Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skik og brug
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
hvad sker der
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2009 15:16

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg har sat efterfølgende ind her, fordi jeg mener vi alle, specielt alle os der bor herude på længere sigt kan få et problem med sandheden. Lad nu være med at fare i blækhuset over det sagte. Læn dig tilbage og tænk. måske har glade Manse uret, hvilket måske kan være rigtigt, men det ærlige i hans mening om situationen, kan der ikke sættes spørgsmålstegn ved eller hvad.

Glade Manse er pludselig blevet lidt, melankolsk. Jeg er ved at læse alle disse indlæg på forskellige sider med xxxx og andre skønne navne blevet lidt stødt over, at folk virkelig skal have den mulighed, at gemme sig bag ligegyldige navne, for derigennem at få deres udløsning, som en form for kick, fordi den enkelte mener det er sjovt, at genere andre på en sådan måde, at seriøsiteten bliver glemt.

Jeg vil sige som vores alles Martin Luther King….. I had a dream, and that dream should be, that all people in the world have the freedom for speach. Etc.

Dette er nok for meget forlangt, men det kunne da være en drøm, at vi alle turde stå ved vores meninger med vores rigtige navne, uden at ty til XXX eller andet. Jeg er dog klar over, at dette vil blive en drøm.

For pokker. hvor kunne det være herligt, hvis en website have mulighed for at kontrollere f.eks. personnumre, så ingen kunne skjule sig bag Manse eller XXXXX. Så er jeg overbevist om, at seriøsiteten vil få overtaget, men det er jo nok for meget forlangt.

Jeg mener, at det faktisk er beskæmmende, at så mange nye sider om Thailand popper op på nettet. Dette er vel i bund og grund fordi, den enkelte webmaster har hånds og herres ret over sin side, så den enkelte ejer kan udelukke den enkelte, hvis han ikke kan lide personen fordi den enkelte ejer har lavet et regelsæt, som vedkommende selv mener, er det rigtige.

Jeg mener at sådanne personer og sider skulle udelukkes, men sådan er verden desværre ikke skruet sammen. Jeg ved ikke hvor mange sider jeg er blevet informeret om den sidste måneds tid. De popper op i lystigt flæng, hvilket jo kan være godt for nogen og ikke godt for andre.

Man kan selvfølgelig informere datatilsynet om uoverensstemmelser med hensyn til den enkelte side, og man har også muligheder for at få den udelukket fra Thailand hvis man observere fornærmelser mod kongehuset o.s.v.. Ja man har egentlig mange muligheder, hvis det er det man ønsker.

Min drøm er nu, at alle disse forskellige sider kan starte en form for samarbejde, så alle de nye der ønsker seriøse informationer om Thailand kan få dem, også dette upåagtet af, at en tilfældig unknown webmaster har beriget sin private hjemmeside med hjemmestrikkede regler.

Jeg ved,,,, I had a dream…., og denne drøm kommer nok aldrig op til overfladen som en virkelighed, men hvor ville det dog være dejligt, hvis dette en dag bliver en virkelighed, for alle disse udelukkelser og andet har intet formål udover, at den enkelte bliver den store taber i det lange løb.

Ja undskyld jeg tager mig denne frihed, at lukke mine drømme ud over æteren, så det bliver jo nok også bare ved dette.

Glade Manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2009 15:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jammen manse dog:LOL

jeg er en af dem der skuler mig uden xxx på en anden side
og hvorfor det jo hvis jeg melder mig ud af siden vil mit navn stå på siden da webmaster ikke vil slette profiler med mere

derfor har jeg lavet mit navn om og slettet alle min link og foto på siden da jeg ike ønsker at blive forbundet med sidens indhold jeg har ikke lokket ind på siden efter at mit nik blev xxx :DR

og som du kan se på mine indlæg og profil er det meget nemt at finde ud af hvem yindee er :TH er sød :MU

....



