Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Trods svær sygdom, skal i LÆSE den her !!
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2011 06:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Den er fra http://www.pattay...apartment/

Amerikaner død (igen igen !!) intet nyt under solen, men men !!

Politiet anslår ham til at være død i omkring 24 timer da de finder ham, mens hans veninde siger at hun gik udenfor et øjeblik og fandt ham død da hun gik tilbage til lejligheden. Er det mig der er skæv af piller her ??

An American man found dead in his rented apartment suffering from a severe head wound.

Pattaya, 19th April 2011 [PDN]: At 7.30 p.m., Police General, Ittipond Poetong was informed that an American man had died in his rented apartment.

When the police arrived at the scene, they discovered the body of Mr. Rankan Singha, 43, soaked in his own blood. The body was estimated to have been dead for at least 24 hours. A 5-inch cut was found on the victim’s head.

Broken glasses were scattered on the ground, in addition to footprints found on the floor but there was no signs of attack, the police commented.

The victim’s girlfriend, Miss Nantakarn Sudsri, 25 (resides in Dansai, Loei) stated that she stepped outside for a moment after a heated argument with Mr. Singha, who was drunk at the time.

When she came back to the apartment, which they have moved in a few months ago, she found her boyfriend dead, Miss Sudsri reported.

The victim’s girlfriend added that Mr. Singha frequently drank alcohol over the past three years of dating.

Under the influence of alcohol, Mr. Singha might have fallen into the glass table, which possibly cut his head causing the fatal bleeding, the police commented.

The police added that the footprints found were possibly the victim’s when he stepped towards the computer, trying to sending out an email seeking help.
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2011 07:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

driller Vi er skam ikke syge Pen. Men jeg tror jeg fjerner Glasbordet godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2011 07:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Du bor vel ikke sammen med en på 25, der kan finde på at skubbe eller spænde ben, - bare fordi du er lidt beruset?ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2011 07:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Nej det gør hun sandelig ikke, men hun har fået en af sine venner til at vise hende hvordan det her program virker så hun kan se hvor jeg er, satans osse rasende

http://www.tracka...ndex3.html

Jeg havde slet ikke tænkt over det med glasset Sank, men jeg kan da godt se en vis forbindelse. Jeg sniger mig til at udskifte alt med blødt plastik, bare for en sikkerheds skyldgriner
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2011 08:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Ha Ha nå kat var ikke så smart ?? men nu skulle du lære hende hvordan verden var skruet sammen griner Pas du på når du sider bag en busk ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2011 10:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Jeg så lige at linket ikke var det samme jeg ville lægge op, så her er det rigtige http://www.tracka...
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2011 14:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3627
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

ikke så pivset pen hold dig væk fra annies kød gryder Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2011 18:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3824
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg kom til at holde af denne kommentar fra Pattaya policen:

"The police added that the footprints found were possibly the victim’s when he stepped towards the computer, trying to sending out an email seeking help."

Hvordan i hel...e kan der herske tvivl om hvis blodige fodspor der er tale om, og hvordan kan de tro manden havde tid til at sende en email med blodet fossende ud af halsen?

Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-04-2011 03:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

When the police arrived at the scene, they discovered the body of Mr. Rankan Singha, 43, soaked in his own blood. The body was estimated to have been dead for at least 24 hours. A 5-inch cut was found on the victim’s head.

Undskyld, - men hvor står der noget om at han nu har skåret halsen?ved ikke
Men bortset fra det, så er det sgu godt set af politiet at han ville sende E-mailSad
Godt hurtigt politiarb., pynter i statestikken, - og ikke det store recourseforbrug.
Hav en god dag.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2011 00:02

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

Ja, falang kan hurtigt komme ud for "uheld", fx. liige falde ud over altanen fra 12 sal osv...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Advarsel: Du skal koge dine ris på en ny måde Thaimad 2 23-02-2024 08:49
Ordblind dumpede sprogprøve - nu skal konen udvises Nyheder på dansk 6 16-05-2023 17:04
Hosteoptagelser kan give tidlig diagnose af sygdom Nord Thailand 1 05-04-2023 08:31
Denne tallerken skal få tykke thailændere til at tabe sig Thaimad 7 22-05-2022 13:25
Skal du til Thailand i vinterferien? Hele Thailand 1 09-02-2022 08:07

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.25 sekunder | 100,710,629 Unikke besøg | jQ Blog