Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Bolig i Thailand
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Erhverv i Thailand
Thaitur
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2012 10:52

Bruger

Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 22.03.12
 Status: Offline

Hvis man gerne vil købe en butik, cafe eller restaurant i Thailand, hvordan foregår det så?

Jeg ved at der er specielle regler for udlændinge ved køb af privat ejendom i Thailand, men gælder det også erhverv? Vi har overvejet at kontakte en dansk erhvervsmægler som Linor som vi har set reklamere flere steder, men vi vil helst starte med at kontakte en thailandsk mægler, da de alt andet lige må have det bedste kendskab.

Hvis der er nogen af jer der har erfaring med at drive forretning i Thailand, så vil jeg meget gøre høre mere.

Alt modtages med kyshånd Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.thai-dk.dk
AK81
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2012 11:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 331
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline

Thaitur skrev:
Hvis man gerne vil købe en butik, cafe eller restaurant i Thailand, hvordan foregår det så?

Jeg ved at der er specielle regler for udlændinge ved køb af privat ejendom i Thailand, men gælder det også erhverv? Vi har overvejet at kontakte en dansk erhvervsmægler som Linor som vi har set reklamere flere steder, men vi vil helst starte med at kontakte en thailandsk mægler, da de alt andet lige må have det bedste kendskab.

Hvis der er nogen af jer der har erfaring med at drive forretning i Thailand, så vil jeg meget gøre høre mere.

Alt modtages med kyshånd Thumb


drømmen om livet under palmernemusic

jo jo intet er umulig, forretning snakker vi om milioner der skal investeres eller er det i gåse øjne bare en lille forretning dig og din pige skal leve af
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
7 Populære områder at bo i Thailand som dansker Amazing Pattaya 1 22-04-2024 07:47
Thailand vil stramme sin cannabis-lovgivning Hele Thailand 6 21-04-2024 12:00
Førtidspension og et liv i Thailand De fastboende 16 20-04-2024 16:49
Smag på Thailand Hele Thailand 97 20-04-2024 15:16
Thailand Is No Longer Cheap.. Hele Thailand 1 09-04-2024 12:57

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 99,390,587 Unikke besøg | jQ Blog