Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Falske Profiler På Thaitime
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2012 12:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3627
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

AL 48 Skriver i rubrikboksen
Vil lige gøre opmærksom på, at min optræden på TT absolut INTET har med virkeligheden at gøre.-De må sgu være sygelige(incl. deres webmaster der tillader dette svineri)
Jeg har enda fået profil med billede derovre (sød hundehvalp)


der er kun en ting du kan gøre ved det skriv en mail til web på siden bed ham om at fjerne profilen og indlæg med det samme
vil han ikke det klag til data tilsynet

jeg er sikkert på at web på siden fjerner det svineri
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2012 12:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Er sket for lang tid siden.- Dog endnu ikke anmeldelse.
Men web reagerer heller ikke (havde egentlig heller ikke forventet det, da det ikke er første gang der er gang i den slags svineri ustraffet).
Har dog gjort web opmærksom på lovgivningen indenfor identitets-tyveri.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kro90
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2012 12:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 74
Tilmeldt: 02.04.09
 Status: Offline

Hej yindee og AL 48

At en anden kalder sig dit Nick name på andre sider, findes der ingen lov imod, alle og enhver kan frit kalde sig hvad de vil, men det at angive man er en anden, mail adr. real name osv. er strafbart.
Der findes i tusindvis af fora og andre sider hvor man kan oprette sig med et Nick name, så skulle der oprette en database til at holde styr på om en Nick var registreret et andet sted, det vil være en umulig opgave. Der bør ikke kunne opretes 2 bruger på samme site med samme Nick name.
Min egen user kro90 er f.eks også brugt på andre fora, uden det er mig selv der er bruger.
Tror ikke man kan undgå ens Nick name uanset hvordan man så vender og drejer tingene.
Et Nickname er ikke beskyttet af loven.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2012 12:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Hvad så når ens billede venligst er lagt på profilen???
Men nu har han igen skiftet til "Egon Olsen".
Ps. Har downloadet brugerprofil samt replikboks med alt det originale,- så nytter ikke han nu igen har skiftet navn.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2012 12:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Hej Al

Jeg ved , at data tilsynet er lynhurtige hvis ikke web sletter dig og " dine" indlæg.

Jeg har haft samme problem og de reagerede promte, og de skrev til mig , at hvis de stadigvæk ikke slettede mig så ville de sørge for at siden blev lukket og anmeldt til politiet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2012 13:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Jamen,-lad os nu se om web på siden ikke får vedkommende kylet ud over 3. revle, sammen med sin "ven".
Som sagt så har jeg downloadet alt, incl mit foto i brugerprofilen og replikarkivet.
Så jeg forventer egentlig en reaktion (evt. undskyldning).
PS. Tror også på julemanden.
Hej derovre
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2012 13:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3627
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

kro90 skrev:
Hej yindee og AL 48

At en anden kalder sig dit Nick name på andre sider, findes der ingen lov imod, alle og enhver kan frit kalde sig hvad de vil, men det at angive man er en anden, mail adr. real name osv. er strafbart.
Der findes i tusindvis af fora og andre sider hvor man kan oprette sig med et Nick name, så skulle der oprette en database til at holde styr på om en Nick var registreret et andet sted, det vil være en umulig opgave. Der bør ikke kunne opretes 2 bruger på samme site med samme Nick name.
Min egen user kro90 er f.eks også brugt på andre fora, uden det er mig selv der er bruger.
Tror ikke man kan undgå ens Nick name uanset hvordan man så vender og drejer tingene.
Et Nickname er ikke beskyttet af loven.


hej kro

der er stor forskel på at oprette en profil som en anden person har og du ikke er klar over, her bliver profilen oprettet kun for at lave ballade intet andet
det er ikke første gang at thaitime lægger side til den slags, nok heller ikke sidste. så lang tid Web tillader en person at forsætte sit spil igen og igen, betyder at web er medansvarlig og kan straffes i følge data loven
nu er det ikke smart at bruge en masse penge på dirv. sagfører , det bedste er hvis fornuften kan vil råde
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AK81
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2012 13:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 330
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline

yindee skrev
nu er det ikke smart at bruge en masse penge på dirv. sagfører , det bedste er hvis fornuften kan vil råde


korrekt, må jeg foreslå kontant afregningmusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kro90
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2012 14:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 74
Tilmeldt: 02.04.09
 Status: Offline

Hej yindee
Jeg kan kun være enig med dig, men du ved lige så godt som jeg, at der er visse personer der går igen på stort set alle de Danske Thai fora'er der findes, at de skifter Nick name, navn, E-mail adr. IP nr. osv. de er ikke til at blive af med.
At der oprettes en profile for at generer andre, det er squ for barnligt, men der jo folk, der ikke kan/vil/tør stå ved deres indlæg.
At I/de der sidder som bestyrer/webmaster på de danske fora ikke er gode venner, og gerne lægger ryg læs side til at medlemmerne sviner hinanden til, det er squ for dårligt.
Mon ikke webmaster på den anden sider vågner op ??
Fortsat god aften i det Thailandske. her i DK er der kold -5 grader kl. 08:00 AM
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2012 14:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Det er bare lidt pudsigt, at det billede af mig, der var hæftet til brugerprofilen godt nok er mig,- men jeg har ikke selv lagt det på nettet. Jeg ved dog hvem billedet oprindeligt tilhører, og det har evt. været lagt på en lokal hjemmeside for Griffonér(hunderace).
Dermed kunne det være at vedkommende "charmetrold" også kom fra Østjylland (Viby måske, man har jo før set folk "tale" med sig selv). Om ikke for andet så for at give indtryk af at man har "supporter", og ikke er ene om at være forrykt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2012 15:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

har du ingen vennergriner kan du altid oprette et par stykker Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Frank
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2012 17:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3
Tilmeldt: 22.01.12
 Status: Offline

