Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Computer
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Google kender dig bedre, end du selv gør....
Pen
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-05-2012 14:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Impersonal.me gør det muligt at søge via Google, uden at din søgeadfærd bliver registreret.

Google lever af oplysninger om dig og din adfærd - det er ingen hemmelighed. Derfor spores og registreres alt, hvad der er overhovedet er muligt inden for lovens grænser i forhold til din færden på nettet.

Googles anvendelse af disse oplysninger er givetvis uskadelig og resulterer formentlig ikke i meget andet end mere målrettede reklamer, men det kan være svært at gennemskue helt nøjagtigt, hvad der sker med dem.

Anonyme søgninger
Ønsker du at holde dine oplysninger for dig selv og alligevel anvende Googles glimrende søgemaskine, er det muligt via impersonal.me, som giver dig en helt anonym indgang til Google-søgninger.

Du skal blot klikke dig ind på hjemmesiden http://www.impers... gør det muligt at søge via Google, uden at din søgeadfærd bliver registreret.

Sakset her: http://fpn.dk/dig...785863.ece

Og her kan du læse "Google kan forudsige, hvornår konen går fra dig," hævder dansk ekspert i søgemaskiner.

http://fpn.dk/dig...443736.ece

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-05-2012 15:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ja, den bliver nok ikke registreret/overvåget på Gogle, men hvordan er du kommet på hjemmesiden?- Via Google. Og hvad lever en sådan hjemmeside så af?- Registreringer. Trafikken til og fra disse såkaldte anonyme sider bliver også skarpt overvåget, da det som regel er den slags at "ufine" folk benytter sig af bl. andet ved download af "halvkriminelt" stof.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-05-2012 18:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hej pen.
Jeg har været inde og teste Impersonal og må sige jeg ikke tror meget på den.
For en tid siden søgte jeg, i anden forbindelse på to små hoteller på Phuket, hele ugen derefter væltede det ind med reklamer for hoteller, ikke kun de to jeg havde søgt oplysninger om, men flere andre også.
Da jeg brugte Impersonal søgte jeg på hoteller i Bangkok, og hvad dukkede der op, jo netop de to hoteller på Phuket der var "smuttet" med iblandt Bangkok hotellerne.Shock
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Sådan beskytter du dig selv og andre mod smitte med coronavirus/covid-19. Udenfor Thailand 2 16-03-2020 19:04
Thailandsk dommer skyder sig selv under retssag Nyheder på dansk 1 05-10-2019 10:23
Denne penis er så stor, at den kan ses på Google Maps Det sjove. 1 01-07-2019 09:25
Thailænderne er dygtige trafikanter se selv Billeder/Videoer fra livet i Thailand 8 10-02-2019 06:21
Det VAR bedre før Udenfor Thailand 5 06-04-2018 12:41

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.68 sekunder | 99,131,067 Unikke besøg | jQ Blog