Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Breaking News....... Whitney Houston er død
Pen
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-02-2012 04:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Whitney Houston er død

Den amerikanske sangerinde blev 48 år

Popstjernen Whitney Houston, der har solgt over 170 millioner album i sin karriere, er blevet fundet død på et hotel i Los Angeles. Det bekræfter hendes talskvinde over for amerikanske medier.

- Det er desværre sandt, siger talskvinden Kristen Foster.

Whitney Houston blev fundet livløs på sit værelse på Beverly Hilton Hotel lørdag eftermiddag lokal tid.

En ambulance blev tilkaldt, men efter et forgæves forsøg på at genoplive stjernen, blev hun erklæret for død klokken 15.55 (klokken 00.55 dansk tid).

Ifølge L.A. Times blev der udført førstehjælp på hende i mindst 20 minutter, inden arbejdet blev opgivet.

- Der er ikke noget tegn på, at der er forgået en forbrydelse, siger talsmand Mark Rosen for politiet i Beverly Hills.

Ifølge CNN var det hendes bodyguard, der fandt hende livløs på hotellet.

Dødsårsagen er endnu ikke fastslået, men sangerinden har i årevis kæmpet med alvorlige narkoproblemer og har været indlagt til afvænning for alkohol- og stofmisbrug.

Whitney Houston anses for en af de største kvindelige sangere gennem tiderne og er gentagne blevet hædret ved store prisuddelinger som Emmy, Grammy og Billboard Music Awards.

Hun slog igennem i 1980’erne med hittet ’I Wanna Dance With Somebody’ og medgangen fortsatte op igennem 1990’erne.

I 1992 havde hun stor succes med filmen The Bodyguard, og hun vandt en Grammy for årets album for soundtracket til filmen, hvor hun især hittede med nummeret ’I Will Always Love You’.

Nyheden om Whitney Houstons dødsfald kommer dagen før årets Grammy-show, som er en af de største musikaftener i USA.

http://ekstrablad...707254.ece
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-02-2012 02:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

Nekrolog: Stofferne afløste stroferne
Historien om Whitneys nedtur er historien om en fighter. Men selv den største fighter kan tabe til en overlegen modstander. Og når modstanderen er narko, er resultatet alt for ofte nederlag

http://ekstrablad...707416.ece
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
farang
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-02-2012 05:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 457
Tilmeldt: 28.05.11
 Status: Offline









Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-02-2012 13:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Ja, meget godt og skidt kan siges om hende, men jeg vil holde mig til den fantasiske rene sangstemme hun havde, den var suveræn. Den gang for længe siden hvor hofterne af en eller anden årsag begyndte at bevæge sig som et skib i havsnød når man hørte hende synge, er for mig det jeg vil huske hende for, og ikke andet.

Men jeg tror sgu ikke hun var lykkelig !!
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2012 03:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

Pen skrev:
Ja, meget godt og skidt kan siges om hende, men jeg vil holde mig til den fantasiske rene sangstemme hun havde, den var suveræn. Den gang for længe siden hvor hofterne af en eller anden årsag begyndte at bevæge sig som et skib i havsnød når man hørte hende synge, er for mig det jeg vil huske hende for, og ikke andet.

Men jeg tror sgu ikke hun var lykkelig !!



hun var på toppen

vil tilslutte mig Pen og skrive Men jeg tror sgu ikke hun var lykkelig
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailand: 10 million people suffer pollution-related illnesses in 2023 | BBC News Hele Thailand 1 10-03-2024 09:35
Thailand News Mar. 1: Recreational Cannabis to be banned by year end? Hele Thailand 1 01-03-2024 16:15
Thailand News | Beach brawl in Pattaya leaves two injured, police investigating videoer Fra Pattaya 1 17-11-2023 12:44
Bangkok Breaking på Netflix Film, bøger etc 1 12-10-2021 08:43
BREAKING Kæmpe brand på Pattaya Gågade. videoer Fra Pattaya 1 13-09-2021 08:45

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.16 sekunder | 99,971,085 Unikke besøg | jQ Blog