Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 14.05.2012 Kanchanaburi
Pen
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-05-2012 06:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Dagbogen 14.05.2012 Kanchanaburi

Godmorgen Dagbog.

www.thai-dk.dk/penfoto/1/DSCF7497.jpg

Og hvilken pragtfuld morgen…..

Jeg sidder ude i carporten her lørdag morgen, starter på Dagbogen, og nyder at kigge på det nye udseende akvariet har fået, Kat pudser knallert i natkjole til musikken fra The Eagles Farewell Concert der spiller inde på Pc’en. Virkelig en god stemning mens fuglene pipper og stæser rundt for at finde rede materiale mellem planterne, så humøret er højt i huset musicThumb

Endelig blev jeg færdig med det nye projekt jeg fik en ubændig lyst til efter at have set den video om discos fisk jeg lagde ind i tråden : Hvad laver du lige nu, http://www.youtub...r_embedded, det var simpelthen for smukt, så det måtte jeg eje. Først gjaldt det et besøg hos fiskehandleren på hjemvejen fra den månedlige til til hospitalet for at købe medicin (som i øvrigt er steget voldsomt Græder), og et besøg ned ved broen på den modsatte side, hvor vi begge nyder at sidde, og her havde vi meget at snakke om som jeg vender tilbage til !!


Hos fiskehandleren fandt jeg den store rod i kan se, 350 Bht for roden med to store planter der efter sigende skulle være mere holdbare end de andre planter vi har købt gennem tiden, de visner simpelthen væk uanset hvad jeg prøver. Så det var egentlig ikke planen at jeg ville putte planter i igen, men med garantien fra fætter Finn, slog jeg til. 4 gule Discus til 80 Bht pr styk, og nogle ‘skraldemænd’ der bliver kaldt Panda ved ikke kom også med hjem sammen med de 50 kilo små kridhvide flager til 550 Bht der i mine øjne ikke kan kaldes sten og er super flotte, tingene blev selvfølgelig leveret inden for et kvarter. Men der var meget arbejde inden jeg kunne nyde synet af det nye udseende, først skulle alle de ‘gamle’ sten jo ud, og med mine løbende yngel projekter, var jeg løbet tør for store plastik spande, så jeg fjernede lidt af gangen mens jeg samtidig ‘støvsugede’ bunden for æg. Så der røg 5 timer på den konto inden alle stenene var ude og de mange filtrer jeg brugte under arbejdet, kunne filtrere vandet. Jeg tømte en del af vandet ud der skulle erstattes med det vand jeg havde i en stor plastik spand, grunden til det var at der i øjeblikket bliver hældt så meget klor i vandet at der stinker som vandet i en svømmehal Sad, så jeg er begyndt at fylde vand fra hanen i spanden 3 - 4 dage før den vanlige rengøring for at kloren kan fordampe og ikke slå mine små venner ihjel Græder




Og endelig næste morgen kunne jeg begynde at hælde de nye ‘sten’ i akvariet, de var blevet spulet og rengjort en gang men har altid en masse støv. Så jeg brugte en metode jeg har brugt før når jeg komme sten i, jeg brugte en vandflaske som Kat fyldte med stenene, jeg vendte så bunden i vejret på flaskerne i akvariet, der fik stenene til at falde ud samtidig med at vand kom ind, når så flasken var så godt som tom, skyndte jeg mig at vende den om, på den måde undgår man alt det mælkehvide affald i vandet, selvfølgelig ikke 100 %, men så godt som !!


Her 3 dage efter at tingene blev leveret, er jeg som sagt endelig færdig og kan nyde synet. Fiskene ser ud til at nyde det ‘nye’ akvarie, de svømmer sindigt ind og ud af de naturlige huller og åbninger i roden og er herligt at se, især med den nye baggrund vi havde det sjovt med at få lavet. Jeg havde fundet baggrunden på nettet, og havde downloadet den i en høj kvalitet, filen fyldte 20 Mb og var den største fil jeg kunne finde og downloade gratis, jeg var bevidst om at når den blev printet ud på et stykke plastik, 155 x 50 Cm, var det vigtigt at den var så detaljeret som muligt. Over på et USB stick med filen, og jagten begyndte, først prøvede vi den lille biks uden for Tesco Lotus som laver noget lignende. Men hun lavede kun stickers men fortalte os hvor vi kunne finde nogle der kunne hjælpe os. Så op på den gamle knallert, og afsted. Kat der havde fået at vide hvad hun skulle kigge efter, nu jeg ikke fatter en brik af alle de kruseduller, fik hurtigt øje på skiltet der på Thai sagde, Inkjet shop. Et farligt Stres U sving blev taget på den store vej til Bangkok, med fru Hyacint kommentarer nu det var så farligt her på en fredag hvor der altid er tæt trafik og folk kører som sindssyge, og vi kunne parkere knallerten i skyggen og gå ind i forretningen.