..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2009 16:00



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

glade manse skrev : for pokker. hvor kunne det være herligt, hvis en website have mulighed for at kontrollere f.eks. personnumre, så ingen kunne skjule sig bag Manse eller XXXXX. Så er jeg overbevist om, at seriøsiteten vil få overtaget, men det er jo nok for meget forlangt.


helt ærligt glade manse, at en eller anden diktatorisk webmaster skulle have lov til at kontrollere en brugers person nummer

er sgu " men det er jo nok for meget forlangt. " vi lever da ikke i et big brother samfund endnu, at man skulle være mere seriøse i sine indlæg

det kunne du godt have ret i, men det bliver fandme svært.


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2009 18:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg har godt nok altid stået ved de ting jeg har skrevet om på div. Hjemmesider og gør det stadigvæk med navn, ubon er byen min kone kommer fra og ja Lynge er mit for navn.
Jeg er også blevet udelukket fra en anden side om Thailand, og må da indrømme det kom lidt bag på mig, men jeg hade heldigvis ikke billeder eller andet, jo en farlig masse mail adresser som jeg nu skal til og finde igen, nu har jeg flere muligheder for at søge efter dem på den side så jeg er bare sur over man ikke kan få sin profil slettet, han prøvet og sende en mail til ham som står for den side men aldrig fået svar på denne.
Det er da rigtig at alle nok skulle kunne skrive pænt men det har vi alle jo gang på gang set ikke kan lade sig gøre, men at man bliver udelukket fordi man har en mening om en anden persom, som er blevet udelukket også selv bliver udelukket syntes jeg er at gå i meget meget små sko, Den webmaster burde lige selv trække vejret og give sig tid til at læse og på samme tid forstå hvad der menes med det der bliver skrevet.
Jeg har da også haft kontakt med flere som vil informere datatilsynet om de uoverensstemmelser som er på den side, så må vi jo vente og se hvad der kommer ud af dette. sarcasm:D
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2009 19:16



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja mit navn går også igen flere steder og er mine initaialer 71 er kun fordi første gang jeg lavede navnet på tv 2 spil kunne jeg ikke bare hedde jsh.

Kan selvfølgelig kun følge ubon i sit indlæg for det var jo derfor webmasteren på dtw smed os ud, jeg blev sgu også lidt overrasket, men heldigvis er der nielsen og så er den her side også kommet så det er jo kun godt nok.

Jeg har sådan set ikke noget imod mine indlæg er derinde, men jeg er lidt bitter over jeg ikke kan få fjernet mine billeder derinde.

Selvfølgelig savner man da at komme derinde nogle gange for man fik da mange sjove info og spas. men håber da de befinder sig og sletter ens billeder om ikke andet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 03:03



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hej
Jeg bruger også mit navn på de sider hvor jeg er på.
huratho=Hugo Raunholt Thomsen og nogen ønske mit cpr. nr kan i få det, jeg har intet at skjule.
Hilsen Hugo
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
claus31130
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 05:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Tilmeldt: 19.02.09
 Status: Offline

Mit navn består af 2 dele

Claus = det hedder jeg
31130 = Post nummeret på Lamplaimat hvor jeg bor

Thumb Claus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
manse
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 09:18

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja glade Manse har det engang imellem dette med at drømme, så tingene han sætter op kan misforståes. Det jeg egentlig ville sige med mit indlæg var. Hvor kunne det være skønt, hvis der kun var en website om Thailand, for os der bor herude og dem der tænker på at flytte teltpælene. Det var en drøm kære venner, og drømme blive jo som regel ikke til virkelighed. Det er da helt i orden at Claus har en website der fokusere på landbrug og andet som tilgodeser dem med grønne fingre, men jeg mener ikke det har noget formål, at så mange individuelle personer starter vilkårlige websites op, som bare flytter mennesker rundt mellem sig, og hvor den enkelte webmaster kan lave sine private regler og udelukke enkelt personer efter eget private like or dislike. Det er beskæmmende, og det er også beskæmmende, at personer pludselig får at vide, at de nu har overtrådt den enkelte webmaster personlige regler, hvorfor den enkelte så er udelukket, uden på nogen måde, at have mulighed for at svare på alle disse private beskeder eller kunne slette private ting fra pågældende website.

Der burde simpelthen være en lov, som give brugeren 48 timer til at fjerne sine ting og eventuelt svare på sin private mails på vedkommendes server, men sådan spiller klaveret ikke, og det er bare mig imod.

