Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Gade pige tråden
JackD
Skrevet d. 26-09-2011 22:03

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Nå, de damer, og hvem der ellers har lyst, ikke fordi denne tråd partout skal hi-jackd´es af moi, selv om jeg er ekspert på området, næh, det er mere for at vide om nogle af tøserne egentlig har kendskab til hvad "genuine feminine spirit" egentlig er?

Nå, jeg thought so not..





Jeg citerer en af mine lærere:

"I went to the ballet the other night; it taught me a lesson. The softness and grace, and the gentle femininity of it was such a contrast to the harsh world outside. It was like a meditation, the pitter-patter of warm rain on a dry soul.

Our world has been built by men and part of that is a good benefit to us all, we have railroads, phone systems and highways, but with that infrastructure came their ideals of materialism and competition, and dog-eat-dog. Our leaders are violent and nasty but they only reflect what people want, and much of our society reflects that same misguided macho. Modern yuppie women are not very different to men, they buy the same dogma-glamour, materialism, egocentricity and a soulless, narcissistic isolation.

I don’t agree with the philosophy of the modern world that the men built, I find their ideals cruel and ugly. Making ends meet for most people is such a struggle, it makes them hard and uncharitable, and the rule imposed by big business crushes little people, milks them and enslaves them.

Yang masculinity is acid while femininity and softness is alkaline. If your food is too acid you get sick, if land becomes salty and acid nothing much grows except a few hardy grasses. If you loose your softness you lose your soul.

Humanity has become ugly but you should still look at it with a soft eye and offer a kindness to everyone. You never know, the beggar in front of you may be a saint. Spirituality is hidden away now, you hardly ever come across it. I’ve recently traveled the length and breadth of England, I visited over one hundred towns and cities, and I only found a handful of people that were kind and human and real, the rest were cold and ailing, they don’t understand they are supposed to be compassionate to others. They are far too wounded and hard. They are miles away in their minds, day dreaming and plotting.

Imagine a country where sixty million people are crammed on a small island and they have no spirituality, no sense of humanity, no comprehension of the presence of the divine in their lives. The English only have a mind, no soul. It’s dog-eat-dog all the way, so it’s a country of legless people that have been emotionally chewed out. England is uniquely strange because everyone is trying for an advantage over you. In seconds they have worked out a way of climbing over you, or controlling you, or parting you from your money. I find it godless and bizarre. The Asian English are sometimes an exception they seem softer and less yang. ok them a lot.

There is a spirituality that is vested in the friendships of the young people and the hippies in Britain are the custodians of the only other spirituality, but they are so poor and often down-trodden they have little impact, but I have always found their world warm and loving and open. The summer festivals like Glastonbury are wonderful experiences; they show us the way humanity ought to get along.

The British are normally very cynical and skeptical, those are masculine traits, while trust is feminine, you have let go to reach any sense of the God-force within you, the British are too busy ‘pretending’ to be able to let go very much. I used to lecture in England but it never came to anything. I failed. It was like helping a heroin addict only to drop him back in the ally from whence he came. I so much wanted to believe in the English but none came forward, they all got lost in their distractions and the struggle to survive. That is the trick of cruel Britannia, she entices you and traps you into becoming her slave. The rich are trapped the worst, they have pomposities to cherish and defend. They never escape.

Softness and humanity is the only way out. You have to join humanity to save your soul and you have to embrace a gentility that is not well regarded by modern people, who are fed on an obsession with self, elitism, violence, hamburgers, and gangster rap. Softness takes you away from the ego and so it can often feel uncomfortable, but your soul needs an evening at the ballet, as way of saying. I’ve held to my spirituality via meditation; every day I’d set aside time to go within, ok that world better than ours but I’m a foreigner there, I can’t pretend to belong, though I hope to do so one day.

Every moment of softness heals you, children, animals, flowers, the sea, silence, whatever. In those moments you remember who you are and where you came from and if the world rots in its yang ways what can you do about it? Nothing much. We all tried quite hard but it didn’t work, the control was too ferocious, we never broke it down.

