Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: De fastboende
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hejm til sommeren, og hva så?
aaby
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2009 16:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

Mange gode mænd vender snuden hjem til Danmark for en tid. Sommer.

Og hvad gør man så med det her ude.

Slår man plader for vinduerne på det lejede hus, eller?

Afregistrerer man dytten eller dødsmaskinen. Eller?

Lader man den smukke kvinde man har haft så meget glæde af, fare. Eller sender man en lille livsforsikring ud til dem, i håbet om at de vil klare sig godt, det fortjener de jo. Eller tænker man, ja men nej, hun styrter lige fra lufthavnen tilbage i baren, så ingen penge her?

ja hvad gør man inden man tager "på ferie", og når man er fremme i Danmark?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2009 16:52



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg besvarer denne her og håber på at ingen andre finder på at besvare den anden - eller at nogen finder på at slette denne...

Jeg tager ikke nogen steder - men jeg gjorde for nogen måneder siden, jeg havde en gammel aftale om at passe en god vens firma, mens han og familien var i Australien - så jeg forlod min daværende forlovede i september sidste år - og returnerede i december - lillejuleaften...

I tiden jeg var i Danmark - sov jeg dårligt for jeg havde jo ligesom vænnet mig til at der var nogen der skubbede mig - men derudover så stod jeg op - arbejdede - spiste aftensmad - arbejdede - skypede med Si - arbejdede og gik i seng - næste dag samme scenarie - i weekenden - hentede jeg børn, arbejdede og legede med ungerne - eller tog i skoven, biografen, stranden eller parken...

Jeg har ikke eet eneste sekund tænkt at hun styrtede ud på bar, og udgifterne var hun jo vant til så der blev heller ikke sendt penge hjem...

Og hun klarede sig glimrende - tak...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2009 17:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

ja hvad gør man

når min kone tager hjem til Danmark får jeg da lov til at beholde bilen og kører i den

penge sender hun godt nok ikke til mig ,måske jeg skulle tage en alvorlig snak med hende om det emne:@

ok jeg får da både læst og på skrevet at det der med at fise på bar i tide og utide er noget jeg skal holde mig fra

om jeg så gør er en anden sag:MU

men kære aaby hvad gør du selv


...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2009 17:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

yindee skrev:
ja hvad gør man

når min kone tager hjem til Danmark får jeg da lov til at beholde bilen og kører i den

penge sender hun godt nok ikke til mig ,måske jeg skulle tage en alvorlig snak med hende om det emne:@

ok jeg får da både læst og på skrevet at det der med at fise på bar i tide og utide er noget jeg skal holde mig fra

om jeg så gør er en anden sag:MU

men kære aaby hvad gør du selv

...

Kan såmænd godt forstå at du spørger.

Men... jeg gør ikke noget. Shock Har ikke selv den slags problemer.

Tråden er blot inspireret af endnu en "tagen mig til hovedet" oplevelse, vedr trådens emne, det er såmænd det hele.rasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2009 17:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

aaby skrev

Tråden er blot inspireret af endnu en "tagen mig til hovedet" oplevelse, vedr trådens emne, det er såmænd det hele.


lyder da som en god historie er det en du vil fortælle om

..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2009 18:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

yindee skrev:
aaby skrev

Tråden er blot inspireret af endnu en "tagen mig til hovedet" oplevelse, vedr trådens emne, det er såmænd det hele.


lyder da som en god historie er det en du vil fortælle om

..


Nej. Men jeg røber nok ikke for meget, hvis jeg nævner et ord som "pengeoverførsel". :MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 99,477,713 Unikke besøg | jQ Blog