Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Non immigrant O Single med mere !!!!!
Badedyr
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-03-2011 05:09

Bruger

Antal indlæg: 151
Tilmeldt: 25.01.10
 Status: Offline

Hej...

Jeg er en snart 42 gammel dreng, førtidspensionist, der bo i thailand nu .-)
Jeg var en tur til Vientiane efter en non-immigrant visa multi 12 (15) måned, som jeg så ikke fik, men fik uden det store bøvl (bare min lejkontrakt, og min pension udbetaling på english) Non immigrant O Single (90 dage)

Så vil jeg høre om den kan forlængelse med 30 dage også ??
Hvor mange Non immigrant O Single (90 dage) kan/må man havde i sit pas ??? (tænker her på det bøvl nogle har med 4 turist visa)

For kan den Non immigrant O Single (90 dage) forlængelse med 30 dage, og må man havde alle dem man vil af dem i sit pas, er det jo kun 3 visa run pr år, for en ung gut som mig, og kan den ikke forlængelse er det jo 4 visa run pr år, så vist det er mulige at have alle dem i sit pas, er det jo en mulighed for mig....
Så derfor jeg spørger her om det.....

Så var det lige ham manden(ja ham der gav mig visa til 90 dage) i Vientiane sagde til mig., at jeg skulle kontakte min lokal immigrant kontor, og høre om de kunne hjælpe mig med at få et non-immigrant visa multi 12 (15) måned, eller om de måske ville give mig et retirement visa, pga jeg jo opfylder alle krav, PÅ NÆR min ældre, men nogle kontor var nogle gange flinke, og hjælp folk, synes det lyder sært, så spørge lige her om det er noget der er hørt før ??

Og ja, jeg tager da ud og prøve/høre om det, de siger jo bare NEJ hvis de ikke vil, så det er ok....

Takker på forhånd for de svar der må kommer...
Mvh Per


ps: ellers er det nok ED-Visa til mig ... ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-03-2011 10:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

alle visaer kan forlænges , til Non immigrant O Single dem må du have alle dem du har lyst til i passet

det er kun turist visaet de er ude efter og hvor du Max må have 4 i passet lige efter hinanden



Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-03-2011 04:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej per

din Non immigrant O Single visa kan du forlænge på det lokale immigrant kontor,

non-immigrant multi visa kan kun udstedets i udlandet på en thai ambassade eller konsulat

retirement visa du kan søge om det selv om du ikke er gammel nok, intet er umulig der står dog ingen stedet skrevet at det kan gives til folk i din alder ,men prøv

..



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
DR sender “Jorden rundt i 80 dage” – i en ny og mere politisk korrekt udgave Film, bøger etc 2 21-03-2022 09:39
Hverdagen lidt mere normal i Thailand, men yderligere lempelser afhænger af nye smitte Hele Thailand 1 05-05-2020 14:45
Hundreds Of Monkeys Fight Over Single Piece Of Food Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 11-03-2020 15:37
Og hvad så – skal der leveres 48 maskiner mere til Thailand? Nyheder på dansk 4 24-09-2019 20:12
Frygten lurer: Kendt storby invaderet af mere end 31.000 slanger Nyheder på dansk 1 03-12-2017 07:53

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 99,490,814 Unikke besøg | jQ Blog