Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Den danske fissemand
JackD
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-10-2011 19:34

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Michael Jalving har været i Berlin en dødssyg mandag eftermiddag... Harzen have nok været bedre, så havde han undgået danske bulldozer-bitches!

”En latte, ikk’?”

”Jo – med fettarme Milch.”

”Med hvad for noget?”

”Fettarme Milch – jeg vil have fedtfattig mælk i latten.”

http://damefrokos...fissemand/

"Det er kvinderne, man ser, ikke deres mænd. De kommer trissende bagefter som en trailer. Et godt råd: Man spotter en dansk familie i udlandet på, at kvinden går forrest, taler højt og dirigerer, mens manden ligner en udslukt slave, som slæber rundt på børn, klapvogne og habengut og ellers forholder sig enten tjenstivrigt eller tavst til kvindens kommandoer."

Satans kællinger...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2011 05:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3824
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hæ Hæ, ja de gør meget for et dyt.
Men jeg har nu aldrig forstået hvorfor, det må sgu da føles nedværdigende at krybe rundt på en skrigeskinke hveranden OnsdagGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2011 05:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3824
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

For at lissom at pirke lidt i emnet så kan jeg da huske hvornår jeg blev kureret for danske skrigeskinker.

Hvis I da ellers gider.

Det skete da jeg fik min første hyre hos Dansk-Fransk, og turen gik til Grønland.

Hold da kæft en omvæltning, man havde næsten ikke tid til at passe arbejdet mellem al bolleriet og de kolde bajere.

Ikke fordi min daværende danske skinke var dårlig, hun var faktisk ret sød, og de hænger ikke på træerne længere.

Men det gav mig et nyt syn på hvordan livet kunne leves, hvis jeg selv ville, og hvem fanden vil henslæbe sit liv med en dansk kælling med mindreværdskomplekser når man kan få en rigtig kvinde der har forstået meningen med det hun er blevet udstyret med.

Næste skib lå i Singapore, og var jeg kureret music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nick
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2011 05:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 01.12.09
 Status: Offline

bliv muslim så ser du aldrig konen, gå forrest Grin
www.thai-dk.dk/uploads/bhddilb.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2011 06:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3824
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

ArrrghIkke SE

Men bortset fra villateltet, så er der mange kvinder fra Mellemøsten der ser rigtigt godt ud, men hvorfor ser jeg altid Pia Kjærsgaards stramme hønserøvs mund frem for mig?Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nick
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2011 06:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 01.12.09
 Status: Offline

skipper skrev Men bortset fra villateltet, så er der mange kvinder fra Mellemøsten der ser rigtigt godt ud


ikke dårlig de ser sku godt ud, uden villatelt, Thumb

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2011 06:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3824
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Herligt nick.

Mandeløjne og svedskemund, det er nok derfor mussemændene dækker dem til.kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2011 16:16

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Yep!



Wollah, min fætter!

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2011 16:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3824
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Yiihaaa, det er sådan vi vil hà vore kvinder, ikke sure opstød der kun vil bolle hvis man har vasket op.

Take that freja og idasarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2011 16:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

Jeg så lige denne her ovre på en anden side, jeg ved egentlig ikke, om den er sjov, den er nok for sand til at være sjov ! nørd

En butik som sælger nye ægtemænd er åbnet i Rørby ved Kalundborg. Der kan kvinder gå hen for at finde sig en ægtemand.. Blandt instruktionerne ved indgangen kan man finde følgende: Du kan kun besøge denne butik EN GANG! Det er seks etager, og værdien af produkterne stiger eftersom man kommer op i etagerne. Du kan vælge et produkt i en etage, eller du kan vælge at gå en etage op. Men du kan ikke gå en etage ned, bortset fra at forlade butikken En kvinde går ind i Ægtemands-Butikken for at finde sig en ægtemand.. På første etage er der et skilt på døren, hvor der står: Første etage - Disse mænd har fast job. Hun er interesseret, men fortsætter til anden etage, hvor der står: Anden etage - Disse mænd har fast job og elsker børn. "Det er fint" tænker hun, "men jeg vil ha mer". Så hun fortsætter opad.. På tredje etage står der på skiltet: Tredje etage - Disse mænd har fast job, elsker børn, og ser ekstremt godt ud. "Jøsses", tænker hun, men føler at hun må gå videre. Hun går til fjerde etage, og på skiltet står der: Fjerde etage - Disse mænd har fast job, elsker børn, ser sindssygt godt ud og hjælper til med husarbejdet. "Åh, Gud hjælpe mig!" siger hun, "Jeg holder det ikke ud!" Men hun går alligevel endnu en etage op og på skiltet står der: Femte etage - Disse mænd har fast job, elsker børn, ser sindssygt godt ud, hjælper til med husarbejdet og er meget romantiske. Hun er så fristet, men går videre op til sjette etage, hvor der står flg. på skiltet: Sjette etage - Du er besøgende nummer 31.456.012 på denne etage. Der er ingen mænd på denne etage. Denne etage eksisterer kun som bevis på, at det er umuligt at tilfredsstille kvinder. Tak fordi at du besøgte Ægtemands-Butikken For at undgå at blive beskyldt for kønsdiskriminering, har butiksejeren åbnet en "Ny Hustru Butik" lige overfor. Første etage har hustruer som elsker sex. Anden etage har hustruer som elsker sex, har penge og kan lide øl Tredje, fjerde, femte, og sjette etage har aldrig haft besøgende...


nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23
Den danske gård i Thailand Hele Thailand 6 07-02-2024 16:03
film og dokumentare danske.. Film, bøger etc 79 20-01-2024 13:12
Nytårstalerne fra den danske dronning og den thailandske konge er nu klar. Den Royale blog 2 01-01-2024 08:04
Chikane og mobning på danske skibe Diverse 5 12-10-2023 21:46

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 100,588,129 Unikke besøg | jQ Blog