Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Heldet følger de tossede :-)
pensionisten
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-11-2011 09:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

I to gamle tosser er godt nok efter mig syns jeg, bare fordi vi vandt to uger i træk. Sank er sur fordi han ikke kan købe Singha (opvaskevand) og lader det gå ud over mig Græder

Og Lillemanden tør ikke andet i bar skræk for at få en tom flaske i nakken Stres

Fy skamme Angry
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-11-2011 10:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Lotteripræmie gældsætter arbejdsløs


http://ekstrablad...656569.ece

En kontanthjælpsmodtager fra Sorø bliver trukket i sin ydelse de næste seks et halvt år, fordi hun vandt en stor præmie i en lodtrækning og dermed anses for formuende.

- Hvis det havde været kontanter, vi havde vundet, ville jeg synes, at det var fair nok. Men de ting, vi har vundet, kan vi ikke spise, siger Lone Christensen til Sjællandske og DAGBLADET Ringsted.

Hun er den lykkelige indehaver af to espressomaskiner, et gavekort til tatoveringer, et flødebollekursus og meget andet godt.

Hun og kæresten blev nemlig udtrukket til at vinde hovedpræmien, da Danmarks Radio og TV2 var værter ved den store Afrika-indsamling i august. De havde forinden sms'et et bidrag på 25 kroner til indsamlingen og kunne dermed deltage i lodtrækningen.

Sorø Kommune har vurderet, at hun kan videresælge alle sine gaver for i alt 76.456 kroner. Det beløb skal hun nu afdrage med 1000 kroner månedligt, skriver DAGBLADET og Sjællandske.

Så kan i nu forstå at det ikke er nemt at være Jannik og mig Græder

Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-11-2011 10:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

det var da alligevel helt utroligt. må vist siges at være lykketal.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-11-2011 11:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Søde pen , jeg har lærd at dukke mig . ha ha ha ha Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-11-2011 12:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

driller Ja bare vendt i to til der kommer tiggerbreve fra hele Verden griner men jeg får 87 kr. i lønforhøjelse Thumb behøver ikke at være Spillefugl driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-11-2011 07:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Så er det ved at være oppe over driller



upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/6d/GladstoneGander.gif

http://ekstrablad...658592.ece

Historisk stor lottogevinst står på spil


Én million danskere spiller med, når Danmarkshistoriens største lottogevinst står på højkant onsdag aften.

Rekordpuljen løber op i 92 millioner kroner, oplyser Dansk Spil, som kalder det en 'vanvittig uge'.

Men sandsynligheden for at vinde nærmer sig det kropumulige, og lottekuponerne går som brandvarmt brød ude i landet.

- Superpuljen er gået videre siden uge 19, og nu er der rigtigt mange, der spiller med, fortæller kommunikationsmedarbejder Morten Hedegaard fra Danske Spil.

- Der er godt med tryk på ude hos forhandlerne, som melder om øget omsætning på 20-30 procent, tilføjer han.

Vinderchancen er endda endnu mindre, fordi de øvrige skandinaviske lande samt Estland, Letland og Litauen også spiller med om den klækkelige superpulje.

Revisor Arne Lenstrup spiller ikke selv lotto. Men han er en af de to uafhængige rådgivere, som Danske Spil sender ud til spillere, der har vundet mindst 1,5 millioner kroner i lottogevinst.

I teorien kan én enkelt spiller løbe med hele rekordpuljen på 92 millioner kroner. Men chancen for, at det sker, er 1 til 98 millioner, oplyser Thomas Rørsig fra Danske Spil.

- Så det er ikke sandsynligheden, man spiller på, men Fætter Højben-heldet. Typisk er der tre-fire vindere, når superpuljen udløses, siger han.

Puljen har stået urørt i 26 uger. Skulle den blive udløst onsdag - selv til deling mellem tre-fire heldige - er 20-30 millioner kroner vel også en slags penge.

Den hidtidige og endnu uslåede Danmarksrekord løber op i 38,5 millioner kroner, som en spiller vandt i 2008 efter sin indsats i en Føtex-butik på Østerbro i København.
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-11-2011 09:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

driller Beklager i TO KRØSUSER nu er det vores tur driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-11-2011 15:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Så så lille mand, når Jannik endelig får taget sig sammen til at sende mig de rækker vi rent faktisk spiller på som har taget sin tid, så skal du bare se løjer i morgen tidlig vores tid. Så skal jeg køre had på dig gamle jas, så meget at du fortryder 95 % af det det du skrevet om mig griner
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-11-2011 16:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Hvorfor alle de anstrengelser og unødvendige spekulationer, gevinsten er så godt som allerede på vej til min konto.driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-11-2011 16:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

freja skrev:
Hvorfor alle de anstrengelser og unødvendige spekulationer, gevinsten er så godt som allerede på vej til min konto.driller


tja hvis man skal tro på overskriften har du nok ret i dine antagelser.driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2011 02:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

godag Fy ida sarcasm Nåeeee hvor skal festen holdes ???
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2011 04:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

sank skrev:
godag Fy ida sarcasm Nåeeee hvor skal festen holdes ???


