Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hvis jeg Dør ??
sank
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2012 14:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

??? Spørgsmål til de kloge udi Thai. Hvad hvis jeg dør ? og det sker i Thailand ? jeg har naturligvis Forsikring som kan sende mig hjem til DK men hvis jeg nu ikke har lyst til at blive sendt hjem til det kolde land ? og helst vil stå i en krukke med udsigt til havet i Thailand eller strøs ud til fiskene ? hvem skal man så henvende sig til og hvad kan sådan en omgang koste ? nu er der vel ikke nogen med egen erfaring ? men nogen har muligvis været involveret i noget sådan ??
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2012 14:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Det var et sjovt spørgsmål, først " hvis jeg dør " ingen er undsluppet.

Du har jo altid sagt der skulle være vindur i den krukke så du kunne kikke ud og følge med i hvad det sker.

Men dit spørgsmål er nok snarere om man kan få lov til at blive her som fiskefoder ????

Ja vi hygger os. !!! kan man vel forstå !!!

skaaldans
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2012 14:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

sank skrev:
??? Spørgsmål til de kloge udi Thai. Hvad hvis jeg dør ? og det sker i Thailand ? jeg har naturligvis Forsikring som kan sende mig hjem til DK men hvis jeg nu ikke har lyst til at blive sendt hjem til det kolde land ? og helst vil stå i en krukke med udsigt til havet i Thailand eller strøs ud til fiskene ? hvem skal man så henvende sig til og hvad kan sådan en omgang koste ? nu er der vel ikke nogen med egen erfaring ? men nogen har muligvis været involveret i noget sådan ??



ja jo ja hvem er hvem, hvis ...hvem... er Sank og du dør, må du tage en snak med Sankt peter

ellers kan du henvende dig til det lokale tempel, før du dør de klarer det med kremereringen for små penge det er med sang og det hele

prisen på en almindelig begravelse inc. kaffe bord omkring 15.000 baht

ps. jeg er ikke klog ud i det thailandske Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Tulle
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2012 14:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 179
Tilmeldt: 10.01.12
 Status: Offline

kære ven
alt kan bestilles på nettet dyrt men godt tror jeg

se selv http://www.pattay...rvices.php
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2012 15:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Thumb Mange tak for svar ? godt at være forberet hvis det sker ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2012 01:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3627
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej Sank

ukrudt forgår ikke s å nemt såååee du har mange år på bagen endnu, en god ide snak med sømands kirken, så er rammerne på plads

http://www.pattay...rvices.php har set firmaet lidt inde fra, de er lidt dyre men hvad,du kommer ikke til at betale

ja du kan blive begravet til søs her ude i dit andet fædreland, husk at ved dødsfald skal ambassaden underrettes, så de kan stoppe udbetalingler af pension, og underrette skifteretten i danmark

et kedeligt men nødvendig emne vi skal jo alle den vej. enten vi vil eller ej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2012 02:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

nissefar Næ næ jeg tror skam ikke det sker ? men jeg vil helst have orden i tingene ? betalt den sidste EL regning OSV og måske nå at ringe på Klokken på den lokale Farvel
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Se lige her, hvis du har lyst til et smil :-D Øst Thailand 2 11-05-2024 13:17
Hvis du opholder dig i Pattaya.Husk altid dit pas eller en fotokopi Nyheder fra Pattaya 3 23-11-2022 09:17
Tænk hvis man var Gud Skik og brug 6 17-09-2019 12:31
Fortvivl ikke, hvis du en dag ikke kan bevare dit kørekort **Baren** 1 04-09-2019 08:32
Hvis far bliver fyret, skal mor forlade landet Nyheder på dansk 1 30-11-2018 16:55

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.31 sekunder | 100,744,723 Unikke besøg | jQ Blog