Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Internet
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
7
lindyras
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2009 14:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Er der nogen der har prøvet det her

http://www.pcworl...862?page=1

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2009 16:45



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Nej jeg har ikke prøvet det, jeg lægger mærke til på positivsiden at alle anmeldelser jeg har læst er enormt positive, og dette går tilbage fra den første Beta release, som jo eller "burde" være problematisk for at sige det pænt...

Derudover på positivsiden, mener jeg også at Microsoft har haft større åbenhed overfor testerne, i denne omgang det tyder i en bedre retning, når det kommer til software generelt synes jeg - hvis giganten Microsoft lukker lidt mere op for posen...

På negativ - eller negativt er det vel ikke - lægger jeg mærke til at Microsoft udvidder XPs liv - det er således muligt (når 7 frigives) at downgrade forbi Vista og tilbage til XP Pro...

Det er en indrømmelse af dimensioner vil jeg nok sige, fra Microsoft, omkring Vista som styresystem...

Så mangler jeg blot en gratis upgrademulighed for Vistaejere - så skulle den være i vinkel :LOL




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2009 17:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jos-38..

Der er jo noget man må betale for,man kan jo ikke få alt til Bamsepriser.

en jeg har fået et andet problem,jeg lagde explor 8 ind og efter det skal jeg ind på indbakke hvergang jeg kikker på min mailbox det samme når jeg går ind på hjemmesider så skal jeg også ind på forside for at se det sidste nye .... har du et godt fif ikke for indviklet????.

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2009 17:43



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ikke umiddelbart - men det er muligt at jeg ikke helt forstår spørgsmålet - som jeg svarede manse den anden dag - så anvender jeg ikke selv explorer 8 - så jeg har ikke et billede af hvordan den ser ud, i hovedet...

Det er muligt at jeg har adgang til en explorer 8 i næste uge, hvis (og du ikke har fundet løsningen inden) så skal jeg nok forsøge at sætte mig ind i den...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-05-2009 09:28



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

jeg har heller ikke prøvet det endnu, men det kunne da være sjovt at forsøge. Synes bare det er dumt at prøve det nu for den går jo ud igen til næste år og så skal man til og finde noget andet eller have betalt for noget andet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-05-2009 19:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jeg holder mig til Xp så kan det ikke gå helt galt
og bruger FireFox som browser

..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Thjaa
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-05-2009 06:08

Bruger

Antal indlæg: 32
Tilmeldt: 09.05.09
 Status: Offline

jeg vil bestemt ogsaa helst kun bruge den gammel XP jeg syns de nye wind vista ik er saa godt og har alt formange buk
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-05-2009 23:37



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

http://www.busine.../90512041/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 97,890,021 Unikke besøg | jQ Blog