www.thai-dk.dk/penfoto/1/DSCF7544.jpg


Jo de kunne godt hjælpe os kom de frem til efter at Kat selvfølgelig havde fortalt hele historien om videoen på Youtube, de ny fisk, og min søgen på Internettet efter en passende baggrund ved ikke

De kopierede filen ind på en oldgammel Computer uden sideplader og med ledninger hængende ud som indvolde der stod i et hjørne og helt bestemt havde set bedre dage, men det lykkedes i det mindste uanset at det så lidt stenalder artigt ud. Lommeregneren kom frem og der blev snakket, og endelig kom pigen frem til at jeg skulle bøde 220 Bht for arbejdet, jeg må indrømme at jeg var lidt skeptisk og spurgte lige Kat engang til om det kunne passe, jo fik jeg at vide, prisen var rigtig nok. Det syntes jeg godt nok er billigt, jeg betaler 100 Bht for et færdigtrykt eksemplar hos fiskehandleren der dog ikke interesserer mig med alle de kulørte ting der er på baggrunden, så en positiv overraskelse Thumb

Den skulle så hentes om eftermiddagen klokken 3 fik vi at vide, så det var her vi besluttede at køre en tur ud til broen som før omtalt, knallerten blev parkeret i skyggen, og vi begyndte at gå mod broen.

www.thai-dk.dk/penfoto/1/DSCF7548.jpg


Og her kommer et sprog i ikke er vant til at læse i Dagbogen, jeg undskylder på forhånd og beder om tilgivelse næste gang vi kommer i tempel godag

Der var ikke så mange turister som normalt der gjorde Kat glad, hun er stadig ikke helt tryg ved at gå over broen, og skal lige have en hjælpende hånd en gang imellem når det kniber. Nå, vi går som sagt og bliver mødt af turister der er på vej tilbage igen, og her kommer det med sprogbruget.

For pludselig ser vi et ungt par der tog billeder af hinanden, manden er iført lange shorts og t shirt og ser normal ud, hvorimod pigen, skilte sig gevaldigt ud. Diminituive, bitte små shorts gjorde ikke noget godt arbejde med at skjule noget som helst, og gudskelov for det, for det er en af de bedste bagdele jeg har set. For hulen en gude smuk røv, selv Kat sagde den var flot og lille, som man fik mange beviser på med alle de underlige bevægelser hun lavede for at blive fotograferet. De små shorts udgjorde det samme arbejde som et par meget små trusser, så der var udsigt til ALT der fik alle (selvfølgelig undtagen de andre Russere) til at stirre og glo som besatte, og fik nogle få til at vende ryggen til sexshowet og kigge ud over floden. Kat begyndte at skumle nu jeg havde udsigt til sådan en god røv godagmusic, og glemte helt sin skræk over at gå på broen, satans osse tænkte jeg fordi vi normalt går langsomt over for hendes skyld. Nu skulle vi pludselig skynde os over der gjorde det svært at stå og fantasere godag, og hun begyndte igen og snakke om at falanger ikke tænker sig om. Og det kan jeg kun give hende ret i, selv om den lille velformede bagdel var et herligt og flot syn, hører det ingen steder hjemme at have så lidt tøj på andre steder end på stranden. Andre Russiske piger på broen med en langt fra lige så pæn bagdel, flashede også G strengen så den kom med på billedet, altså alt det Kat er sky over for.

Så der blev snakket om bagdele mens vi sad og nød stilheden, Kat nærmest småløb hen til en lille shop for at købe en kold til far her, nok en form for formildelse music

Måske på grund af dagens oplevelse, blev jeg lovet at hun ville gå i skarp træning når hun har født. Hun spurgte mig om jeg kunne lide hvad vi havde set, ja selvfølgelig sagde jeg og var ærlig. Så skal jeg nok tabe mig hurtigt sagde hun og kiggede kærligt på mig Love

www.thai-dk.dk/penfoto/1/DSCF7550.jpg

Det lød jo meget godt alt sammen, og skulle belønnes besluttede jeg mig for, så jeg sagde hun skulle gå hen og købe de ørenringe hun har kigget drømmende på de sidste 2 gange vi har været her. Nej de er alt for dyre protesterede hun, hold nu kaje og kom afsted med dig for hulen da. Jamen du skal spare forsøgte hun, det bliver dyrt når vi skal have barnet, skub nu af med dig og brug de skide 130 Bht svarede jeg hende, og hvis du ikke gør det, får du ikke lov til at købe øl til mig mere. Det satte sgu gang i den tykke, og hun beviste med sin særprægede gangart, at gæs ikke har levet forgæves griner

