Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dalton
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-11-2011 15:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Jeg frygter lidt for at Dalton's ferie er i fare, for nedenstående jeg har tyvstjålet fra Dtw, er sgu ikke så munter at læse !!

http://www.dansk-...ost_174358

kisser skrev:

Har lige fået mail fra familien der vil ankomme til Hua Hn den 8/11 med Apollo/Thai Airways. De fortæller, at de vil blive omdirigeret i Suwarnabhumi til et mindre fly, der vil transportere dem til Surathani, hvor der venter en bus på rejseselskabet som vil køre dem til Hua Hin. Sikken en rejse! Gælder det også den modsatte vej fra Hua Hin? Jeg kender nogen som skal hjem med samme fly!

Tv fortæller nu at der kun er én vej ud af Bangkok hvis man vil sydpå og det ser ikke for godt ud derinde i det hele taget, så pøj pøj til alle jer der er derinde, eller er på vej herud godag
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-11-2011 15:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

driller Ja ja Pen. du tror du kan skræmme os ? så du kan have det hele for dig selv Græder men den går ikke vi kommer på onsdag driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-11-2011 06:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Næh gamle jas, jeg fortæller kun hvad tv og aviserne fortæller. Og sidste nyt Lørdag klokken 12:45 lokal tid, er at busserne fra Sai Dai og Moo Shit 2 af regeringen er blevet beordret til lufthavnen, de kan alligevel ikke komme nogle steder og kan lige så godt stå tørt mener de selv om vandet nærmer sig lufthavnen fra nord !!

Så husk svømmefødderne gamle dreng griner
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-11-2011 08:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

sarcasm Bare rolig då ? skipper har jo lagt løsningen ud driller og da vi jo er et par ældre seje menesker går det sikker ok Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 100,398,314 Unikke besøg | jQ Blog