Godt sank hun skal holdes nede.Grin
Nå jeg har bestemt mig for jeg hellere vil have 102 millioner, så spiller lige med næste uge også.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2011 04:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Lidt har også ret siger man, så jeg vandt 2.000 Bht i går driller
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2011 12:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hvem kan vi kan Grin


Hej jannik

Tillykke! Du har vundet nedenstående gevinst på spil på danskespil.dk. Gevinsten er sat ind på din spilkonto. Yderligere detaljer om transaktionen kan du finde på danskespil.dk under "Min side" og "Mine spil".

Spiltype Joker Onsdag
Kupon-id: 7901-09355781-02774
Købsdato: 11.11.2011
Vundet beløb: 167

Med venlig hilsen

Danske Spil A/S


ja vi kan driller



Hej jannik

Tillykke! Du har vundet nedenstående gevinst på spil på danskespil.dk. Gevinsten er sat ind på din spilkonto. Yderligere detaljer om transaktionen kan du finde på danskespil.dk under "Min side" og "Mine spil".

Spiltype Onsdags Lotto
Kupon-id: 7901-39523336-02018
Købsdato: 11.11.2011
Vundet beløb: 96
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2011 14:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

driller Bare vendt ? jeg er på vej 37 kr. Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-11-2011 23:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Problemer med Onsdags Lotto-trækningen

Finland har problemer med data om deres spillede Onsdags Lotto-rækker. Før vi har dem på plads, kan vi ikke trække aftenens vindertal.

Vi forventer, at det er på plads snarest og beklager ulejligheden.

https://danskespi...aekningen.
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2011 01:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

konen snuppede lige en af vores gamle kuponer, som pen og mig har vundet på 2 gange og derfor afskrevet
her er mailen fra Danske Spil

Hej Yindee

Tillykke! Du har vundet nedenstående gevinst på spil hos Danske Spil. Gevinsten vil automatisk blive overført til din bankkonto senest 2 bankdage efter spillets afslutning.

Spiltype Onsdags Lotto
Kupon-id: 7908-40941568-02036
Vundet beløb: 443 kr.

Med venlig hilsen

Danske Spil A/S


aldrig mere får hun lov til at se vores spil Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2011 01:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

sarcasm Du bør fortælle hende at der er ophavs ret ( hvis du tør ) driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-12-2011 13:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Vinder går glip af gevinst på halv milliard


En amerikansk lottovinder med gevinst på 440 millioner kroner meldte sig aldrig. Nu er tiden løbet ud

108 dage var åbenbart ikke nok for den personer, der har købt en lottokupon i USA, som udløste en gevinst på ikke mindre end 77 millioner dollar (440 millioner kroner).

I hvert fald har ingen meldt sig med vinderkuponen - og nu er tiden løbet ud, siger J.B. Landroche, talsmand for Georgia Lottery.

Vindertallene blev udtrukket den 29 juni i år, og numrene var 24-30-45-57-59. Tillægstallet var 26. Men det kan altså alt sammen være ligegyldigt nu.

Vinderkuponen blev købt i Tallapoosa i Georgia nær grænsen til Alabama, og nu går den uafhentede sum tilbage i puljen.

I Danmark er der også store penge på spil, når der onsdag udtrækkes ugentlige lottotal.

Og selvom gevinsten på 157 millioner er betydeligt mindre end den uafhentede gevinst i USA, så er der tale om den største præmie i danmarkshistorien.

Den hidtil største gevinst vundet i Danmark lyder på 38,5 millioner kroner og blev i marts 2008 vundet af en familie i København.

Onsdags Lotto kastede tre år tidligere en gevinst på 38,48 millioner kroner af sig til en spiller, der havde købt kuponen i Aarhus.

De mange penge kommer kun til udbetaling, hvis en lottospiller har de seks vindertal, og supertallet samtidig er blandt vindertallene.

Ikke siden uge 19 har der været en heldig kartoffel, der har scoret SuperPuljen. Chancen for at ramme den rigtige og gevinstgivende talkombination er kun 1 til 98 millioner.

http://ekstrablad...681673.ece
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bz
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-12-2011 14:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 236
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

((mortor(( er på vej efter milionerne
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.27 sekunder | 99,546,897 Unikke besøg | jQ Blog