Selvfølgelig løb hun lige ind i problemer kom hun tilbage og fortalte, og viste mig 3 sæt i hver sin farve, hvad svært er der i det sagde jeg og gav hende ordre om at købe alle 3 og forhandle om prisen. Og dælme om ikke hun fik 150 Bht slået af prisen, det mente hun skulle fejres, og havde købt endnu en kølig nu er var hul i bunden på den første øl der gjorde at indholdet forsvandt på mystisk vis sarcasm

Vi snakker tit om hendes måde at være på når hun mangler, eller har lyst til noget. Hvis jeg ikke køber det når jeg har opdaget at hun godt kunne tænke sig det, køber hun det ikke. Jeg kan ikke sige til dig at jeg har lyst til dit og dat siger hun, det er ikke godt for en Thai lady er svaret hver gang, og som jeg prøver at overtale hende til at se igennem fingre med en gang imellem uden held indtil nu. Det er selvfølgelig godt for mig at hun ikke vil have noget, men sådan er jeg nu engang ikke. For selvfølgelig skal hun da have det hun har behov og lyst til inden for rimelighedens grænser, men lige meget hjælper det at snakke om det, hun beder aldrig om noget som helst, og rører heller ikke de penge jeg sætter ind på hendes konto, dælme en sparsommelig dame Love

Sådan sad vi en times tid, sludrede om løst og fast og kiggede op på broen hvor turister kiggede ned på os som om vi var dyr, de magter ikke selv at gå ned af den stejle trappe, men holder sig oppe på den gamle bro. Pigen Kat forhandlede med, fortalte Kat at hun kunne huske mig, for jeg er den eneste falang (skal nok tages med forbehold) der sætter sig ned under det store træ, men måske ændrer det sig med den nye attraktion der var kommet. I et telt kunne man få lov til at fodre en kæmpe Sydamerikansk Arapaima der gik i et stål akvarium, ikke noget med at kigge gratis fik vi at vide da Kat gerne ville se fisken, næh du, kolde kontanter nej

Nå, vi skulle jo hente baggrunden, klokken var halv fire, og vi var blevet lovet den færdig klokken 3. Og selvfølgelig var den ikke færdig, så vi blev bænket på nogle plastik skamler og kunne så sidde og se hvad de i alt 5 ansatte foretog sig, og det blev sgu muntert griner

Kat forstod ikke mine grin og kiggede spørgende på mig, prøv at se de to unge mænd sagde jeg, som var tro kopier af Miguel i halløj på badehotellet, intet lykkedes for dem overhovedet, der fik en højttalende dame til at kommandere med dem. En så simpel opgave som at brede en nytrykt plastikdug ud, var en alt for stor mundfuld for dem, sølle 5 X 1 meter kunne de slet ikke overskue. De fjumrede rundt og ødelagde vist mere end de gavnede, intet overhovedet i den halvanden time vi ventede var nemt for dem. Det var sgu muntert at se hvor håbløse de var mens madammen råbte højere og højere, hun var ved at sy en 10 X 5 meter stor dug, og bad mændene om at hjælpe hende så hun kunne blive færdig. Efter de til sidst havde fået vendt op og ned på dugen, og endda havde forsøgt at vende bagsiden opad, skreg madammen at de skulle skrubbe af. Det tog den ene så bogstaveligt at han satte sig op på sin knallert og ville køre, for hulen han fik tørt på, det var ikke det jeg mente skreg hun, du skulle bare fjerne dig fra symaskinen inden du ødelagde noget, men hvis du gerne vil køre, skal du bare gøre det, og kom ikke tilbage klap

Hvis de to unge mænd kunne arbejde lige så effektivt som de to kvinder, kunne de have en strygende forretning i stedet for det lille rum de havde nu, de kunne godt nok få noget fra hænderne Thumb

