Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Computer
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Download Firefox 4 RC
XP
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2011 05:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

http://www.mozill...irefox/RC/

Install the RC
Free Download http://www.mozill...in&lang=da
Danish, Windows
All Systems & Languages | Privacy Policy
Install the Firefox 4 Release Candidate (RC). Firefox 4 is almost here. Be the first one to check it out.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2011 12:37



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

ja den køre skide godt, men man skal lige vænne sig til den
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sol
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2011 13:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 248
Tilmeldt: 09.11.09
 Status: Offline

ikke dårligt venter på Google Google Chrome 11.0.696.16 Beta
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
XP
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2011 14:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

hej

Firefox har fart på Firefox 5 kommer snart

Mozilla har udformet en plan for oftere Firefox-lanceringer.

Af Arsæll Benediktsson, hardware.no
21. marts 2011, 20:00

Mozilla har tidligere snakket om at lancere flere Firefox-versioner i løbet af året, og nu har Rob Sayre fra Mozilla offentliggjort en plan som definerer fremtidige opdateringer af browseren.

Planen siger blandt andet at udvikling af en Firefox-version ikke bør tage længere tid end 16 uger (sammenlignet med de over 52 uger der tidligere har været det maksimale). Ifølge denne nye plan, kan Firefox 5.0 blive lanceret allerede i juni 2011. Blandt forbedringerne som er planlagt i version 5.0 er: Bedre kontrol over flere brugerkonti, bedre brugergrænseflade, og understøttelse af 64-bit Windows.

I planen er det foreslået at Firefox gennemgår følgende fire trin:

Nightly (også kaldet Mozilla Central)
Experimental
Beta
Endelig version
Målet med den nye plan er en mere pålidelig lanceringsplanlægning. Meningen er at satse på at lancere en ny Firefox-version uanset om en bestemt funktion er klar eller ikke. Nye funktioner skal som udgangspunkt kun integreres i «nightly» direkte – de kan også integreres i senere trin, men bliver fjernet/deaktiveret, hvis de viser sig at være ustabile.

http://www.b.dk/t...lar-i-juni
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
BentBP
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2011 14:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 163
Tilmeldt: 22.03.11
 Status: Offline

Hej , jeg bruger Firefox nu , og hvis jeg går ind under hjælp , og tjekker for opdateringer , siger den at der ikke er nogen , og min version er 3.6.15 , og her er der et link til at hente version 4 , og så på dansk også , mærkeligt . Forsat god dag . DanmarkThai
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2011 15:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

intet mærkeligt i det XP er bare lidt foran os andre
har selv hentet Firefox 4 her http://www.mozill...refox/new/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2011 15:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

sol skrev:
ikke dårligt venter på Google Google Chrome 11.0.696.16 Beta


hej den finder du her kører godt http://news.softp...1710.shtml

Google Chrome 11 Now Available http://www.softpe...mium.shtml
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
BentBP
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2011 16:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 163
Tilmeldt: 22.03.11
 Status: Offline

Hej igen , så kunne jeg hente Firefox Version 4 , ved at gå ind i hjælp og tjekke for opdateringer , kører fint nok , og ja jeg kører ikke XP , men Windows 7 . Kan i have en forsat god aften , ( Det har bare været fint vejr her på Fyn i dag ) . DanmarkThai
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
BentBP
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2011 16:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 163
Tilmeldt: 22.03.11
 Status: Offline

UPS. Undskyld , du hentyede til brugeren , der kalder sig XP , sorry . DanmarkThai
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
XP
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2011 10:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

er ikke helt enig smag og behag syntes de browser ligner lidt hinanden efterhånden


Derfor er Firefox 4 bedre end både IE og Chrome
Læs her om tre aspekter ved den nye version af Firefox, hvor browseren slår både Internet Explorer og Chrome.


Computerworld News Service: Der er en ny version på trapperne af browseren Firefox fra Mozilla, der er så god, at du bør overveje at skifte, hvis du bruger Microsofts Internet Explorer eller Googles Chrome.

Den færdige udgave af Firefox 4 bliver tilgængelig i dag, tirsdag 22. marts.

Firefox 4 har et renere design end tidligere versioner, men har til forskel fra Chrome og andre browsere holdt fast i separate felter til navigation og søgning.

Visse elementer er blevet flyttet rundt for at give Firefox et mere elegant design, men browseren er stadig ikke helt så minimalistisk i udseendet som Chrome - det er dog mest af alt et spørgsmål om smag.

1. Panorama
Lad os sige, at jeg arbejder på et projekt om sundhedspleje og har seks eller syv websites åbne, som jeg aktivt bruger som referencer.

