Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Mærsk Mc-Kinney Møller er død
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-04-2012 12:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Den 98-årige skibsreder Mærsk Mckinney Møller er død.
www.thai-dk.dk/uploads/apm wertyu.jpg
Ekstrabladets oplysninger er netop blevet bekræftet i en pressemeddelelse

- Det er med sorg, vi må meddele, at skibsreder Mærsk Mc-Kinney Møller er død den 16. april 2012.

På vegne af den samlede familie vil jeg udtrykke vor dybe sorg over tabet af vores far, morfar og oldefar, Mærsk Mc-Kinney Møller. Vi søstre har mistet en far, som aldrig svigtede hverken sin familie eller sin gerning.

Vi er taknemmelige over, at vores far blev beriget med et langt indholdsrigt liv. Med sit aldrig svigtende ønske om at gøre gavn satte han med mange og store initiativer et væsentligt præg på sin samtid.

På denne dag er det mig meget magtpåliggende at bringe en tak til alle nuværende og tidligere medarbejdere i A.P. Møller - Mærsk Gruppen for den loyalitet som i alle år er vist vores far, skriver Ane Mærsk Mc-Kinney Uggla


http://ekstrablad...742670.ece
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-04-2012 19:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

På denne dag er det mig meget magtpåliggende at bringe en tak til alle nuværende og tidligere medarbejdere i A.P. Møller - Mærsk Gruppen for den loyalitet som i alle år er vist vores far, skriver Ane Mærsk Mc-Kinney Uggla


Tak for sangen, jeg kan huske da min mor døde.
Jeg var lige påmønstret i Japan og vi var på vej til Singapore da jeg fik meddelelsen.
Jeg bad om fri hjemrejse til begravelsen, men fik det kyniske svar at fri hjemrejse kun gjaldt når det var en af den nærmeste familie der var død.
Så ingen loyalitet herfra.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-04-2012 02:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper skrev:
På denne dag er det mig meget magtpåliggende at bringe en tak til alle nuværende og tidligere medarbejdere i A.P. Møller - Mærsk Gruppen for den loyalitet som i alle år er vist vores far, skriver Ane Mærsk Mc-Kinney Uggla


Tak for sangen, jeg kan huske da min mor døde.
Jeg var lige påmønstret i Japan og vi var på vej til Singapore da jeg fik meddelelsen.
Jeg bad om fri hjemrejse til begravelsen, men fik det kyniske svar at fri hjemrejse kun gjaldt når det var en af den nærmeste familie der var død.
Så ingen loyalitet herfra.


jeg har den modsatte oplevelse blev sent til DK fra Bangkok da min far var meget syg og retur igen, fik løn uden hele turen , det kommer nok an på hvem der er skipper og hvem der behandler din sag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Vestas vinder stor ordre i Thailand - skal levere 60 møller Nyheder på dansk 1 22-08-2017 16:30
Mærsk betaler skat. Nyheder på dansk 13 11-12-2011 05:39
Mærsk-søfolk kritiserer dårlig mad Nyheder på dansk 7 03-03-2011 03:39
Lagkage giver opstand på Mærsk-skibe Nyheder på dansk 2 26-11-2010 02:39
Kæmpe Mærsk-skib i brand **Baren** 5 10-07-2010 04:22

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 99,976,302 Unikke besøg | jQ Blog