Det er bare glade manses overbevisning, og dette oplæg var ikke ment som, at den enkelte skulle profillere sig selv, hvilket da er hyggeligt.

Det kunne da være rart, hvis datatilsynet kunne beskytte den enkelte mod tilfældige webmasters overgreb på ytrings friheden, men sådan er det desværre ikke, desværreSad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 09:38



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Tror sgu det er svært kun med en side, men kan da udmærket følge dig.

Men måske det også er godt med flere sider så falder de forskellige adm' er ikke i søvn hæ hæ. sarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 09:53



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

jsh71 skrev : Jeg har sådan set ikke noget imod mine indlæg er derinde, men jeg er lidt bitter over jeg ikke kan få fjernet mine billeder derinde.


fik heldigvis slettet mine billeder derinde (DTW) igår, at indlæg > sign. > mail.adr (kan altid få en ny) > bopæl ( den kan ikke bruges til noget ) bliver stående
genere mig ikke en døjt,for sådan som de røde prikker sider løst for tiden kan man jo aldrig vide ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
claus31130
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 09:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Tilmeldt: 19.02.09
 Status: Offline

glade manse skrev:
Ja glade Manse har det engang imellem dette med at drømme, så tingene han sætter op kan misforståes. Det jeg egentlig ville sige med mit indlæg var. Hvor kunne det være skønt, hvis der kun var en website om Thailand, for os der bor herude og dem der tænker på at flytte teltpælene. Det var en drøm kære venner, og drømme blive jo som regel ikke til virkelighed. Det er da helt i orden at Claus har en website der fokusere på landbrug og andet som tilgodeser dem med grønne fingre, men jeg mener ikke det har noget formål, at så mange individuelle personer starter vilkårlige websites op, som bare flytter mennesker rundt mellem sig, og hvor den enkelte webmaster kan lave sine private regler og udelukke enkelt personer efter eget private like or dislike. Det er beskæmmende, og det er også beskæmmende, at personer pludselig får at vide, at de nu har overtrådt den enkelte webmaster personlige regler, hvorfor den enkelte så er udelukket, uden på nogen måde, at have mulighed for at svare på alle disse private beskeder eller kunne slette private ting fra pågældende website.

Der burde simpelthen være en lov, som give brugeren 48 timer til at fjerne sine ting og eventuelt svare på sin private mails på vedkommendes server, men sådan spiller klaveret ikke, og det er bare mig imod.

Det er bare glade manses overbevisning, og dette oplæg var ikke ment som, at den enkelte skulle profillere sig selv, hvilket da er hyggeligt.

Det kunne da være rart, hvis datatilsynet kunne beskytte den enkelte mod tilfældige webmasters overgreb på ytrings friheden, men sådan er det desværre ikke, desværreSad



Ja vi har jo alle drømme og det er nok derfor at nogen starter deres egne websider op,som feks. jeg har gjort på www.nielsen.in.th .......Nu da jeg er bonde hernede og interesserer mig for det,ikke at jeg er så klog på det,men det kommer nok hen af vejen..var det den indgangs vinkel jeg valgte ovre på min egen side......

Ytrings frihed og regler på en webside......Man er nok nødt til som de fleste websider har det,nogle regler og retnings linier da der ellers hurtigt ville gå kage idet....og ikke for at fornærme manse......kan da osse huske et par gange hvor du synes de andres ytrings frihed har været lige stor nok når det var Manse de var efter......så alt i alt.....Personligt tror jeg på der er nødt til at være nogle spille regler på en side.....og det er så lige meget,hvilket community man er på,om det er noget som omhandler Thailand eller andre lande/emner.........
De spille regler der er på alle sider der har et debat forum,ja hvis ikke ejeren af siden skulle sætte dem op og forvalte dem,kan jeg ikke rigtigt se hvem der ellers skulle.....
Om der kun skulle være en side af hver slags på nettet(her nævnt thailand).......Det kan jeg ikke rigtigt se hvorfor,da det jo står enhver frit for at oprette en hjemmeside om det/de emner som man nu har interesse i..at folk så valfarter rundt til mange sider er jo egentligt deres eget problem/valg...Når jeg kigger rundt på feks de forskellige thaisider på nettet lad os bare sige de danske.....Nogle er mere lagt an på at give info til de besøgende såsom links og små historier og tips,hvor så andre sider koncentrerer sig om at have et debat forum som skal bære siden.....Nogle kommer på en side og er medlem og skriver der andre kommer på en masse sider og skriver på dem.....Det er jo fuldstændig op til en selv hvor mange sider og hvor tit man vil besøge dem........
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 09:57



