis noget går galt, så kan man ændre datoerne eller få pengene tilbage mod et gebyr.

Er det den rigtige måde, at gøre det på ??

Fon Tok
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
cart
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-07-2012 14:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 87
Tilmeldt: 12.01.12
 Status: Offline

mit gæt svar er

Economy - vores billigste billettype
Når du vil booke en Economy-flybillet, har du mulighed for at bestemme graden af fleksibilitet. Du kan vælge mellem Fixed Economy og Flexible Economy.

brug den her
Flexible Economy er for dig, som vil have mulighed for, at ændre afrejse- og hjemkomstdato mod betaling - men samtidig ønsker at rejse til en lav pris.

se mere på siden her http://www.sas.dk.../?vst=true
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
moerk5002
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-07-2012 20:04

Bruger

Antal indlæg: 10
Tilmeldt: 01.05.12
 Status: Offline

Fon tok skrev:
Ups, så er jeg på banen igen.Shock

Skal snart til at søge besøgs visa til min kæreste og ved, at der skal ligge en kopi af bookingen på en flybillet tur/retur

Spørgsmål.Ikke SE

Køber man en economy flexible hos SAS eller en Thai advantage billet hos Thai Airways og hvis noget går galt, så kan man ændre datoerne eller få pengene tilbage mod et gebyr.

Er det den rigtige måde, at gøre det på ??

Fon Tok


Først og fremmest skal du finde ud af om du vil 'booke' eller 'købe' billet......! Når du booker har du ikke købt endnu. Du skal ikke købe billet før du ved om din dame får visa, tænk nu det bliver afvist, så står du med en billet som du ikke kan bruge. Ambassaden/visakontoret anbefaler at du nøjes med at booke billet ved ansøgning. Hvorfor betale ekstra for at få pengene tilbage?? Det er der ingen grund til.

Nøjes med at booke en billet tur/retur og vent med at købe til visa'et er hjemme.

Jeg har selv min dame med hjem her i sommer og hendes ansøgning tog faktisk længere tid end vi regnede med, så vi blev små 2 uger forsinket. Vi havde kun booket billet til hende, så det var bare at købe en billet da visa'et var færdigt. Der er altid 2-3 uger ekstra på et visa, så det er ikke et problem, damen vil altid få hendes 90 dage. Men en god ide at købe en flexibel billet så hjemrejsen kan ændres, det koster ikke så meget ekstra.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Fon tok
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-07-2012 20:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 48
Tilmeldt: 10.08.11
 Status: Offline

[i]Først og fremmest skal du finde ud af om du vil 'booke' eller 'købe' billet......! Når du booker har du ikke købt endnu. Du skal ikke købe billet før du ved om din dame får visa, tænk nu det bliver afvist, så står du med en billet som du ikke kan bruge. Ambassaden/visakontoret anbefaler at du nøjes med at booke billet ved ansøgning. Hvorfor betale ekstra for at få pengene tilbage?? Det er der ingen grund til.

Nøjes med at booke en billet tur/retur og vent med at købe til visa'et er hjemme.

Jeg har selv min dame med hjem her i sommer og hendes ansøgning tog faktisk længere tid end vi regnede med, så vi blev små 2 uger forsinket. Vi havde kun booket billet til hende, så det var bare at købe en billet da visa'et var færdigt. Der er altid 2-3 uger ekstra på et visa, så det er ikke et problem, damen vil altid få hendes 90 dage. Men en god ide at købe en flexibel billet så hjemrejsen kan ændres, det koster ikke så meget ekstra.[/quote[/
i]]


He he.. Det var det jeg var i tvivl om. Tror ikke jeg fik udtrykt mig godt nok.
Jeg har aldrig booket en billet før, altid kun købt en direkte på nettet.
Så mit spørgsmål er.. kan jeg ringe til SAS og nøjes med, at booke en billet eller skal jeg have fat i en agent/rejsebureu
Hvor bookede du din billet ?.

På forhånd tak

Fon tok
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nick
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-07-2012 09:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 288
Tilmeldt: 01.12.09
 Status: Offline

ring til sas på telefon 70 10 20 00 de ved alt om flybilletter
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Fon tok
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-07-2012 09:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 48
Tilmeldt: 10.08.11
 Status: Offline

Talte med SAS i går.. De nævnte ikke noget om, at man kunne nøjes med en booking men nu vil jeg ringe igen.
Tak for hjælpen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-07-2012 10:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej Fon tok
brug er rejsebureau, det er kun lidt dyrere, du skal huske på at betaler du med kreditkort, over nettet skal ejeren af kortet være med på rejsen

jeg har gode erfaringer med http://www.jysk-r...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Billetten fra Flybillet.dk endnu ikke refunderet Flybilletter 1 05-08-2020 21:14
flybillet direkte cph - bkk Flybilletter 11 27-06-2009 16:20

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.31 sekunder | 97,893,480 Unikke besøg | jQ Blog