Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Undskyld
sank
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2012 02:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Jeg har også været medlem af thaitime forum ? men efter en 3 - 4 medlemmer, som også har været her på Thai-dk begyndte at nedgøre og svine lillemanden ( min kone ) til og sendte mig åndsvage PB . Anmodede jeg pænt Webmaster på tahaitime ( på mail ) om at blive udmeldt, og tak for denne gang ! sendte ham samtidigt de PB, jeg have modtaget, som begrundelse ! der skete ikke noget og jeg sendte så igen en PB ! der skete ikke noget ! så begyndte jeg at opføre mig som de 3 - 4 fjolser som de flest kender , jeg tænkte, at så smider han mig vel ud næ næ han fattede det ikke og begyndte at slette de indlæg jeg lagde ind . Så er det jeg siger stort UNDSKYLD for min opførsel for så blev jeg lidt grov .Fik naturligvis masser tilbage om at smide Dynamit i mit skib osv. Sandsynligvis spøgefuldt. Men jeg plejer ikke på diverse fora at opføre mig så dumt og det undskylder jeg for.
Nu er jeg så endelig bleven smidt ud fra thaitime. Men undskylder over for alle også Webmaster på thaitime , selv om jeg mener det var lidt selvforskyldt. MVH sank=knas
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2012 06:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

ja der burde være et sted på siden hvor man kan melde sig ud så man er fri for PB.
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2012 09:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ked Ja nu har manse så lagt min undskyldning over på thaitime og tak for det. Og det er rigtigt at såfremt manse er på Antabus ?? så har jeg truet ham på livet skaal da jeg fandt nogle af hans egne gamle indlæg og lagde ud ! desvære fik jeg ikke skrevet kilde til indlæget så manse gik i panik og påstod at jeg have truet ham griner og det er sandt jeg skrev at såfremt jeg vil komme efter ham ? så blev det med en pose Singha og så vil jeg side på den ene side af bordet og nej og skælde ham ud. Og det er naturligvis en trussel på livet når man har indtaget Antabus ? så undskyld manse jeg tager et par sodavand ligth med til dig ølkrus Og jeg håber du også vil overføre dette til thatime ? og eventuelt rette stavefejl for en sagde du super ordblind Tak godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2012 09:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

flot gestus Sank,Thumb
mod dumhed kæmper selv guderne forgævesved ikke
så hver glad for at du er ude fra siden
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2012 12:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ved ikke Jo tak IT men det er nu ikke noget jeg er stolt af. Men selv en gammel senil alzheimer med diabetes 2 + suber ordblind? mener det var manses mening om mig. Og sådan en kan da blive lidt mobset og opføre sig dumt. Men voldelig eller udsende trusler det gør jeg ikke ? kunde ikke finde på at smide dynamit i andres bolig griner Men underligt at når nogen begynder at skrive lidt på forum om deres liv! så går det helt galt. Da manse skrev sin, den positive klumme var der også en del der skrev negativt om den og da Pen. begyndte, blev manse sur og en flok mere og så igen lillemanden ? Jeg forstår ikke at de læser det og så nedgøre alt og alle ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2012 18:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg kan godt forstå du reagerer som du gør sank.

Webmaster på TT skal selvfølgelig slette din profil hvis du ikke ønsker at være medlem mere, og du behøver heller ikke at angive nogen grund til du vil slettes.

Jeg er også medlem på TT, men skriver sjældent på grund af at siden er uinteressant, kun en masse henvisninger til avisartikler, og en flok, eller er det kun 3-4 stykker med flere forskellige navne, der sidder og svarer på deres egne kommentarersov

Jeg har ikke læst hvad der blev skrevet om lillemanden, og tror heller ikke jeg har lyst til det, fjolset tigger om opmærksomhed, det værste han ved er at ingen tager notits af ham, så det vil vi så gøre fra nu afklap
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-03-2012 02:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

sank skrev
UNDSKYLD for min opførsel for så blev jeg lidt grov


du behøver ikke undskylde noget som helst, nogle gange er det nødvendigt at tage de hårde metoder i brug, desvære
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-03-2012 08:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

nørd Ja skipper du kan nu heller ikke finde de grovheder på TT da jeg i går anmodede web. på TT om at fjerne dem nej og det blev skam gjort hurtigt Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2012 09:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

sank skrev:
nørd Ja skipper du kan nu heller ikke finde de grovheder på TT da jeg i går anmodede web. på TT om at fjerne dem nej og det blev skam gjort hurtigt Thumb


hvad du end har gjort , har det hjulpet ingen svine indlæg mere ,dejligt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Undskyld for det her meget kedelige indlæg. Nyheder på dansk 9 03-04-2010 14:32

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.37 sekunder | 100,173,494 Unikke besøg | jQ Blog