Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: De fastboende
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Politiet på jagt efter netsvindler i Thailand
thai
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-01-2012 01:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3441
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

jo fantasien fejler intet når man vil bo og overleve i smiles land, husk danskere snyder ikke,eller hvadShock

Det er populært at købe ind med musen, men man skal se sig for. For det er også populært at svindle med handlen på nettet. Politiet efterforsker lige nu en af de helt store svindlere.

Svindleren, Michael Larsen, har fra sit hjem Thailand snydt forbrugere, der aldrig ser den vare, de betaler for.

Anmeldt 13 gange

Ifølge programmet Bag Facaden på DR1 er mindst 35 personer blevet snydt af Michael Larsen - og mindst 13 gange har forbrugere anmeldt ham til politiet.

Men ordensmagten har endnu ikke haft held til at stoppe svindleren. Det er under al kritik, mener ekstern lektor i forbrugerret på Aarhus Universitet, Sonny Kristoffersen:
- Jeg forstår ikke, hvorfor politiet ikke tager denne sag alvorligt. Jeg kunne forstå det, hvis det var en enlig svale. Men man kan se, at der er tale om systematisk svindel, siger han til Bag Facaden.


Truet på livet
Ikke nok med, at Michael Larsen svindler med nethandlen, han bliver også beskyldt for at have truet flere af sine "kunder" på livet.

Det gælder blandt andet Gitte Lykke, der ville købe en rejse til Cambodja af Michael Larsen. Hun standsede dog pengeoverførslen i sidste øjeblik, da hun fik mistanke om svindel.
- Jeg får simpelthen en mail, hvor jeg bliver truet på livet, Og kort til efter får jeg en mail fra nogle, der underskriver sig "HA Europe", der skriver, at de har fået til opgave at gøre livet surt for mig, fortæller Gitte Lykke.

Kunne være håndteret bedre
Gitte Lykke anmeldte hændelsen til politiet, men mener ikke, at der er blevet taget hånd om sagen.
Chefen for Rigspolitiets Nationale Efterforskningscenter, Kim Kliver, erkender, at sagen mod Michael Larsen kunne være håndteret bedre.
- Man kan altid diskutere, om vi har gjort det godt nok, når en person agerer i udlandet og endnu ikke er røget i det net, som politiet spinder ud i denne type sager, siger Kim Kliver.

Fik aldrig sit bestik
Også Morten Broberg har været i kløerne på Michael Larsen. På nettet købte han bestik for 1000 kroner men modtog aldrig sin vare. Han siger, at politiet ikke har reageret på hans anmeldelse.

- Min retsbevidsthed bliver krænket, når politiet lader en mand, man ved bliver, fortsætte, siger Morten Broberg.
Kim Kliver siger dog, at politiet efterforsker anmeldelserne mod Michael Larsen.

- Jeg kan garantere, at der bliver der arbejdet med sagerne i de tilfælde, hvor politiet har optaget anmeldelser, lyder det fra Kim Kliver.

Kilde: dr.dk/...182223.htm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-01-2012 02:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jo fantasien fejler intet når man vil bo og overleve i smiles land, husk danskere snyder ikke,eller hvad Shock


u ha uha danskere der bor i thailand og lever af svindel og bedrag. Dem er der rigtig mange af, det kan jeg skrive under på.

så lang tid de snyder andre faranger, har de frit spil, desværreved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-01-2012 08:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

nissefar Ja det er da godt der ikke findes korruption inden for Politiet ?? Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-01-2012 11:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Han burde have spærret for al udbetaling af pension, samt spærret sit pas. - Det kan max. tage 2 timer
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-01-2012 13:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Jeg fandt udsendelsen fra DR 1 i ren kedsomhed, men tak skal du ha jeg vågnede Shock

Magen til dumhed fra politiet skal man sgu lede længe efter, men døm selv og se udsendelsen her :

http://www.dr.dk/...en/#/27395

Skriv en mail til Jannik og tilbyd ham at betale udgifterne, så skal i se løjer Stres