Jeg tror nok der er nogen som får travlt, hvis webmaster vil gøre tilsvarende. Det nick er kopieret en del gange.....Farvel
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FedeFinn
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2012 21:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 65
Tilmeldt: 10.10.11
 Status: Offline

Thaitime sucks i vildskab. Er bestemt ikke en side for seriøse menneskerrasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2012 22:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Bær over med dem. De kæmper jo bare for at deres side skal overleve.- Det er jo de sædvanlige 3-4 skrumpehjerner der leverer alt ligegyldigt pladder på siden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-01-2012 01:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3221
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

AL 48 skrev:
Bær over med dem. De kæmper jo bare for at deres side skal overleve.- Det er jo de sædvanlige 3-4 skrumpehjerner der leverer alt ligegyldigt pladder på siden.


yindee skrev
nu er det ikke smart at bruge en masse penge på dirv. sagfører , det bedste er hvis fornuften kan vil råde


AK81 skrev:

korrekt, må jeg foreslå kontant afregningmusic



@AL 48, de kæmper for retten til at svine folk til intet andet

@yindee, sund fornuft finder du ikke på den side

@AK81, kontant afregning en rigtig god ide, nok det eneste den slags personer forstår

må jeg foreslå at vi gør webmaster på thaitime personlig ansvarlig for det svineri, hvorfor nu det .Jeg svarer selv ,han stopper det ikke, han er lidt nemmere at finde han kan ikke gemme sig bag falske nick
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2012 10:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

thai skrev:
AL 48 skrev:
Bær over med dem. De kæmper jo bare for at deres side skal overleve.- Det er jo de sædvanlige 3-4 skrumpehjerner der leverer alt ligegyldigt pladder på siden.


yindee skrev
nu er det ikke smart at bruge en masse penge på dirv. sagfører , det bedste er hvis fornuften kan vil råde


AK81 skrev:

korrekt, må jeg foreslå kontant afregningmusic



@AL 48, de kæmper for retten til at svine folk til intet andet

@yindee, sund fornuft finder du ikke på den side

@AK81, kontant afregning en rigtig god ide, nok det eneste den slags personer forstår

må jeg foreslå at vi gør webmaster på thaitime personlig ansvarlig for det svineri, hvorfor nu det .Jeg svarer selv ,han stopper det ikke, han er lidt nemmere at finde han kan ikke gemme sig bag falske nick


Selvtægt er IKKE særligt smart, og opfordring til det er heller ikke.
Nu er du ved at gøre webmaster her på siden skyldig i det samme som på ThaiTime.
Det skulle jo nødig udvikle sig til at webmaster skal til at have adr. beskyttelse osv. - RO PÅ.
- At webmaster derovre IKKE reagerer kan jo skyldes flere ting. At han så ikke sørger for at få "luget ud" svider jo til hans eget medlemstal. Der er ingen normale mennesker der tør melde sig ind som medlem og oprette en seriøs tråd. Det bliver straks "jordet" og tilsvinet på det groveste af "ulvekoblet" på de 3-4 sædvanlige. Efterhånden er der kun 3-4 medlemmer, som skriver indlæg, - og dermed styrer siden, samt sætter "tonen" med hensyn til etik og moral (eller mangel på samme).
Men alt andet lige, kan det jo være en fordel for alle at disse utilpassede tåber holder til på èn side. Blot ærgeligt at de en gang imellem skifter identitet, og laver undergravende virksomhed på andre sider.
Hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2012 13:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

al48 skrev
Men alt andet lige, kan det jo være en fordel for alle at disse utilpassede tåber holder til på èn side. Blot ærgeligt at de en gang imellem skifter identitet, og laver undergravende virksomhed på andre sider.
Hej


se på dtw 3 nye profiler styrer lige nu

selvtægt er ulovligt det er kontant afregning ikke kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jager
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2012 01:22

Bruger

Antal indlæg: 78
Tilmeldt: 05.04.09
 Status: Offline

fuck i er nogle kyllinger. kontant afregning melding til politiet osv.
hvis i ikke var så forbandet nærtagende ville det ikke være sjovt at kopier jer.

tøsedrenge !!!!

og AL vi har da vist samme profilbilled

jager
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2012 08:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

jager skrev:
fuck i er nogle kyllinger. kontant afregning melding til politiet osv.
hvis i ikke var så forbandet nærtagende ville det ikke være sjovt at kopier jer.

tøsedrenge !!!!

og AL vi har da vist samme profilbilled

jager


-Og bylderne breder sig.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jager
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2012 10:31

Bruger

Antal indlæg: 78
Tilmeldt: 05.04.09
 Status: Offline

det kunne ikke være sådan at du led af en form for personlighedsspaltning?? er du blevet undersøgt??

jager
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
ADVARSEL mod falske visumagenter Visa til Danmark 6 12-07-2016 11:08
Falske munke. Diverse 3 28-06-2016 10:29
Thailands politi optrevler netværk bag falske pas Nyheder på dansk 1 11-02-2016 02:36
falske penge Nyheder på andre sprog 2 08-02-2010 16:45
Urmagere i tvivl om ægte og falske Rolex-ure Alt det andet 3 25-06-2009 11:17

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.55 sekunder | 100,735,238 Unikke besøg | jQ Blog