Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Ku´det ske i Danmark?
JackD
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2011 21:00

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

http://ekstrablad...648315.ece

Det sker hver evige eneste dag når den danske fissemand vågner op, drejer hovedet, og glor på den han lever sammen med!

sarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2011 22:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

@JackD
Helt ærligt, hvad f... har æselsex i Zimbabwe med Thailand at gøre.

Kunne jeres lille gruppe med ordgyllefabrikanter ikke skrubbe tilbage på en af de andre sider hvor I kom fra. Men de er jo gået i stå pg.a. jeres "indsatser".....FØJ.

Håber at WEB snart strammer op ..... ellers stopper trafikken også på denne side ... !!!

rasende godag rasende godag
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 08:57

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Hohohoho!!

SPRING OVER HVIS DU IKKE KAN TÅLE MOSTEN OG KOSTEN!!

Trafik?

Masser af trafik...

Hver søndag når jeg poster Stickmanweekly, så ryger "gæster" op omkring 20 styks!

Hvem kan være utilfreds med det?

Dig, måske, men nu er det jo ikke din Website, vel?

Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 11:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

@JackD
Nu blander du bolcherne igen .. for at fede din egen selvretfærdighed.

Det jeg siger/beder om er at holde op med alle de stupide intetsigende indlæg...og kom gerne (glad) med de gode råd, indlæg o.a. der har noget med Thailand at gøre.

Du skylder stadig at fortælle hvad dit Zimbabwe indlæg har af berettigelse her på sitet !!

Men det er der du ofte står af i debatten. Og HOW JÆ ER MEGET HÅRDHUDET ... of trafik er godt.

Så se at få dig udskrevet .. så kan vi da få en pilsner/absinth, og debattere det i bund.
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 12:16

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

De smed mig ud fra Psyk. her forleden, sgu´!

Brød sig ikke om at jeg begyndte at helbrede de syge, så ville alle de hvide kitler jo blive overflødige, det går jo ikke, nej det gør ej..

Nå, tilbage til dig, der er så helt, totalt uforståeligt ophidset over et æsel?

Come on, det er postet i "Alt mellem himmel og jord" - og så er der efter min mening altså frit slag, ikke?

Jeg synes den er sjov, tænk hvis en dansker der gik på horehus i DK, et Thai-horehus måske, og kom hjem og opdagede at det var et æsel han havde købt, he-he!

Jeg synes det er sindssygt sjovt, ja, jeg griner hver gang jeg læser den..

Har jeg et problem?

Har du?

SKAL vi alle ha´ samme dumme danske skod-leverpostejs-smag, hva´ ?

Ikke her, ikke så længe jeg kan poste noget som flere brugere synes om..

Modsat ku´ jeg jo starte en offensiv på Pen´s fabelagtige og ret pinlige udlevering af sit privatliv, for hvad f..... rager det egentlig os?

Forskelligheden gør tilværelsen interessant, du ønsker ensretning åbenbart, ELLER CENSUR!!


Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 13:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

Har har har det er simpelthen for morsomt det her og i kalder os piger for nogle hjernedøde pin up bimbo’er der kun hører til i en kravlegård. Det er da vist jer der er nogle små prinsesse fornærmede piger, men tør nu øjnene ,skørtet bliver krøllet og plettet af alt det vand,Græder mand jer op, ret på de lyse krøller og kom så videre bette tøser.Thumb
Og jackd spar nu bare på mund diarren, drop alt det shit, du nu har lyst til at hælde ud af ørerne,om uintelligente piger det bider ikke på mig.Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 13:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

ida skrev:
Har har har det er simpelthen for morsomt det her og i kalder os piger for nogle hjernedøde pin up bimbo’er der kun hører til i en kravlegård. Det er da vist jer der er nogle små prinsesse fornærmede piger, men tør nu øjnene ,skørtet bliver krøllet og plettet af alt det vand,Græder mand jer op, ret på de lyse krøller og kom så videre bette tøser.Thumb
Og jackd spar nu bare på mund diarren, drop alt det shit, du nu har lyst til at hælde ud af ørerne,om uintelligente piger det bider ikke på mig.Grin


Ja, jeg siger ikke noget, he he ! nørd

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 13:50

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Ida for h..... læg nu et billede ind af dig selv som avatar, så vi kan se din lille sveskemund (tak, skip, den var go´ ) - og alle de andre feminine yppigheder og kurver og former, tøser er til for at blive overbegloet og savlet af, kom nu!!!

Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 14:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1733
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

JackD skrev:
Ida for h..... læg nu et billede ind af dig selv som avatar, så vi kan se din lille sveskemund (tak, skip, den var go´ ) - og alle de andre feminine yppigheder og kurver og former, tøser er til for at blive overbegloet og savlet af, kom nu!!!

Thumb


hej synes du selv det er sjovt, der er en grænse for alt
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 14:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

@JackD
De smed dig ud fra Psyk, ThaiTime,DTW og Nielsen.dk...... Så du er du her !!!!!

NUL CENSUR .. men selvcensur. Skriv pænt og interessant - også gerne med skarpt bid og viden.

Fordi du KAN tage en stor hammer med op i bokseringen, så er det nok ikke sikkert at andre finder det morsomt/tilladt.

Stickman hits 6 sidste indlæg/begge sites :
ThaiTime dk - ialt: 427
Thai-dk - ialt: 1861
... så skulle du ikke spare de 20 hits... til den anden side .. tænk på dem du skræmmer væk !!!

OG .. så hæfter jeg mig ved at der er flere der er ved at løfte stemmen, men INGEN har overhovedet vist interesse for at tilkendegive sin støtte for dine "ved siden af" indlæg.