Samtidigt vil jeg gerne have min Google-kalender og mine kontakter fra Gmail fremme og måske en nyhedsside.

Jeg søger også efter materiale til en klumme om apps til iPhone, hvilket er yderligere fire faneblade.

Nu har jeg omkring 14 faneblade øverst på skærmen og da de er helt klemt sammen, er det svært at se, hvad der er hvad. Meget irriterende.

Jeg kunne selvfølgelig stoppe op og gemme nogle af siderne som bogmærker, men hvis jeg multitasker i fuld fart, vil jeg gerne have det hele åbent samtidig.

Jeg kunne også åbne et helt nyt browservindue, men det tager tid og bruger systemressourcer såsom hukommelse.

Med funktionen Panorama kan du klikke på et lille ikon i øverste højre hjørne, hvor teksten "Organiser dine faneblade" kommer frem, når du ruller musen henover.

Første gang du får vist denne oversigt over dine faneblade, vil du se miniaturebilleder af alle dine åbne faneblade.

Her kan du gruppere dem ved at trække et faneblad ud af den store kasse og trække andre faneblade hen i denne nye kasse.

Hver af disse grupperinger af faneflade får deres egen kasse, som kan trækkes rundt og justeres i størrelse som alle andre vinduer.

Du kan også navngive disse fanebladegrupper såsom Sundhedspleje, iPhone og Info.

Når du klikker på en af disse kasser, bliver du sendt tilbage til det almindelige browservindue, hvor nu kun fanebladene i den valgte fanebladegruppe bliver vist.

Når du vil skifte gruppe, klikker du bare på det lille ikon igen, hvorefter du kan vælge en anden af dine fanebladegrupper.

En anden hjælpsom fanebladsfunktion gør det muligt at søge efter specifikke faneblade. Det gør du ved simpelthen at begynde at taste navnet på fanebladet i organiserings-oversigten. Her vil Firefox automatisk fremhæve det relevante faneblad.

http://www.comput...a=fp_1&i=0
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
XP
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-03-2011 08:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

det går stærkt ok indrømmer Firefox 4 er rigtig god

Syv millioner downloads på ét døgn

På en enkelt dag er den nye browser downloadet mere end syv millioner gange.


Den nye Firefox 4 har allerede slået Internet Explorer 9 – i hvert fald hvis man tæller antallet af downloads i det første døgn efter frigivelsen. Ifølge Mozillas egen statistik er browseren hentet mere end syv millioner gange i de første 24 timer, skriver ComON.dk.

For en uge siden kom Internet Explorer 9 fra Microsoft, som blev hentet 2,35 millioner gange på et døgn.

Så det ser altså ud til at Firefox 4 har haft langt flere downloads end Microsofts browser – selvom Internet Explorer stadig er den mest udbredte browser i de fleste lande.

Rekorden for browser-downloads blev dog sat helt tilbage i 2008, hvor Firefox 3 blev hentet mere end otte millioner gange i løbet af det første døgn.

http://www.b.dk/t...a-et-doegn

Men dengang var situationen på browsermarkedet også en anden. Der var stort set ikke andre alternativer end Internet Explorer og Firefox. I dag har Google Chrome overtaget en stor del af markedet og vil måske overhale Firefox allerede i år.

Ifølge Mozilla er halvdelen af de seks millioner downloads foretaget i Europa. Så det ser altså ud til at det især er de europæiske brugere, der har kastet sig over browseren. Der er færre downloads fra USA og Asien.

I skrivende stund er der registreret omkring 14 millioner downloads af Firefox 4 på glow.mozilla.org her knap tre døgn efter frigivelsen.

Den seneste release candidate af Firefox 4 er installeret af tre millioner brugere. Der er en række nyheder i Firefox 4, herunder en hurtigere Javascript-motor, hurtigere opstart, hardware-accelleration, ny brugerflade, indbygget Firefox Sync og lettere styring af faneblade.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-03-2011 12:12



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

http://bc.pcworld...?a=rss&i=0
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
FIREFOX Udenfor Thailand 6 30-06-2020 12:27
Download the 'Destination Thailand APP' on to your Mobile! Hele Thailand 1 15-01-2019 06:02
Free download: Historic pages of Royal Cremation events Den Royale blog 1 04-11-2017 14:04
Download a free PDF booklet about the 70th Anniversary of the U.S. Ambassador's Residence Central Thailand 2 09-06-2017 13:43
Download a free bilingual guidebook to the 8 shrines and spiritual attractions in Ratchaprasong Central Thailand 2 04-06-2017 12:12

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 99,608,325 Unikke besøg | jQ Blog