P.S. Husk den kølige til mig for at give informationerne videre Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AK81
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-01-2012 08:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 331
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline

AL 48 skrev:
Han burde have spærret for al udbetaling af pension, samt spærret sit pas. - Det kan max. tage 2 timer



nu skal du være sød husk han er kriminel , han har ret til dit og dat , nu får han også brug for psykologhjælp

han er uskyldigSad bliver anklaget af en masse dumme mennesker der slet ikke forstår ham, de eneste han forstår er en røvfuld af de store , håber han får det rasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-01-2012 11:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det var da en gusten fætter og mon ikke klokken er ved at ringe for hans små svindelnumre, nu har han både fået Mærsk og HA indblandet, og gù ved hvor mange andre.

Hans trick er at kun svindle for så små beløb at politiet ikke gider beskæftige sig med det, de vil bare ikke indrømme det.

Truslerne mod både privatpersoner og nu også mod journalisterne på DR tyder på han er ved at blive bange, det bliver sådanne skiderikker altid når de mærker løkken stramme sig.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
alene
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-01-2012 10:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 201
Tilmeldt: 06.07.10
 Status: Offline

skipper skrev:
Det var da en gusten fætter og mon ikke klokken er ved at ringe for hans små svindelnumre, nu har han både fået Mærsk og HA indblandet, og gù ved hvor mange andre.

Hans trick er at kun svindle for så små beløb at politiet ikke gider beskæftige sig med det, de vil bare ikke indrømme det.

Truslerne mod både privatpersoner og nu også mod journalisterne på DR tyder på han er ved at blive bange, det bliver sådanne skiderikker altid når de mærker løkken stramme sig.


små svindlere er svære at fange når de bor i thailandgriner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2012 02:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3441
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

her er han vores gode ven netsvindleren

indlæg sakset fra http://www.mobil-...ore/page23

Kaere Brugere At Dette Forum Godt nytaar 2012 til jer alle Jeg vil starte med at takke Hr. Christian B. Wiggers for at lade mig komme til orde her i dette forum og fortaelle lidt om de sidste 6-7 aar af mit liv som udenlandsdansker i Thailand..

Efter at have mistet min kaereste igennem 10 aar, fik jeg en depression, og besluttede mig for at ta til Phuket i Thailand, jeg fandt hurtigt "Selskab" Og blev paa Phuket i et par aar tror jeg det var.

Derefter tog jeg til Pattaya, byen som baade er beroemt og berygtet, mest for alle sine sexbarer, og smukke unge prostituerede, samt en masse Danske alfonser, som vi herefter kalder "Danskermafiaen" Du kan laese lidt om dem via linket her :

Hr. "CBW" Venligst indsaet linket her igen!

Og til jeres oplysning er de alle paa foertidspension, ligesom jeg selv er det, jeg dog pga. Sygdom!

Efter at have laert en del af disse Danskere at kende, foelte jeg mig bedre tilpas, dette var dog inden at jeg vidste hvad der vil overgaa mig et aars tid efter, hvor jeg blev ramt af en mindre hjernebloedning.Jeg blev med hast i ambulance koert til Bangkok-Pattaya hospital, blot 5 min. Fra min bopael, fik sproejten som kan oploese en saadan indenfor en halv time, i mit tilfaelde dog kun med fysiske smaaskader til foelge.

Men da jeg var og er uden sygesikring af nogen art (Det Gule Kan Kun Anvendes I EU Lande) ja saa var der jo efter dette ophold en regning som skulle betales, og da jeg ikke saadan lige havde 10.000.- Dkr. Til at betale med, maatte jeg be om hjaelp hos "Danskermafiaen" Dog med "Rockerrenter" Til foelge ved for sen betaling.