A well-known journalist described the British as “pale people in the rain,” I thought it quite accurate and funny. They have strong minds but little or no soul. Deep within they are in enormous pain, often caused by confusion; their hopes and dreams have failed them because those dreams are so impossible to achieve.

I am sad for the English, they are cursed. It’s their lovelessness that will pull them down. The only way to rescue an insistent mind is to scare it. It seems a shame really but no other tactics work. I reckon a few will rise through the quagmire of Englishness if they get scared enough. Maybe a handful eventually find the selflessness and softness to reach the other worlds close at hand.

For me, it was a twenty-year fight to get to the end of the beginning and now we stand at the beginning of the end. It’s all settled. I reckon it’s a nine to ten year run from here. Spirituality and softness is all that is left in the end but it will have only a few celebrants, the rest of the world, billions, will be horrified by the shock of it all. They won’t be able to accept the change. Imagine a world where it’s not all about you and your needs and keeping your belly full, and your ego pumped up. Scary eh?

I don’t think we will be allowed to go back for anyone, but then again I’m not sure, that phase is still a little way off.

Stay soft and give up the struggle and walk away while you still can, nothing else feels safe. We have to learn to trust so we can evolve and survive to become something softer and more beautiful."

http://www.stuart...t-lessons/

Jeg har et håb om at Stuart Wilde og jeg er "kindred souls" - og på den samme vej til evigheden...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
Skrevet d. 26-09-2011 22:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Jeg er på vagt. Kigger på det lidt senere. Har mega travlt. Influenza virus har fundet vej til danskerne. Græder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
Skrevet d. 27-09-2011 01:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Kan godt forstå og er til dels enig i betragtningen af menneskeheden, men en egentlig analyse af det skrevne, det er simpelthen for stor en mundfuld for mig lige nu, på denne tid af natten.

For øvrigt har jeg andet at tænke på, jeg er vist lige kommet til at lave en ubetydelig lille bitte, jah faktisk næsten slet ikke at se, bule i min bil og måååske også en ganske lille ridse i garageporten, men ikke min skyld, jeg sagde jo den skulle være 1 meter bredere.

Nå en smule klar tape på forlygten, kan vel gøre det, tror jeg, eller det håber jeg.

Nej man må stå ved sine handlinger, jeg vil gå i bad nu, tage min lille blonde på, vække ham blidt og fortælle, hvad der er sket, måske kan han så godt forstå, at det faktisk er hans egen skyld og at det kun er rimeligt, jeg låner hans bil, mens min er på værksted.

Alt sammen gjort i den ægte feministiske ånd.music

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
Skrevet d. 27-09-2011 07:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Freja det kaldes kvindelist, håber du fik lov til at låne.

Ha´en god dag

godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
Skrevet d. 27-09-2011 09:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

driller Man har hørt om Jordskælv i Nord Sjæland ? så kan være Garagen har flyttet sig de 10 cm til venstre ?? Foto freja dog luskede kneb godag Mener at huske noget fra en 14 dage gammel Bil jeg måtte ud at hende i en Grøft Græder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
Skrevet d. 27-09-2011 09:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Tja sank, det kan jo gå galt for selv den bedste, vist heldigt for lillemanden og jeg, at vores mænd er så godmodige.music



Kvinde list..lillemanden… nå ja, det ord ville nogle måske også vælge at kalde det.ved ikke

Efter en kort forhandling, hvor mit tilbud om en vis form for kompensation blev accepteret, var aftalen på plads. Thumb

Det var en forholdsvis rolig magtovertagelse, der fandt sted. music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
Skrevet d. 27-09-2011 21:42

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Oh well, jeg burde vide bedre, ikke præke mit New Age gejl her blandt alle de sekulariserede, samt en magtsyg, blondeklædt pin-up med et faderkompleks, dur ikke...

Skål på det!

skaal



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
Skrevet d. 28-09-2011 00:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Hej Jack undskyld hvis jeg ikke lever op til dine forventninger, men det er dit problem ikke mit.

Jeg skriver og deltager i debatterne, når der er tid og lyst.

Nu er jeg jo ikke ansat som skribent på Thai-Dk , men har et almindeligt arbejde at passe, som faktisk i disse dage er temmelig anstrengende.

