Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 28.12.2011 Kanchanaburi
Pen
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-12-2011 13:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Dagbogen 29.12.2011 Kanchanaburi

Godmorgen Dagbog.

www.thai-dk.dk/uploads/Bog hospital.jpg

Kat er lige gået indenfor for at snakke med Buddha nu jeg har købt blomster, cigarer og hvad der til sig hører + en whisky, han skal have den første drinks hver gang en flaske åbnes skal han godag

Snakken foregår ved at hun sætter ild i nogle røgelsespinde, sætter sig ned på gulvet og læser op fra en bog hun har et eller andet sted fra og får clearet nogle ting der godt kan tage sin tid. Så endelig kan jeg få sat lidt styr på dagen der ændrede alt, mens jeg sidder ude i carporten i de sidste varme stråler fra solen der har velsignet os med varme i dag for en gangs skyld !!

Dardi er endelig taget hjem til kolde Danmark så vi kan puste lidt ud inden søster kommer om et par dage for at holde nytår med os, så det har været en travl december der kræver noget energi der godt nok er svært at finde lige nu. Træthed selvfølgelig, men også en helvedes kvalme med lejlighedsvis opkastninger og oppustet mave har været dagligdag i et par uger nu. Så for en sikkerheds skyld kørte vi ned til hospitalet i dag for at blive tjekket for skavanker i håbet om endnu et par poser kulørte piller som også lykkedes, men først var der selvfølgelig de obligatoriske undersøgelser af den evigt overbetalte læge der trykkede her og alle vegne, ja selv en urinprøve skulle han ha den skurk ved ikkerasende

Og efter at have snakket med 3 forskellige læger der selvfølgelig kom med 3 forskellige spørgsmål rykkede vi frem over start, og var tættere på målet end før, ønsket om et par sutsko fra Tesco Lotus trængte sig voldsomt på til de meget kolde morgener vi har i øjeblikket, så vi kunne jo ikke sidde der hele dagen og blomstre selv om de ansatte piger virkelig var skønne at se på. Utroligt nok fik jeg ikke et eneste skævt blik fra Kat der tålmodigt sad og ventede selv om jeg langsomt nærmede mig en tilstand hvor jeg havde fiskeøjne for at kunne følge med, disse smukke piger der intetanende er små skønheder, drønede rundt i deres lyseblå uniformer og viste deres skønhed selv om deres uniform gjorde alt for at sløre den, så ventetiden var vældig interessant musicThumbmusic

Som et + skal vi gudskelov komme tilbage om en måned hvor jeg så kan fortsætte studierne drillerhej

Nå, endelig blev vi kaldt op til skranken hvor hele 1.1020 Bht skulle betales, nu er det ikke sjovt mere sagde jeg til Kat godt irriteret over de høje priser på sådan nogle små ting som kulørte bolcher, men hun lyttede højtideligt til hvad manden fortalte om lykkepillerne i to forskellige farver der var blevet lagt på disken og undlod helt bevidst at høre på mit brok, tog mig i armen og hev mig ud af hospitalet da den maskerede mand var færdig med at forklare, og kiggede lidt olmt på mig Stres

Pillerne er meget vigtige sagde hun, manden fortalte hvor mange man skal tage hver dag og hvornår, og jeg er sikker på at hun på Thai samtidig fortalte mig at jeg skulle holde kaje, kig i den bog her lægen gav os med hjem sagde hun og klaskede en totalt uforståelig bog i fjæset på mig, så forstår du hvæsede hun og satte sig op bag på den efterhånden hårdt prøvede knallert der fik os ud til Tesco hvor hun var lige så kold som den forbandede Aircon der altid kører derude!!

Jeg har selvfølgelig scannet et billede af bogen som må blive det sidste i denne omgang, jeg skal nok fortælle mere når pillerne virker, energien er oppe i det grønne felt igen, og jeg forstår hvad bogen handler om !!

Fortsættes………….

Selv om Dagbogen er kort denne gang glemmer jeg ikke Buddha der giver mig et fantastisk liv… godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-12-2011 14:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Shock Drop di Piller ? du er bleven peppet så meget op at du er en dag forud Ikke SE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
alene
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-12-2011 14:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 201
Tilmeldt: 06.07.10
 Status: Offline

pen skriver

hvor jeg havde fiskeøjne for at kunne følge med, disse smukke piger der intetanende er små skønheder, drønede rundt i deres lyseblå uniformer og viste deres skønhed selv om deres uniform gjorde alt for at sløre den, så ventetiden var vældig interessant


hvor for skal vi snydes for et foto af de smukke lyseblå uniformerhej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-12-2011 15:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ved ikke Med den pris på piller er foto stampet og de er flyttet i telt på marken ? Græder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-12-2011 02:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Ja ja, en slåfejl hist og her skal der også være plads til nu jeg er en travl mandGræder