Og da der ingen hjaelp var at hente hos pensionsstyrelsen i Danmark, tja saa kunne jeg IKKE betale tilbage til tiden, da jeg samtidig med min pludselig opstaaede sygdom, skulle betale 3.500.- Dkr. Af egen lomme til medicin hver maaned resten af livet. Den Danske Ambassade kan hvis de vil bekraefte mit sygedomforloeb, ligesom de kan bekraefte at Pensionsstyrelsen i Dk var ude af stand til at hjaelpe mig iflg. Lovgivningen!

Jeg blev efter en maaned grundet fejlmedecinering igen ramt af en blodprop i hjernen, denne gang dog langt alvorligere, og langt dyrere da genoptraening var noedvendig. Hvis nogle skulle tvivle paa disse sygedomsforloebs rigtighed, kender den Danske ambassade i Bangkok alt til dette.

Endnu engang maatte jeg laane penge af mine "Venner" Hos "Danskermafiaen" Og endnu engang til "Rocker Renter" Hvilket resulterede i at jeg begyndte at lave Ulovligheder her paa "Nettet" Dog IKKE i mere end i samlet ca. 50.000 Dkr's klassen, penge som jeg betalte tilbage til "Danskermafien" Men-men, da de var i besiddelse af baade mit Pas, samt min bankbog, og haevekort, og naegtede at give mig disse ting tilbage hvis ikk jeg betalte 50.000.- Dkr. Yderligere vidste jeg jo godt at det var tid til at flygte fra Thailand, hvilket jeg saa gjorde i August 2010, det uden mulighed for at lukke bank konto osv. Da jeg jo ikke selv var i besiddelse af haevekort, pas bankbog osv.

Min konto som efterfoelgende er blevet misbrugt til yderligere snyd paa nettet som i alle jo ved. Jeg er fortsat i kloerne paa denne "Danskermafia" Og vil hellere end gerne hjem da jeg nu har faaet konstateret kraeft i en lymfekirtel i mit ansigt's hoejre side, en kirtlen/svulst i hals-oere regionen, men har dog IKKE turdet proeve at udrejse landet her i Asien hvor jeg opholder mig pt. Da jeg ikke foer igaar via min Danske Advokat fik vished om at jeg hverken var nationalt eller internationalt efterlyst.

Ligeledes tillader oekonomien ikke hjemrejse foer 01.02.2012 ved naeste pensionsudbetaling. Samtidig kommer jeg naturligvis hjem for at staa til ansvar for evtuelle ulovlige handlinger som jeg maatte have begaaet.

UNDSKYLD til de forurettede, men specielt til "Bornholmeren" Samt "CBW" & denne's familie som har vaeret udsat for mine ubehagelige, og uden hold i virkeligheden sygelige trusler

www.thai-dk.dk/uploads/MichaelLarsen-2.jpg


Ps! Profilbilledet er taget fra mit webcam igaar, 35 kilo lettere end det flere aar gamle billede DR1 kunne praesentere i "Bag Faceden"


Mvh. Michael Larsen
Et Sted I Asien.

Jeg vil ADVARE alle imod annoncer som i fremtiden vil florere paa nettet, og til forveksling skulle ligne mine tidligere annoncer, enhver her ved jo hvor nemt det er at "Copy Og Paste" Samt oprette fiktive e-mail adresser!

Send evt. En privat besked hvis du mener at skulle vaere snydt af mig, paa forhaand tak.
Senest redigeret af Udenlandsdanskeren : i dag kl. 02:32
Besvar
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2012 10:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

AL 48 skrev:
Han burde have spærret for al udbetaling af pension, samt spærret sit pas. - Det kan max. tage 2 timer


Såre enig, AL 48. Hvor svært kan det være?

Og så tillad mig en kommentar til politichefens udtalelse:

- Man kan altid diskutere, om vi har gjort det godt nok, når en person agerer i udlandet og endnu ikke er røget i det net, som politiet spinder ud i denne type sager, siger Kim Kliver.