Jeg syntes ærlig talt det er under lavmålet at bruge ord som faderkompleks, er det det negative ødipus eller elektrakompleks du hentyder til?

Du skriver du burde vide bedre, nej jeg undskylder, fejlen er da min alene, jeg den ”blondeklædt pin-up” burde ikke springe ud som ”pause klovn”, og benytte mig af ironi og sarkasme, uden at sikre mig at modtageren af budskabet forstod meningen.

Men jeg troede ærlig talt du om nogen, kunne gennemskue, at jeg blot forsøgte at vende en for mig kedelig situation, til det søde, det var blot ment som et lunt forsøg, jeg syntes nu engang man kommer hinanden nærmere med gensidig humor.

Jeg er da ked af, hvis jeg tog fejl.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
Skrevet d. 28-09-2011 13:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

Til freja
Jeg håber ovenstående indlæg er ironisk ment. Du ahr da så absolut intet at undskylde for. Selv jeg og det siger jo ikke så lidt, he he, kunne læse og forstå den underspillede humor i det skrevne.
Tror lige jeg vil provokere en smule, nu er det jo gadepige tråden, jeg tror dælen dulme jack d er en smule jaloux. music

Til jack d
Kunne det tænkes din efterlyste interesse for dine indlæg udi det spirituelle, måske fra vi andres side er et udtryk for en behersket interesse for emnet, frem for evne?
Det er vl individuel hvad man lægger i ordet new age hvor meget man interessere sig for det spirituelle. Ikke sådan at forstå det ikke er spændende men såvel som vi andre acceptere din lidenskab må du vel også acceptere at ikke alle med glødende iver deler din store passion for emnet.
Jeg tror bl.a. der er en stor sammenhæng mellem krop og psyke, at den indre tilstand i hovedet har afgøende betydning for vores ve og vel. Jeg tror desuden på at mennesket og planeterne er i konstant udvikling hvilket giver os nogle store udfordringer i livet, da alle valg har en konsekvens jack d.
Det kedelige ved dig er, ligesom man er ved at finde en vis form for sympati og forståelse, gøre sig klar til en ordveksling omkring et emne, kan du ikke vente på en tilbagemelding, men ødelægger det gang på gang for dig selv, ved at komme med nedsættende og sårende bemærkninger om andre, som gør at man ikke har lyst til at fortsætte dialogen med dig. Hvorfor? det er hverken en særlig sej eller charmerende evne at være i besiddelse af.
Intelligens er mange ting, bl.a. evnen til at smalltalke uden konstant at genere andre,prøv engang du vil måske finde det opløftende og behageligt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
Skrevet d. 28-09-2011 19:57

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Don´t flatter yourselfish chicks!

Min rolle er provokatørens, øm tå manden, Podagra hammeren...

Nå, min test virkede da:

I er et par typiske åndløse danske mæ-hæ´er, som ganske udmærket ku´ deltage i noget lummert Kanal 5 snas.

5 mins. verdensberøvelse i Danmark!

sarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
Skrevet d. 28-09-2011 20:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

JackD skrev:
Don´t flatter yourselfish chicks!

Min rolle er provokatørens, øm tå manden, Podagra hammeren...

Nå, min test virkede da:

I er et par typiske åndløse danske mæ-hæ´er, som ganske udmærket ku´ deltage i noget lummert Kanal 5 snas.

5 mins. verdensberøvelse i Danmark!

sarcasm


hvorfor ikke, du røg da selv lige i fælden,det lykkedes da over alt forventning at provokere selve provokatøren. Men jeg vil strække mig så langt at jeg vil kalde det uafgjort.
"typiske åndløse danske mæ-hæ´er," jeps det kandu lige bide dig selv i numsen på, jeg er ern rigtig led fighting latino.
Din rolle, hvem har tildelt dig den? jeg vil kalde din monolog en rigtig møgforestilling og fuldstændig spild af tid, alt for mange slidte replikker og kliceer, buh en ommer.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
Skrevet d. 28-09-2011 20:43

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Nå, hvorfor læser du det så, Lille Ida Askenatpotte?

