Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Halløj På Badehotellet.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-06-2012 10:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

En stangstiv DF-politiker indblandet i slagsmål på Pizza restaurant.

http://ekstrablad...780506.ece

I sig selv ingen stor grej, det mærkelige i det er at han har en ung ven ved navn "sherzad" på 18 år der tager telefonen, navnet lyder jo lidt arabisk, så mon det viser sig at den aldrende DFer er bøsse og har en ung muslimsk elsker.?

Flere snuskede detaljer følger forhåbentligt ølkrus
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-06-2012 10:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

venter i spænding på de saftige detaljerSad hvordan kan en DF-politiker være bøsse og bo sammen med ung muslimsk elsker.?

har Pia givet dem lov til at lege ude i byen , bliver han smidt ud af partiet godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-06-2012 11:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jamen det er sgu da skægt M55.Grin

Nu er Ekstrabladet nok ikke den mest pålidige nyhedskilde, de er mest til fantastiske "scoops" der har det med at blive barberet ned til næsten ingenting, så hvem ved hvad det ender med.hej
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AK81
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-06-2012 11:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 331
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline

he he skipper

en lusket sag fyldt med dobbeltmoralGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2012 02:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

DF-politiker ved ikke levebrøds politiker er det rigtige ord de prædiker en ting og lever selv som de har lyst tilSad

længe leve demokratiet bare pengene kommer ind på kontoen hver den 1 melder jeg mig ind i partiet
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-06-2012 15:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Jamen det er sgu da skægt M55.Grin

Nu er Ekstrabladet nok ikke den mest pålidige nyhedskilde, de er mest til fantastiske "scoops" der har det med at blive barberet ned til næsten ingenting, så hvem ved hvad det ender med.hej


det ender ikke Skipper , der er lige begyndtlove Shock

citat fra ekstrabladet
DF-formand: Jeg kan ikke få kontakt til Benny
Byrådsmedlem fra Viborg, der satte tænderne i pizzabager, er nu klappet helt i. Er tidligere frikendt for blufærdighedskrænkelse og har været truet med oversavet jagtriffel under røveri i sit hjem.


han er en hyggelig fætter Thumb

citat fra ekstrabladet
Byrådsmedlem Benny Ragner, der er blevet landskendt for at gå til angreb med åben mund og blottet tandsæt, er nu klappet helt i.


han er nok ved tandlægenGrin


citat fra ekstrabladet
Frikendt i blufærdighedskrænkelse
Det er ikke første gang, at den 57-årige politiker fra Viborg har været indbladet i politisager. For tolv år siden blev Benny Ragner tiltalt for blufærdighedskrænkelse mod en 15-årig dreng, som boede hos ham. Benny Ragner skulle i følge tiltalen have taget på drengen. Men det blev aldrig bevist og Benny Ragner blev pure frikendt.

Efter dommen sagde Benny Ragner til Thisted Dagblad: - Selv om jeg blev frikendt, er der sikkert mange, som stadig mener, at jeg er skyldig. Derfor tænker jeg i dag mere over, hvad jeg gør.


utroligt hvad folk bliver anklaget for godt han blev frikendtThumb

citat fra ekstrabladet
Holdt som gidsel
Kun to år senere blev Benny Ragner og en kun 14-årig dreng, som overnattede hos ham, angiveligt holdt som gidsler af tre mænd. Mændene truede med en oversavet riffel. De slap dog kun afsted med nogle få hundrede kroner.
- Det var fuldkommen uvirkeligt. De stod der og pegede på mig med en oversavet riffel, mens de skreg, at jeg skulle åbne pengeskabet. Jeg kunne ikke lade være med at tænke, at det her var som en film. Men i filmene ender sådan noget altid dårligt, berettede Benny Ragner dengang til BT.

Det er almindelig kendt i Viborg, at Benny Ragner ofte har flere unge mænd boende hos sig. Politikeren har tidligere offentligt afvist, at han har sex med dem og er bøsse.

Når de unge bor hos Benny Ragner, så er det alene fordi, at han hjælper dem på fode igen, lyder forklaringen.


dejligt at se at nogle gider hjælpe den danske ungdom på rette vej sarcasm

http://ekstrablad...781547.ece
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-06-2012 16:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

godag Jeg syntes at DF er det mest Underholdene parti Thumb Selv om Johanne og Villy kæmper hårdt om pladsen ? og lige som det næsten var lykkedes så kommer Benny på banen Grin Så nu hænger Johanne og Villy igen med skuffen Græder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FCK
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-08-2012 07:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2518
Tilmeldt: 17.10.10
 Status: Offline

hej Skipper, så er der lidt gode nyheder, om din ynglings politiker Grin

DF-byrådsmedlem tiltalt for grov vold

DF'er fra Viborg risikerer op til seks års fængsel for vold efter bytur.
Byrådsmedlemmet Benny Ragner (DF) risikerer op til seks års fængsel for den episode, der fandt sted på Crown Pizza i Viborg den 22. juni.

Ifølge det netop færdige anklageskrift lyder tiltalen på grov vold.

Det skriver flere medier.

Slog og sparkede

Benny Ragner, medlem af Teknisk Udvalg i Viborg, ville efter en bytur købe et stykke pizza, men da han ikke måtte hæve over beløbet på sit kreditkort, blev han rasende på manden bag disken.

En 20-årig gæst på pizzeriaet lagde sig imellem manden og Ragner, der har fortalt, at han var meget fuld.

Den 20-årige fik ifølge anklageskriftet spark i ryggen, og byrådsmedlemmet skulle efterfølgende have sat sig ovenpå den 20-årige og tildelt ham flere slag i ansigtet, så manden mistede bevidstheden.

Også to af Benny Ragners venner deltog i tumulten, hvor en ansat i pizzeriaet blev bidt i armen.

Retssagen begynder den 14. september.

http://jyllands-p...814906.ece

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-08-2012 17:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ja det skal da blive interessant at følge.

Jeg har lidt medlidenhed med ham, hvem er ikke vågnet op om morgenen med en følelse af at man har kvajet sig efter en våd bytur.

Selv har jeg da slået et par kolbøtter i min tid, men bidt en pizzabager har jeg nu aldrig præsteret Grin
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-08-2012 22:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Thumb Ja det er da ok med nogle livlige Politikere ? ellers høre man kun om Nepotisme og løftebrug griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FCK
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2013 08:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2518
Tilmeldt: 17.10.10
 Status: Offline

hej skipper

så fik vi en dom til vores mand der satte tænderne i en pizzabager

Landsret stadfæster voldsdom til DF'er
DF-byrådsmedlemmet Benny Ragner fra Viborg gik amok på pizzeria


Benny Ragner fra Dansk Folkeparti i Viborg slipper ikke for en tur bag tremmer.

Vestre Landsret stadfæstede torsdag middag dommen på 60 dages fængsel for vold på et pizzeria.

læs mere og bestil den næste pizza med eller uden bidemærker griner her http://ekstrablad...900833.ece
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2013 13:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

En lidt hård dom syntes jeg FCK.

Mon han får lov til at arbejde i fængselskøkkenetgodag
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
"Swinger" - Som en fræk version af 'Badehotellet' Film, bøger etc 1 22-09-2016 06:39

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 99,510,196 Unikke besøg | jQ Blog