Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Computer
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Fjern den bøvlede software
Pen
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 10:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Computerens harddisk bliver fyldt op med programmer, der måske ikke længere bruges.


Vores harddiske er ikke blot de steder, hvor vi gemmer alle de essentielle arbejdsrelaterede filer, de rummer også personlig digital musik og fotosamlinger.

Selvom man har en fuld backup, er der alle mulige problemer, hvis man får brug for at gendanne sine data. Vi har enormt mange programmer installeret, og mange af dem bruger vi ikke længere. Derfor er det klogt at rydde op en gang imellem for at reducere risikoen for problemer.

Windows kan hjælpe.

Windows gør det muligt at afinstallere via Kontrolpanel, men vi har fundet programmet IObit Uninstaller, der også kan bruges til at fjerne bøvlede programmer og gør det muligt at spore de programmer, vi bruger mindst.

Det har hjulpet os til at frigøre harddiskplads, og vi er også glade for, at det kan afinstallere browseres værktøjslinjer. Se her, hvordan programmet kan hjælpe dig.

Har du svært ved at fjerne et uønsket program? IObit Uninstaller kan hjælpe

1. Installer IObit Uninstaller.

Der er ingen standard-installation til IObit Uninstaller, fordi det er en porterbar applikation. Det vil sige, at man kan køre softwaren fra et eksternt drev, eller man kan kopiere den til pc’ens lokale harddisk. Du kan downloade det http://www.freene.../68873.htm – træk blot filen over på et eksternt drev, hvis du vil oprette en kopi.

2. Kør programmet.

Dobbeltklik på filen ’iobituninstaller-v2.exe’, og klik på ’Run’-knappen, hvis der kommer en dialogboks med en sikkerhedsadvarsel. Klik på linket ’All the programs’ i skærmens venstre side, og gå igennem listen over installeret software på højre side. Find det program, du vil afinstallere fra systemet.

3. Afinstaller software.

Gennemgå listen over software, og find et program, som du ikke længere vil bruge. Klik på programmets navn, og klik så på knappen ’Uninstall’ i toppen af IOBit Uninstallers vindue. Klik ’Yes’ for at gå videre, og vælg så ’Standard option’. Nu bliver du guidet gennem afinstallationsprocessen.

4. Avancerede afinstallationsfunktioner.

Hvis du vil sikre dig, at alle rester af det irriterende program er blevet fjernet, skal du vælge funktionen ’Advanced’ og derefter klikke på ’Powerful scan’. Den gennemtrawler harddisken og søger efterladte filer og referencer til registreringsdatabasen, efter at den generelle afinstallation er afsluttet, og fjerner dem. Klik ’OK’, når det er overstået.

5. Fjern flere programmer.

Hvis du er i gang med en større oprydning, kan du vælge en samlet afinstallation. Med den kan du afinstallere flere programmer samtidig uden at skulle fjerne dem hver for sig. Klik ud for funktionen ’Batch uninstall’, og klik i boksen ud for hvert af de programmer, du vil fjerne, før du klikker ’Uninstall’.

6. Find software, der skal fjernes.

Hvis du ikke kan finde det, du søger, på listen, kan du spore den software, du måske vil fjerne. ’Recently Installed’ til venstre viser dine programmer arrangeret efter dato. ’Large Programs’ og ’Rarely Used’ viser de programmer, der fylder mest, og som bliver mindst brugt.

7. Værktøjsbjælker og opdateringer.

De browser-værktøjslinjer, du har installeret, fremgår af lis-ten over software, men du kan se dem i en separat liste ved at klikke ’Toolbar’ og derefter afinstallere på sædvanlig vis. Hvis du har problemer med opdateringer, som du har installeret, skal du klikke på ’Windows Update’ og vælge de ting, du vil fjerne.

8. Hold orden i sagerne.

Når du bruger IOBit Uninstaller, er det nemt at holde harddisken i orden ved at fjerne software, du ikke længere har brug for. Muligheden for at fjerne software i grupper sparer megen tid, og det værktøj, der sporer store programmer, gør det muligt hurtigt at finde pladskrævende software.

http://elektronik...5658?rf=jp
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 11:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jo tak, og så dukker der straks en hjælpende hånd op fra RegClean Pro

MOARgriner
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 15:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3438
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

hvordan fjerner vi den den bøvlede Pen griner med eller uden RegClean ProGrin
der er altid en reklame med det gratis program driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 15:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Det problem har jeg ikke set, jeg har Advance System Care 5 installeret, og får ingen tilbud om andet end en opdatering jeg selvfølgelig ikke er interesseret i nu programmet er lidt 'varmt'godag

Men bortset fra det, kan man nemt selv lave lidt arbejde !!

Gå ind i Kontrolpanelet, vælg programmer og funktioner og gør det samme som der beskrevet i indlægget, dog bliver alle de små stumper ikke fjernet, og er grunden til at DU burde have hele programmet som kan downloades gratis.

Lidt hjælp kan sendes !!!
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 15:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ved ikke Ja nu er jeg ikke så teknisk i den maskine nørd så jeg plejer at købe en ny Computer og starte for fra Græder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 15:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Man kan jo også, som jeg, lade være med at installere alle de overflødige programmer, så slipper man for at installere et nyt overflødigt program for at fjerne de andredriller
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 16:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Den bedste og sikreste måde er stadig:
1: Tag back-up af det du absolut vil gemme.
2: Slet (formattér) fuldstændigt, og start op fra bunden igen.
-Gør dette til en vane 1 gang årligt (tager ca. 1 dag), og du får aldrig de helt store problemer med "sløv" computer.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 16:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Hør nu her i 2 knaldhætter, hvor svært kan det være griner

Sank, det eneste du kender til ordet program er DR 1 drillerdriller

Og dig Skipper, Det her program frigjorde 2 GIGABYTE på mit C drev da jeg kørte det første gang. Og tro mig på mit ord, jeg har prøvet mange sjove ting og programmer i min tid, men det her program sparker røv....... Thumb
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
BentBP
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 17:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 163
Tilmeldt: 22.03.11
 Status: Offline

Hej .

Ha ha knaldhætter , du har ikke sagt for meget Pen , jeg bruger også programmet Avanced Syatem Care 5 , og det kører fint .
Forsat god dag til jer alle knaldhætter og andre . music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 18:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

driller Ja ja bla bla kloge jeg har lige købt en HP Pavilion dv 7 og der er vist god plads sarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 01:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Husk lige Sank at tage den gamle blærbare med ud til mig når i kommer herud igen, for jeg kan godt finde ud af at tænde for den, og det ville da være synd at smide den ud bare fordi du ikke kan finde knappen griner

Men bortset fra det, er programmet super til at fjerne alle de små stumper der ligger og flyder på C drevet, uanset hvad du foretager dig, downloader, arbejder, eller læser aviser på nettet (inklusiv de sjofleGrin) bliver der lagt en masse snavs på maskinen der fylder af pommern til. Og det er her at programmets styrke viser sig, den fjerner grundigt det der fylder, og får maskinen til at arbejde hurtigere Thumb


Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 07:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

love Ja ja kloge hvor mange af dem ?? jeg har jo fyldt nogle stykker op på de snart 10 år jeg har kæmpet med de maskiner griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Fjern programmerne fuldstændigt Diverse 2 01-12-2013 15:01
Spar plads og fjern gamle Chrome-versioner Computer 3 23-07-2012 11:59

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.45 sekunder | 99,512,694 Unikke besøg | jQ Blog