Hva´ laver I to bitches egentlig her på et forum der faktisk burde handle mest og temmelig meget om rigtige danske mænd på horeture til LOS?

Eller om danske gråmus-mænd der har været så fucking lamme at slæbe en Isaan gak-gak and til Sdr. Blævelse og lign. skodsteder...

Al jeres plidder-pladder og hygiejnebinds kællingesnak er unødvendigt, spild af spalteplads, for vi - alle os mænd der har været smarte - er alle sluppet fri for danske møgbitches som jer, hohohoho!

Jeg trak så desværre en nitte, hun var HIV-smittet, har-har-har!!

Fuck jer...

ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
Skrevet d. 28-09-2011 21:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

JackD skrev:
Nå, hvorfor læser du det så, Lille Ida Askenatpotte?

Hva´ laver I to bitches egentlig her på et forum der faktisk burde handle mest og temmelig meget om rigtige danske mænd på horeture til LOS?

Eller om danske gråmus-mænd der har været så fucking lamme at slæbe en Isaan gak-gak and til Sdr. Blævelse og lign. skodsteder...

Al jeres plidder-pladder og hygiejnebinds kællingesnak er unødvendigt, spild af spalteplads, for vi - alle os mænd der har været smarte - er alle sluppet fri for danske møgbitches som jer, hohohoho!

Jeg trak så desværre en nitte, hun var HIV-smittet, har-har-har!!

Fuck jer...

ølkrus


Du går da også " lige i kødet " på de to piger, eller skulle jeg skrive: "lige i flæsket" kat

Hva' står den på i aften, Mester, er det afsindig ? skaal

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
Skrevet d. 28-09-2011 21:09

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Ab sinth i!

"La Fee Verte" - hun holder da i det mindste kæft...

esscentualalchemy.files.wordpress.com/2010/09/la_fee_verte.jpg

http://www.absint...reen-fairy

slæde






træ kat slæde
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
Skrevet d. 28-09-2011 21:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

JackD skrev:
Nå, hvorfor læser du det så, Lille Ida Askenatpotte?

Hva´ laver I to bitches egentlig her på et forum der faktisk burde handle mest og temmelig meget om rigtige danske mænd på horeture til LOS?

Eller om danske gråmus-mænd der har været så fucking lamme at slæbe en Isaan gak-gak and til Sdr. Blævelse og lign. skodsteder...

Al jeres plidder-pladder og hygiejnebinds kællingesnak er unødvendigt, spild af spalteplads, for vi - alle os mænd der har været smarte - er alle sluppet fri for danske møgbitches som jer, hohohoho!

Jeg trak så desværre en nitte, hun var HIV-smittet, har-har-har!!

Fuck jer...


ølkrus


Det er da fuldstændig irrelevant hvad jeg laver her. Men vil du virkelig gerne vide det,så læser jeg med det håb at lære lidt mere om Thailand og deres befolkning. Nu er det ikke mig der har oprettet pige tråden men sidens web. så pige snaken må vel siges at have en vis berettigelse.
Synd du tager de velmenende råd så personligt det var bedre om du brugte "din rolle"som provokatør på en mere konstruktiv måde, og lærte at betjene bremsemekanismen i tide. Nu skal man jo passe ekstremt på hvad man siger til dig, du vender og fordrejer jo alle ord, men det næste er positivt ment.
Du har jo tydeligvis en stor viden omkring hvad røre sig i Thailand, hvorfor ikke formidle denne viden ud på en aktiv måde, man kan godt på en sprudlende, men venlig måde melde rent ud hvad man mener, uden derved at lægge hindringer i vejen forsig selv.
Lad nu være med at blive ved med at kalde os piger for hjernetomme mæ,hæ'er det ved du vel godt inderst inde at vi ikke er.
Det er nyttesløst at blive ved med at overdænge os med ukvemsord, du opnår intet ved det, vi er blevet immune.
Hvorfor skriver du sådan om din kæreste, vi ved jo at du helt forståligt, inderst inde, er ked af din situation, men lad ikke dine frustrationer gå ud over os.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
Skrevet d. 28-09-2011 21:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

JackD skrev:
Ab sinth i!