Net? Er der overhovedet nogle fibre i det net?
Eller er det blot een stor varmluftballon og lutter tomme ord?

Og svaret herpå fortoner sig i vinden.
Men Kim Kliver befinder sig jo heller ikke i det pulserende erhvervsliv, hvor han snart kunne se sig hensat til dagpenge.
Alle oplysninger findes frit tilgængelige, det er kun politiet der ikke kan finde ud af det.

Inkompetancen råder åbenbart.

Og dem betaler vi skattekroner til. Jeg græmmes.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
DKPete
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2012 11:42

Bruger

Antal indlæg: 38
Tilmeldt: 07.11.11
 Status: Offline

Nogle gange er vi sgu en banan stat... Har et andet grelt eksempel - for år tilbage opdagede jeg (er speditør) at en af mine kunder måske ikke havde rent mel i posen iforbindelse med export til gambia. Jeg ringede til politiet..4-5 gange -men ingen ville/havde tid til at tage sig af det. jeg stoppede så selv containeren og bad om et told check. containeren indeholdt en stjålet Audi A6 & en porche Cayenne. Så kom politiet på banen... dette var kl. 10.00 - kl. 12.30 kom de på mit kontor for at foretage "afhøring". Jeg kunne fortælle dem at den de søgte var på en given adresse indtil kl. 16.00 hvorefter han skulle rejse ud af landet. Jeg fik at vide at de ikke havde tid...... de besøgte adressen kl. 16.45...flot
det viste sig senere at denne mand var eftersøgt i UK+Tyskland+Sverige for tyveri og narko. Senere blev jeg ringet op af politi direktøren der beklagede sine ansattes manglende arbejds iver... Så idag kan min tiltro til ordensmagten ligge et meget lille sted...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2012 19:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

thai skrev:
her er han vores gode ven netsvindleren

indlæg sakset fra http://www.mobil-...ore/page23

Kaere Brugere At Dette Forum Godt nytaar 2012 til jer alle Jeg vil starte med at takke Hr. Christian B. Wiggers for at lade mig komme til orde her i dette forum og fortaelle lidt om de sidste 6-7 aar af mit liv som udenlandsdansker i Thailand..

Efter at have mistet min kaereste igennem 10 aar, fik jeg en depression, og besluttede mig for at ta til Phuket i Thailand, jeg fandt hurtigt "Selskab" Og blev paa Phuket i et par aar tror jeg det var.

Derefter tog jeg til Pattaya, byen som baade er beroemt og berygtet, mest for alle sine sexbarer, og smukke unge prostituerede, samt en masse Danske alfonser, som vi herefter kalder "Danskermafiaen" Du kan laese lidt om dem via linket her :

Hr. "CBW" Venligst indsaet linket her igen!




Og til jeres oplysning er de alle paa foertidspension, ligesom jeg selv er det, jeg dog pga. Sygdom!

Efter at have laert en del af disse Danskere at kende, foelte jeg mig bedre tilpas, dette var dog inden at jeg vidste hvad der vil overgaa mig et aars tid efter, hvor jeg blev ramt af en mindre hjernebloedning.Jeg blev med hast i ambulance koert til Bangkok-Pattaya hospital, blot 5 min. Fra min bopael, fik sproejten som kan oploese en saadan indenfor en halv time, i mit tilfaelde dog kun med fysiske smaaskader til foelge.

Men da jeg var og er uden sygesikring af nogen art (Det Gule Kan Kun Anvendes I EU Lande) ja saa var der jo efter dette ophold en regning som skulle betales, og da jeg ikke saadan lige havde 10.000.- Dkr. Til at betale med, maatte jeg be om hjaelp hos "Danskermafiaen" Dog med "Rockerrenter" Til foelge ved for sen betaling.