Det med billeder af skønhederne skal jeg kigge på næste gang vi skal derud, noget ala undercover måske Foto
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-12-2011 03:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Hvad med datoen ?????skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-12-2011 10:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

www.thai-dk.dk/uploads/srebrnigolubyj6.gif


jeg ved en lærkerede, jeg siger ikke hvor er det en sang eller en gåde eller er det løsningen på Pens eventyr


www.thai-dk.dk/uploads/due-06.gif
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-12-2011 13:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

En rigtig god bagjul til dig Lillemand, datoen er den 28.12.2011 hvor jeg udfoldede mine evner sidst på dagen skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-12-2011 16:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

nissefar Evner ??? griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kro90
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-12-2011 18:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 74
Tilmeldt: 02.04.09
 Status: Offline

Så Så pas nu på ikke at såre Pen igen.
Vil ikke undvære hans dagbog, eller er det en uge bog. kunne faktisk godt tænke mig en samlet udgave af alle de "dagbøger der var skrevet. Kunne det tænkes at du havde dem liggende som word format eller ??. Syntes af det er humoristisk læsning, og fantastiske flotte billeder.
Pas nu på med at blande alle dine piller sammen, det ender med at du får noget der virker mod ondt i ? og så noget der modvirker det, eller giver bivirkninger. Man skal have et godt helbred for at blive syg, og klare alle de skide piller, og det hvad enten du opholder dig i Th eller DK

Godt Nytår Pen og hils Kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-12-2011 02:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Thumb Tag det helt rolig kro90 ? vi behandler ham som et råddent æg ? blidt og blødt altid så han kan skam ikke klage kat kan muligvis griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-12-2011 02:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

kro90 skrev:
Så Så pas nu på ikke at såre Pen igen.
Vil ikke undvære hans dagbog, eller er det en uge bog. kunne faktisk godt tænke mig en samlet udgave af alle de "dagbøger der var skrevet. Kunne det tænkes at du havde dem liggende som word format eller ??. Syntes af det er humoristisk læsning, og fantastiske flotte billeder.
Pas nu på med at blande alle dine piller sammen, det ender med at du får noget der virker mod ondt i ? og så noget der modvirker det, eller giver bivirkninger. Man skal have et godt helbred for at blive syg, og klare alle de skide piller, og det hvad enten du opholder dig i Th eller DK

Godt Nytår Pen og hils Kat


nu er han jo ikke lavet af glas, kan han ikke tåle mosten, synd for ham. Dagbogen er ikke alt, slet ikke hvis vi ikke må sige vores mening
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-12-2011 07:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

godag Ja kro90 du skal bar vide Jannik køre flere hundrede km. for at køre Pen rundt og ind til naboen jeg køre flere hundrede km. for at drikke hans Øl så det ikke står og fordærver + det sker vi roser ham også ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kro90
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-12-2011 08:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 74
Tilmeldt: 02.04.09
 Status: Offline

OK OK Jeg overgiver mig. Kan godt se at i så er nød til at moppe ham lidt, når i skal gøre så meget for ham. Tænk at køre flere hundrede km. for at kører Pen ind til naboen ( 20 M) det må give moppe ret. og at du Sank hjælper med øllet så det ikke bliver dårligt, ja det burde du have penge for, eller mindst et godt måltid mad for.
Dejligt at læse denne form for "mopning" den ligger jo langt fra det der sker andre steder..
Kunne være man skulle kikke op til Pen næste gang man er på de kanter.
Siger ikke nej til gratis øl og mad Grin hvis der er noget der alligevel skal smides ud.
skaal til jer alle sammen med ønsket om et godt NYTÅR ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-12-2011 21:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Ja i er efter mig er i, men jeg kommer grusomt tilbage igen når jeg har råd til at snakke med Dr Chang igen driller

Selvfølgelig skal du da kigge forbi hvis du er på de kanter her, altid rart med gæster. Men lad være med at gøre som Sank og Jos_38, de kom til at køre forkert og kørte vist en omvej på 200 kilometer griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-12-2011 09:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Var det ikke på grund af Sank´s enorme fødder??Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-12-2011 10:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Græder driller AL 48
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
BentBP
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-12-2011 11:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 163
Tilmeldt: 22.03.11
 Status: Offline

Hej.
Hold da op hvor i hygger jer her , det er da bare dejligt , sidder her og er ved at flække af grin . Grin

GODT NYTÅR , til alle her.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-12-2011 11:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Undskyld Sank. Jeg rettter det,- mente lange tæergriner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-12-2011 14:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Græder Ja det er da godt han ikke køre Traktor Ikke SE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
Will this year be like the 2011 floods? Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 13-10-2016 04:26
Lejlighed søges i Kanchanaburi Bolig i Thailand 2 21-07-2016 13:57
Video of the light & sound show at the Bridge on the River Kwai in Kanchanaburi Arrangementer 1 27-11-2015 10:43
River Kwai Bridge Week @Kanchanaburi 28 November-7 December Arrangementer 2 14-11-2014 09:11

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 99,134,955 Unikke besøg | jQ Blog