"La Fee Verte" - hun holder da i det mindste kæft...


træ kat slæde


He he, hvis den grønne fe får dig til at se juletræer, - så er det måske på tide at tage en tur til LOSAS Thumb

Selv har jeg ingen grøn fe, bare lidt rød vin, skål skaal

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
Skrevet d. 28-09-2011 21:42

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Lille Ida skrev:

"Men vil du virkelig gerne vide det,så læser jeg med det håb at lære lidt mere om Thailand og deres befolkning"

Hvorfor vil du lære noget om ca. 73 mio. imbecile, tåbeligt smilende, skævøjede fucking gooks-narrøve, der bliver hjernepoleret fra fødsel til død?

Hvorfor?

Hvad vil tolerante, oplyste, dannede, åbne, favnende, og ikke mindst - uddannede tøser som jer to i den formørkede 3. verdens afkrog, som Thailand vitterligt er?

Er der ikke "etnisk spændende" nok på Nørre- Neger- eller Østerbro?

Kniber det med at holde af fædrelandet?

Jeg har rejst i LOS siden 1999, og jeg er rystet, fordi jeg "know too mutt" - og de lokale hader mig for det, for jeg ser tværs igennem deres pis og Thai/Kinesiske face-fagter, som vi i den oplyste Europæiske anstændigheds navn burde give fingeren, hver gang!

De er nogle satans åndssvagt grinende abekatte, nogle uvidende fjolser, der burde sættes bag lås og slå, men hov! - Det er de jo allerede, fanget i deres idiotiske royale national-romantiske Amart, Police, Tahaarn styrede vanvid...

De havde forresten en parade oppe i Chiang Mai fornylig:

i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/09/26/article-2042097-0E18650000000578-484_468x529.jpg

i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/09/26/article-2042097-0E1862D700000578-964_468x286.jpg

http://www.dailym...iland.html

http://www.bangko...ks-outrage

www.bangkokpost.com/media/content/20110928/313703.jpg


Welcaarm to the Lunatic Asylum!

sarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
Skrevet d. 28-09-2011 22:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

Med den indstilling du har til Thailand vil du slet ikke kunne forstå mine grunde til at besøge landet. Jeg har kun været der et par gange, på phuket og kan godt lide at være der. Men freja og jeg har planlagt en tur sammen her i foråret. Hun har en omgangskreds et sted i det nordlige område, spørg mig ikke hvor, for jeg er slet ikke kendt der oppe. Jeg ved bare at hun støtter nogle lokale minoritetsgrupper. Hvordan der ser ud på nørre-østerbro ? det skal jeg ikke kunne sige dig, jeg har ikke adresse der.
Dannede og tolerante piger jo det er vi vel, freja nok en hel del mere end jeg, Jeg er nok den slemme af os to piger. Derfor skal du også være ordentlig ved hende, for hun er et rigtigt venligt og sødt menneske som ikke gør en flue fortræd, hun har endda kunnet se noget positivt ved dig som menneske. Grin
neejj det var måske en plat bemærkning, nå never mind bare lidt pay back.Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
Skrevet d. 29-09-2011 15:30

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Nå, piger, jeg er ædru i dag, utroligt I kan holde mig ud, gadedrengen...Love

Jeg er vild med Italienske skinker, fra Parma måske?



Ciao Bello!

kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
Skrevet d. 29-09-2011 19:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

JackD.

Gå nu ud på lokummet og få det overståetGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
16-årige thailandsk pige udvist til Thailand Nyheder på dansk 1 02-12-2022 09:55
Een pige og niogtredive sømænd af Else Boyes Film, bøger etc 1 05-07-2021 08:47
12-årig thailandsk pige voldtaget af familiemedlemmer Nyheder på dansk 1 18-06-2020 08:14
’Verdens mest behårede pige’ har barberet ansigtet og giftet sig med sit livs kærlighed Nyheder på dansk 1 11-11-2019 10:44
Thai Gade mad Thaimad 3 07-08-2019 17:45

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 100,351,769 Unikke besøg | jQ Blog