Og da der ingen hjaelp var at hente hos pensionsstyrelsen i Danmark, tja saa kunne jeg IKKE betale tilbage til tiden, da jeg samtidig med min pludselig opstaaede sygdom, skulle betale 3.500.- Dkr. Af egen lomme til medicin hver maaned resten af livet. Den Danske Ambassade kan hvis de vil bekraefte mit sygedomforloeb, ligesom de kan bekraefte at Pensionsstyrelsen i Dk var ude af stand til at hjaelpe mig iflg. Lovgivningen!

Jeg blev efter en maaned grundet fejlmedecinering igen ramt af en blodprop i hjernen, denne gang dog langt alvorligere, og langt dyrere da genoptraening var noedvendig. Hvis nogle skulle tvivle paa disse sygedomsforloebs rigtighed, kender den Danske ambassade i Bangkok alt til dette.

Endnu engang maatte jeg laane penge af mine "Venner" Hos "Danskermafiaen" Og endnu engang til "Rocker Renter" Hvilket resulterede i at jeg begyndte at lave Ulovligheder her paa "Nettet" Dog IKKE i mere end i samlet ca. 50.000 Dkr's klassen, penge som jeg betalte tilbage til "Danskermafien" Men-men, da de var i besiddelse af baade mit Pas, samt min bankbog, og haevekort, og naegtede at give mig disse ting tilbage hvis ikk jeg betalte 50.000.- Dkr. Yderligere vidste jeg jo godt at det var tid til at flygte fra Thailand, hvilket jeg saa gjorde i August 2010, det uden mulighed for at lukke bank konto osv. Da jeg jo ikke selv var i besiddelse af haevekort, pas bankbog osv.

Min konto som efterfoelgende er blevet misbrugt til yderligere snyd paa nettet som i alle jo ved. Jeg er fortsat i kloerne paa denne "Danskermafia" Og vil hellere end gerne hjem da jeg nu har faaet konstateret kraeft i en lymfekirtel i mit ansigt's hoejre side, en kirtlen/svulst i hals-oere regionen, men har dog IKKE turdet proeve at udrejse landet her i Asien hvor jeg opholder mig pt. Da jeg ikke foer igaar via min Danske Advokat fik vished om at jeg hverken var nationalt eller internationalt efterlyst.

Ligeledes tillader oekonomien ikke hjemrejse foer 01.02.2012 ved naeste pensionsudbetaling. Samtidig kommer jeg naturligvis hjem for at staa til ansvar for evtuelle ulovlige handlinger som jeg maatte have begaaet.

UNDSKYLD til de forurettede, men specielt til "Bornholmeren" Samt "CBW" & denne's familie som har vaeret udsat for mine ubehagelige, og uden hold i virkeligheden sygelige trusler

www.thai-dk.dk/uploads/MichaelLarsen-2.jpg


Ps! Profilbilledet er taget fra mit webcam igaar, 35 kilo lettere end det flere aar gamle billede DR1 kunne praesentere i "Bag Faceden"


Mvh. Michael Larsen
Et Sted I Asien.

Jeg vil ADVARE alle imod annoncer som i fremtiden vil florere paa nettet, og til forveksling skulle ligne mine tidligere annoncer, enhver her ved jo hvor nemt det er at "Copy Og Paste" Samt oprette fiktive e-mail adresser!

Send evt. En privat besked hvis du mener at skulle vaere snydt af mig, paa forhaand tak.
Senest redigeret af Udenlandsdanskeren : i dag kl. 02:32
Besvar


Det var da svært så mange dårligdomme han er blevet ramt af.
Men hvis han ikke har et pas, hvordan kan han så rejse rundt i Asien?
Mon ikke det er på tide tyksakken lærer at forsørge sig selv for de penge han nasser på de danske skattebetalere.
I stedet for at stjæle ?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-01-2012 13:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3441
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Berygtet netsvindler er anholdtThumb

