Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: De fastboende
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Når thaierne ikke gør hvad der forventes af dem
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2012 08:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hvordan kan vi bo og leve herude, når thaierne ikke gør hvad der forventes af dem, nemlig snyde og bedrager, ja tage overpriser af os faranger

I dag holdt jeg på en p-plads, nul strøm på batteriet, så bliver man nemt lidt småsur, ikke sandt
ud af ingenting kom en Thaier, vent 10 minutter, skal lige hjem og hente min bil så får du hjælp, fint nok, nu er vi jo i thailand så der gik 10 minutter der gik 20 minutter før han kom, det er lang tid at vente i varmen

nå han kom jeg det vil sige bilen blev startet, fint nok frem med pungen klar til at blive flået. man er vel ikke farang for ingen ting
her kommer så chok,et , det er da gratis han var glad for at kunne hjælpe en turist i nød, satans også farang-en blev snydt igen

satte mig dybt chokeret bag rattet kørte ned i byen, fandt et stort værksted, hvor jeg forvende at her ville det blive dyrt, noget i retning af.... nyt batteri, starter, laderelæ,for slet ikke at snakke om 4 nye dæk, alt sammen til forventede overskruet farang priser, mig skal de sku ikke tage røven på tænkte jeg, hade derfor hævet rigelig kapital i nærmeste ATM

går en tur udenfor kiggede lidt på alle de kønne piger der skal møde på universitetet, drømte, tænkte, ja ligefrem smiler ved tanken, bliver afbrudt i mine drømme, din bil er klar , det var hurtigt tænkte jeg, fandt pungen frem klar til det næste store chok

det kom også mekanikeren forklarede mig, vi har skruet dine pol klemmer fast til batteriet og givet dem lidt fedt
dette koster naturligvis intet, det er en service fra vores side

vi siger mange tak for at du kom ind til os, håber at se dig og din gamle bil igenmusic

nu er jeg hjemme i trygge rammer, skal ikke udenfor en dør de næste 14 dage



...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2012 08:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ja det var sgu da uhyggeligt, gad vide hvad de var ude på ? Grin
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jubj
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2012 09:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 12
Tilmeldt: 18.01.12
 Status: Offline

Jeg har kun en ting at sige:
OH, HAPPY DAY music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2012 09:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

sarcasm Ja det er utroligt hvad sådan en garvet gut hopper på godag I går kom en lille Thai Veninde med Valentins gave music Og sagde jeg kommer snart og hender jer og så skal vi ud og Spise ? og så hun vist på mig og sagde OG JEG BETALER ved ikke det er en fast ballade jeg har med de Thai Piger ? når vi er ude og spise sammen med Svigerdatter sniger hun sig bag om og går op og betaler Angry ? jeg giver for mange drikke penge siger hun Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Boganmeldelse: Globale sexarbejdere – de ved hvad de gør Film, bøger etc 2 11-02-2024 10:50
Mandens faldskærm foldede sig ikke ordentligt ud Nyheder på dansk 1 29-01-2024 10:40
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09
Jeg ved sgu snart ikke. Alt det andet 8 13-10-2023 20:58

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 99,687,519 Unikke besøg | jQ Blog