Når det så er sagt - kan jeg godt lide når du er i det skarpe hjørne, med sunde kommentarer... har ofte en kant der tilfredsstiller min form for humor.

OG SÅ HOLD DA FOR FANDEN PENSIONISTEN UDENFOR VORES SLAGSMÅL......

Håber du bliver indlagt igen, så du kan få dine leverpostejmeninger tilbage i vant gænge....

PÅ MED NATHUEN .. GØGEN FLYVER OVER REDEN
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 15:00

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Ok, I rest my case, I er simpelthen for søde, hulk...Farvel

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 15:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

dardi skrev:
@JackD
De smed dig ud fra Psyk, ThaiTime,DTW og Nielsen.dk...... Så du er du her !!!!!

NUL CENSUR .. men selvcensur. Skriv pænt og interessant - også gerne med skarpt bid og viden.

Fordi du KAN tage en stor hammer med op i bokseringen, så er det nok ikke sikkert at andre finder det morsomt/tilladt.

Stickman hits 6 sidste indlæg/begge sites :
ThaiTime dk - ialt: 427
Thai-dk - ialt: 1861
... så skulle du ikke spare de 20 hits... til den anden side .. tænk på dem du skræmmer væk !!!

OG .. så hæfter jeg mig ved at der er flere der er ved at løfte stemmen, men INGEN har overhovedet vist interesse for at tilkendegive sin støtte for dine "ved siden af" indlæg.

Når det så er sagt - kan jeg godt lide når du er i det skarpe hjørne, med sunde kommentarer... har ofte en kant der tilfredsstiller min form for humor.

OG SÅ HOLD DA FOR FANDEN PENSIONISTEN UDENFOR VORES SLAGSMÅL......

Håber du bliver indlagt igen, så du kan få dine leverpostejmeninger tilbage i vant gænge....

PÅ MED NATHUEN .. GØGEN FLYVER OVER REDEN


Jeg vil gerne tilkendegive min støtte til JackD.

Han er mere vidende om Thailand end de fleste af brugerne her, og også langt bedre til at forstå, at ikke alt i Thailand er som det ser ud til at være.

Der er bare en del brugere her, som for let lader sig provokere. Hvis i ikke kan lide, hvad han skriver, så lad dog være med at kommentere det, i er sgu (ingen nævnt ingen glemt) for nemme !

Hvornår er JackD smidt ud fra Thaitime.dk ?

Og hvorfor skal pensionisten holdes udenfor. Han har til tider en spids pen, og jeg synes nu som JackD, at det har været pinligt ind imellem at læse om hans privatliv, og i særdeleshed dengang han skrev så dårligt om sin samlever.

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 15:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

@nnn

Du aner ikke en hujende fis om hvad vi andre ved om Thailand.
Der er ikke tale om provokation, men om uvedkommende indslag, dårlig sprogbrug.
Du har heller ikke en skid at gøre her i min snak med JackD.
Kan du ikke lide Pens indslag.. så læs dem ikke, og kommenter dem ikke... det er ret lavt at du bruger det som argument...

måske nnn er den samme som JackD ... !!!!
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 15:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

@JackD

Dit videosvar .. I låve U Maaan...
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 15:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

dardi skrev:
@nnn

Du aner ikke en hujende fis om hvad vi andre ved om Thailand.
Der er ikke tale om provokation, men om uvedkommende indslag, dårlig sprogbrug.
Du har heller ikke en skid at gøre her i min snak med JackD.
Kan du ikke lide Pens indslag.. så læs dem ikke, og kommenter dem ikke... det er ret lavt at du bruger det som argument...

måske nnn er den samme som JackD ... !!!!


Det er ikke dig, der afgør, hvad der er uvedkommende, og hvis jeg har lyst til at kommentere dine og pensionistens idiotiske indlæg, så gør jeg det. Så knyt ! Angry

Det er ret lavt at svine sin samlever til offentligt.

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 16:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

@nnn

Men du må gerne svine mig til !!! Du skyder dig selv i foden min dreng..
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 16:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

dardi skrev:
@nnn

Men du må gerne svine mig til !!! Du skyder dig selv i foden min dreng..


Du er måske lidt ældre end mig, men din dreng bliver jeg sgu aldrig ! Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 16:09

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Helt enig med nnn, man sviner sgu´ ikke på den måde, det er for lavt..

Skift hende ud hvis det er for besværligt, eller er hun dødssyg eller HIV ligesom min?

ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 16:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

@nnn

Sadly for You... intelligens nedarves .. så du er sat lidt udenfor rækkevidden .. her på gul stue .. i VibyStaaaannn
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 16:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

dardi skrev:
@nnn

Sadly for You... intelligens nedarves .. så du er sat lidt udenfor rækkevidden .. her på gul stue .. i VibyStaaaannn


Nu er han sgu da vist løbet varm, han skriver noget om Viby, hjæææælp JackD, kan du oversætte til et forståeligt dansk ? nørd

Eller skal vi bare lade ham være, sådan en troll ! kat

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Vores gamle Danmark - film fra fortiden Film, bøger etc 4 04-03-2024 16:51
Danmark dejligt eller ??? Nyheder på dansk 1230 01-03-2024 11:52
AirAsia på vej til Danmark? Flyselskaber 1 24-02-2024 11:42
All Hells Angels Danmark 4 Wars - Compilation Film, bøger etc 1 18-02-2024 10:28
Adoptioner fra Thailand til Danmark stopper Nyheder på dansk 1 18-01-2024 12:28

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.48 sekunder | 100,736,040 Unikke besøg | jQ Blog