Vi fik endelig det vi var kommet for der var langt fra så detaljeret som jeg havde håbet ked, og kunne så køre hjem i myldretiden der 3 gange var ved at koste os en tur i asfalten, gud ved hvor mange (eller hvor lidt) procent af de kørende der har kørekort ?? Alt, simpelthen alt bliver ikke overholdt eller respekteret, og gør det til en farlig leg ude på vejen, Kat har sagt at jeg skal sige, hvad fanden laver du, i stedet for at råbe og skrige af dem som jeg gjorde før når de lavede noget tumpet, det er for farligt for dig sagde hun den gang en bil jeg havde råbt af, fulgte efter os og prøvede at presse os af vejen. Så en dame fik den tvivlsomme ære af at se en falang stoppe op midt ude på vejen foran hende og råbe hende ind i hovedet, hun kørte af ukendte årsager lige ud foran os så jeg var nødt til at hive i begge bremser for at undgå en ulykke. Hun havde ellers holdt længe ventede på fri bane, men den glippede åbenbart for hende og fik hende til bare at køre Angry



Jeg har lavet en lille film om de insekter der altid dukker op når vi har regn, det ser ud som om at de har en meget kort levetid, og har derfor travlt. Alt der er lyst bliver besøgt af tusindvis hvis ikke millionvis for at finde en mage hurtigt inden livet rinder ud. Som filmen viser, vader vi i dagevis efter et regnskyl, rundt I døde dyr, vinger ligger overalt både inde og ude og i alle potter og hvad der ellers står udenfor. Tv 3 fortæller at de koster 350 Bht kiloet i Isaan, hold kaje der må være mange på et kilo Grin

Det her lille akvarium til 170 Bht, rummer nu ynglen som jeg desværre ikke kan vise jer da de kun er et par millimeter lange, umiddelbart ser det ud som om de har det bedre der end i den hvide plastik spand jeg brugte før, og dødeligheden er også dalet. Så jeg har nok at se til hver dag, især fodringen af den kræsne discos der KUN spiser de frosne små rejer eller hvad det nu er, er blevet en daglig rutine. De første 3 måneder spiste den overhovedet ingenting før jeg begyndte at fodre med det omtalte. Papirs tynd og med falmende farver blev den svagere og svagere, så for at holde døden fra døren er jeg nødt til dagligt at give den foder.

Det har så betydet at fra at have 1 kræsen fisk, har jeg nu et helt akvarium fyldt med kræsne fisk ved ikke

Nå nok for denne gang, der skal plantes selvsåede tomater ud i haven sammen med de andre grønne planter Kat kalder pak, altså grøntsager der bliver brugt i den daglige madlavning og smager herligt. Der skal købes mere presenning for at beskytte akvariet mod sollys, og vi skal ud og købe 30 neon fisk har vi besluttet for at give akvariet nogle fede farve effekter, så adios amigos Farvel

Dagens billeder kan ses her : http://s657.photo...nye%20hus/

Buddha skal selvfølgelig ikke glemmes, han skal have tak for at vi har det godt i hverdagen og overlever de farlige køreture, men han kunne nu godt tænke lidt på min ryg også……………. godaggodag

www.thai-dk.dk/penfoto/1/DSCF7554.jpg
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-05-2012 17:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Atter et dejligt indblik i jeres dagligdag,
Du skal absolut ikke kikke efter små numser, og slet ikke når du har kat med, hun er en dejlig dame og så må du kikke numser når du er alene ud og køre.

hvornår er det vi skal have barn ?? Vi glæder os til de første billeder af den lille fyr.

Hils kat
kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-05-2012 19:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

jeg er tavs som graven siger intet hej Pen

Må man male sig med numser?
Må man kaste rundt med numser?
Må man tegne på numser?
Må man slå en masse numser?
Må man hænge i numser
og hælde mælk på numser?
Må man spise alle numser

Næ, næ næ næ næ det må vi ikke
Fy fy skamme skamme fy fy ah ah
slemme slemme fy fy næ næ nix nix
slut forbudt
men hva' må vi så?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Lindy
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-05-2012 20:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 90
Tilmeldt: 13.02.10
 Status: Offline

Er det en Thailandsk udgave af spids nøgenhat
på det første billede?
I så fald, er der dømt, total afslapning.music
N.b. for gravide er det en no go.rasende
Just joking.Grin

V.h. Lindy
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-05-2012 03:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Altså Lillemand, nu var det jo et tilfælde og ikke bevidst vel godag