18. jan. 2012 12.05 Penge
Nordsjællands Politi fremstiller senere i dag den berygtede netsvindler Michael Larsen i et grundlovsforhør i Retten i Helsingør, skriver sn.dk.
Den 50-årige Michael Larsen bliver sigtet for bedrageri og trusler på livet, oplyser politikommissær Flemming Poulsen.
Michael Larsen blev landskendt, da DR-programmet "Bag facaden" 5. januar bragte en opsigtsvækkende udsendelse om netsvindleren og hans metoder.
Journalist blev også truet
Blandt andet blev det dokumenteret, hvordan han har truet flere på livet, hvis de anklagede ham for at snyde i nethandler.
Også DR-journalisten blev truet med rockere, aflivning og al landsens ulykker, da hun konfronterede ham med svindel med en billet til Roskilde-festivalen.
Ifølge Flemming Poulsen blev den 50-årige netsvindler anholdt i Københavns Lufthavn, da han landede i morges.

http://www.dr.dk/...114937.htm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2012 15:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

se lige her han kom hjem på statens regning

Netsvindler tryglede om at blive fængslet

Jeg vil gerne have klarhed over mit helbred og styr på mit liv

Med de ord tog den 50-årige Michael Larsen i går i Retten i Helsingør med glæde imod fire ugers varetægtsfængsling. Det skriver Frederiksborg Amts Avis.

Han blev den 5. januar i år landskendt, da DR-programmet "Bag facaden" afslørede hans omfattende netsvindel. I adskillige tilfælde solgte han varer på nettet, som han ikke var i besiddelse af. I retten blev det foreløbige beløb opgjort til cirka 100.000 kroner, men den kommende tids efterforskning skal vise, om der er flere sager.

Trusler på livet overfor en advokat, sin egen datter samt overfor flere DR-journalister indgik også i sigtelsen.

Den 50-årige mand, som forlod Danmark i 2005, fortalte i retten, at han er alvorligt syg. Og han fortalte om Den Danske Mafia i Pattay, der tager ågerrenter og som har taget hans pas, computer og bankbog i pant.

Michael Larsen landede onsdag morgen i Københavns Lufthavn og blev modtaget af politiet. Han havde selv bedt om at komme hjem, og var blevet udstyret med en billet af Rigspolitiets Nationale

http://www.sn.dk/...kel/176799
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2012 15:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Rolig nu pirat.

Mon ikke alle omkostninger vil blive lagt oven i regningen når den dag kommer.

Men det bliver da spændende at læse om den Maffia i Pattaya der har været så dumme mod ham.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2012 15:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

sarcasm Var det en ide til Kennet ? en af velgørende melder ham i DK for et eller andet og hjemturen er redet ??
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2012 15:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

sank.

Han hedder altså Kenneth, med h, men du er tilgivet da han heller ikke selv kunne huske det i begyndelsen.Grin
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bebe
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2012 13:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 103
Tilmeldt: 11.01.12
 Status: Offline

skipper skrev:
Rolig nu pirat.

Mon ikke alle omkostninger vil blive lagt oven i regningen når den dag kommer.

Men det bliver da spændende at læse om den Maffia i Pattaya der har været så dumme mod ham.



den danske mafia i Pattaya Thailand, findes den, hvem står bag er det nogle afdankede småfede danske invalide pensionister.ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2012 15:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

@ bebe.

Det der med en maffia skal nok tages med et gran salt, svindlere som Michael Larsen har en kreativ fantasi, også når de bagefter skal forsøge at tørre den af på andre.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Før du rejser på ferie til Thailand se med her Hele Thailand 5 28-04-2024 09:48
Voldsom varme i Thailand: Oppe på 30 dødsfald Hele Thailand 2 27-04-2024 11:08
Smag på Thailand Hele Thailand 99 26-04-2024 15:09
Thailand Buddha Hill Pattaya er en skjult perle videoer Fra Pattaya 4 26-04-2024 07:28
7 Populære områder at bo i Thailand som dansker Amazing Pattaya 1 22-04-2024 07:47

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 99,717,334 Unikke besøg | jQ Blog