Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Ak de Thaier ?
sank
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-01-2012 12:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Angry Man kan altså ikke regne med de såkaldte uærlige Thaier ved ikke ?? jeg har en lille frisør dame som jeg køber vand ved og hun har da også bobbet mit hår en gang Ikke SE ( meget ) nå men jeg har ikke været forbi i 14 dage så da jeg kom blev jeg kaldt ind i butikken og så hev hun 900 baht op og gav mig ?? nu ved jeg da godt at jeg er hansom music men alligevel sådan en sød ung dame ? så jeg tænkte uha skal jeg nu udnyttes Shock Men nej forrige gang du var og købte vand gav du mig en 1000 baht seddel i stedet for 100 ?? så jeg har gemt dem til dig music og damen i vaskeriet have syet mine bukser flot ? så da jeg spurgte hvad det kostede rystede hun på hovedet ? nå jeg fandt 50 frem og gav hende ? den fik jeg omgående tilbage og så snuppede hun en 20 Grin så man har altså mange problemer med de tyvagtige Thaier Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-01-2012 12:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

problemer har vi nok af blev klippet og barberer idag

frisøren hade den frækhed at forlange thaipris af farang-en 50 baht måtte jeg slippe Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-01-2012 14:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

rasende Klipning 70 baht og der var næsten ikke et strå tilbage griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2012 05:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

hej eller pænt goddag, hvem du så end er, du som som læser mit indlæg

ikke alle thaier er ærlige de er også grådige, de stjæler med arme og ben, tager altid overpriser når de ser en falang

er det, ikke den genneralle holdning blandt faranger, på dirv. thaiforum

ret mig hvis jeg er helt forkert på dengodag

her til morgen var jeg en på tur kørte min gamle griner motorcykel rundt i landskabet, i røg og damp

kørte derfor ind til den lokale smed som grinede højlydt af mig, du har glemt at fylde vand på køleren

der blev fyldt vand på, køleren blev spulet godt igennem for rust

klar til at betale spurgte jeg hvad er prisen på grisengriner ...vi er jo trods alt på landetGrin

gratis var svaret kald det service, kald det lige hvad du vil , kørt nu lidt forsigtig hjem på den gamle maskine

igen forbavner de thaier mig Thumb

snydt , jo det er jeg blevet mange gange af andre falanger, der kalder sig venner og fastboendeAngry
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2012 09:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

sank skrev:
Angry Man kan altså ikke regne med de såkaldte uærlige Thaier ved ikke ?? jeg har en lille frisør dame som jeg køber vand ved og hun har da også bobbet mit hår en gang Ikke SE ( meget ) nå men jeg har ikke været forbi i 14 dage så da jeg kom blev jeg kaldt ind i butikken og så hev hun 900 baht op og gav mig ?? nu ved jeg da godt at jeg er hansom music men alligevel sådan en sød ung dame ? så jeg tænkte uha skal jeg nu udnyttes Shock Men nej forrige gang du var og købte vand gav du mig en 1000 baht seddel i stedet for 100 ?? så jeg har gemt dem til dig music og damen i vaskeriet have syet mine bukser flot ? så da jeg spurgte hvad det kostede rystede hun på hovedet ? nå jeg fandt 50 frem og gav hende ? den fik jeg omgående tilbage og så snuppede hun en 20 Grin så man har altså mange problemer med de tyvagtige Thaier Thumb


Dejligt at høre om sådanne positive oplevelser.
Har selv været udsat for noget af det samme, da jeg handlede søm og skruer hos den lokale "marskandiser-rodebutik".
Og ja,- et vaskeri kan klare meget.
Hos os var det stedet hvor jeg kunne købe rensede svinetarme til hjemmelavet medister. - Det burde jo også være logikGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2012 10:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Ja det er utroligt hvad man bliver udsat for ? her den anden dag punkterede jeg med Cyklen Græder ? og det MC værksted jeg fandt smed da næsten alt hvad de var i gang med ? men de have ikke lige haft fat i en Dansk Cykel før så det tog det meste af en time at klare det og så forlangte de 40 baht ?Shock et sted i Provinsen spiste vi på et markedet ? og tjeneren kom løbende efter os og undskyldte ? han have regnet forkert så vi have betalt 100 baht for meget uha. Et sted kom en lille pige rende efter os fordi jeg have efterladt mønterne på bordet til hende OSV OSV og som jeg har sagt flere gange jeg er da sikkert bleven snydt i Thailand flere gange ?? men da jeg ikke har opdaget det har jeg det helt fint med det Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hjælp til Thaier bosiddende i Danmark vedr. skilsmisse Alt det andet 3 11-10-2020 00:57
Ud og køre med de skøre Thaier Skik og brug 4 15-03-2014 01:46
Her lidt om Thaier Diverse 2 23-11-2013 09:53
Thaier contra kæle dyr Hele Thailand 6 14-09-2011 15:38
De rige Thaier Hele Thailand 1 07-06-2011 04:45

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 100,309,672 Unikke besøg | jQ Blog