Men Kat joker selv med det og spørger tit om vi skal køre ud til broen, så ingen problemer i det, hun er jo godt klar over at hun er blevet stor. Hele 63 kilo viste vægten da vi var ude og købe medicin, så nu snakker hun om at hun nok runder de 70 kilo inden det er tid. Og det er den 12 august siger lægen, der skal hun sprættes op som Kat kalder det griner

Men det er sgu synd for hende, hendes krop værker og hun jamrer hver dag, varmen som hun ellers normalt snildt klarer, er nu et problem for hende. Hun kan ikke få luft siger hun der får mig til at tvinge hende ind i soveværelset hvor jeg tænder for air så hun kan ligge og slappe lidt af sov

Svampen kender jeg ikke navnet på Lindy, men smuk er den med de neongrønne farver. De dukker op engang imellem i en potte vi har og holder desværre kun omkring 12 timer, og om de kan spises eller ryges aner jeg heller ikke noget om, og jeg tør sgu heller ikke prøve, når fire øl kan gøre mig rundtosset, går det da helt galt med sådan noget Grin
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FCK
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-05-2012 16:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2508
Tilmeldt: 17.10.10
 Status: Offline

hej Pen
du skriver tegner og fortælle godt, der er bare forlænge imellem dine historier
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-05-2012 18:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Ikke SE Ja FCK såfremt man har travlt med at side med en kølig nede ved floden og studere numser såeee kan der jo ikke blive tid griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-05-2012 09:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Hov hov Sank, jeg er helt uforskyldt i dine anklager jeg muligvis lader retten afgøre om de er falske, eller om der er noget sandt i at det er hyggeligt at sidde med den eneste ene der velvilligt triller til købmand når behovet er der ølkrus

Jeg fortæller jo ingen om at du ikke kan drikke øl, men er nødt til at drikke Singha, så det kan du ikke være bekendt.....

Tak til dig Fck for ordene, men her sker jo ikke en hylende fis med den flodhest af en madamme Kat har udviklet sig til Grin
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-05-2012 09:42



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hvem fanden gider se på en dødsyg russer røv? Det skulle da lige være for at give dem et spark i røven.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sol
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-05-2012 14:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 248
Tilmeldt: 09.11.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Hvem fanden gider se på en dødsyg russer røv? Det skulle da lige være for at give dem et spark i røven.


mange russer piger er utrolig kønne sååå jeg gider godt kigge på driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Simsalabim
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-05-2012 17:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 19
Tilmeldt: 01.05.09
 Status: Offline

The never ending story Græder

Når enden er god , er alting godt Ikke SE

The END


tid
Heart and soul - Never feel old
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-05-2012 18:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Her sker jo ikke en hylende fis med den flodhest af en madamme Kat har udviklet sig til


Nå, og hvis skyld er det, om man tør spørgenej
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
XP
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-05-2012 07:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Her sker jo ikke en hylende fis med den flodhest af en madamme Kat har udviklet sig til


Nå, og hvis skyld er det, om man tør spørgenej


det må været Q som har skylden vi mænd er jo underlagt Qernes lunergodag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-05-2012 09:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

skipper skrev:
Her sker jo ikke en hylende fis med den flodhest af en madamme Kat har udviklet sig til


Nå, og hvis skyld er det, om man tør spørgenej


Ja, det må absolut være hendes egen skyld.
En kvinde uden trusser kan løbe stærkere end en mand med bukserne nede om hæleneIkke SE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-05-2012 00:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

En læser af Dagbogen har været så 'venlig' at sende mig det her link jeg nu vil dele med jer, uha, uha....musicmusic

http://www.google...99&bih=800

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
emil
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-05-2012 07:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 168
Tilmeldt: 30.01.10
 Status: Offline

Pen skrev:
En læser af Dagbogen har været så 'venlig' at sende mig det her link jeg nu vil dele med jer, uha, uha....musicmusic

http://www.google...99&bih=800

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Pen nej husk du skal være far
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-05-2012 14:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Jamen Emil, jeg deler bare de informationer jeg får, jeg er helt uskyldig godag
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
"En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000) Mit nye liv i Thailand (2001-2012).skrevet af Hans S Film, bøger etc 7 08-09-2022 04:36
Lejlighed søges i Kanchanaburi Bolig i Thailand 2 21-07-2016 13:57
Video of the light & sound show at the Bridge on the River Kwai in Kanchanaburi Arrangementer 1 27-11-2015 10:43
LINK TIL: Mit nye liv i Thailand (2001-2012), af Hans Sønder Film, bøger etc 10 01-08-2015 08:53

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.36 sekunder | 99,094,629 Unikke besøg | jQ Blog