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja qm jeg ser han spreder røde hagl derinde så lige muslingen har fået nr 2 så gad vide hvornår han bliver udelukket oz. Ja det ender jo nok med som Kim skrev at om han så skulle være den eneste på siden så lukker han den ikke. Sørgeligt det skulle gå sådan.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 10:08

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Claus

Jeg har stor respekt for dit tiltag, ingen tvivl om dette, så lad nu være med at køre på glade Manse. Han mente det faktisk positivt, men mister måske pointet engang imellem.

Når du nu er webmaster og for den sags skyld andre også, så kunne det være interessant at vide.. hvorfor kan glade manse ikke bare gå ind som han plejer i baggrunden ved at skifte sin IP adresse, for det har han altid gjort, men nu popper der en besked op, at mailserver er blokeret. Ja glade Manse har ikke en dyt forstand på dette, for han mener jo at han Yahoo, hotmail og g.mail. Disse servere har vel ikke samme nummer, så en vilkårlig webmaster kan udelukke disse, hvis de ikke har været brugt. Ja glade Manse misforstår nok som altid, for han kan ikke finde ud af hvad der sker med disse personer som er eneejer af disse sider.

Kære Claus

Din side er der ikke noget for mig at udsætte på, for den beviser, at voksne mennesker kan tale sammen uden at man behøver at give røde prikker eller andet som en advarsel, fordi man som ejer synes at f.eks. Manse er en stor idiot med sine indlæg. Dette har jeg stor respekt for.

Glade Manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 10:23



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

glade manse skrev : hvorfor kan glade manse ikke bare gå ind som han plejer i baggrunden ved at skifte sin IP adresse, for det har han altid gjort, men nu popper der en besked op, at mailserver er blokeret. Ja glade Manse har ikke en dyt forstand på dette, for han mener jo at han Yahoo, hotmail og g.mail. Disse servere har vel ikke samme nummer,


har heller ikke en døjt forstand på it men man burde kunne komme ind via en proxy server, men din tidliger profil vil altid være spæret så
længe webmaster syntes det.

laver lige et link hvor man kan downloade en proxy server :

http://www.pcworl...ownload/52

de første 2 skulle være efektive siger min it nørd skaal prøv dem glade manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 10:26



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Gør det noget vi andre også prøver dem qm *DR* sorry kunne ikke lade være
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 10:34



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Gør det noget vi andre også prøver dem qm *DR* sorry kunne ikke lade være


selvfølgelig må du / I gerne det Thumb ( jeg er jo ikke diktatorisk rasende )
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 10:49



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

det sgu da underligt de 2 du siger kan jeg ikke få til og virke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 10:57

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

De virker godt nok, men de hjælper ikke på maildomæne, men jeg har en løsning, som jeg helst ikke vil bruge, for den bliver det sidste jeg ville gøre hahaha:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
claus31130
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 11:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Tilmeldt: 19.02.09
 Status: Offline

http://www.hidemy... er osse en man kan bruge hvis man gerne vil ind nogle steder man ikke kan komme
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
yindee
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2009 12:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

har i set at her på siden TDDF kan man altid rette i sit indlæg


..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Boganmeldelse: Globale sexarbejdere – de ved hvad de gør Film, bøger etc 2 11-02-2024 10:50
Hvad snakker pigerne om? De fastboende 58 16-08-2022 07:31
Der sker kun lidt i Badebyen videoer Fra Pattaya 3 24-05-2022 13:57
Løse rygter eller hvad Hele Thailand 2 14-08-2020 10:24
Hun lyver lidt.... nå hvad fanden Skik og brug 1 27-04-2020 10:27

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.36 sekunder | 99,062,855 Unikke besøg | jQ Blog