Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Når far betaler P1 i Pattaya
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2011 11:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Når far betaler P1 i Pattaya 27. februar 2011 kl. 15:03 på P1

Hør udsendelsen tryk på http://kortlink.d... (29:07)

21-årige Dion fra Silkeborg er med sin far og storebror i Pattaya for anden gang. Han var 14, da de sammen var her sidst. Dengang var Dion en genert dreng uden seksuel erfaring.

Dions storebror og far tog ham med rundt på byens klubber, og da en 25-årig bar-pige viste interesse, aftalte de at købe hende fri for en aften. 'Long Time' som det hedder i det lokale forretnings-sprog. Dion mistede sin mødom hos en go-go pige og hans far betalte.

Noget andet end pigerne i Silkeborg
For Dion føles det lidt ligesom at have en rigtig kæreste.
- Man er sammen gennem lang tid, man hygger sig, man har det sjovt, fortæller Dion. Det er noget andet end pigerne hjemme i Silkeborg, som han har svært ved at komme i kontakt med. I Silkeborg føler han sig forkert og ser akavet ud synes han selv, selvom han på overfladen ligner en pæn, slank, høj, lyshåret og velklædt fyr fra Skandinavien.

Når du kommer hjem til Silkeborg, vil du så fortælle dem om dine oplevelser i Pattaya, spørger vi ham om, da vi møder ham ved Pattayas berømte Walking Street. - Nej, dem holder jeg for mig selv, siger Dion og griner genert.

kilde http://www.dr.dk/...122518.htm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2011 11:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Ja ja et far-søn-forhold er vel sjældent helt fuldkommen, og nogle mener at mere samvær mellem far og søn kan bedre deres forhold.
Men når venner og familie spørger de hjemvendte solbrune gutter, hvad de så oplevede på deres ferie til Thailand, ja så kunne historien jo tage sin begyndelse med ordene.
” jov altså vi begyndte ferien med at få et dybere far-søn forhold, fordi vi begyndte at opleve sexlivets mysterier sammen, og min far syntes jeg skulle have en souvenir fra Thailand, så han købte mig en luder”
Bare ”olderne” ikke får kaffen galt i halsen, når de hører om deres barnebarns ferie oplevelser.

Hva’ fa’en er der lige gået galt for de sønner og deres far??Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2011 12:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Angry Ja vel mest for Far ??
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2011 13:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Javist er faderen den hoved -skyldige, men sønnerne er nu voksne og burde kunne tænke selvstændigt ik?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2011 13:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Ikke SE Jo jeg var skam næsten voksen som 14 årig og blev forført ? men ikke med min Fars hjælp godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2011 13:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ved ikke Ja det er vel lige hvordan man læser den historie ?? som 21 årig var jeg gift og have et Barn Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2011 13:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

som 14 årig tænker du nok ikke over tingene , du med far og storebror i byen har sikkert også fået en lille en til halsen

så er det jo de små uheld skerGrin

at du så senere som 21 årig stiller op som fransk klovn hvad kan man sige til det andet end Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2011 13:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Nåh blev du forført, jamen at se ud fra dit ungdomsbillede var du jo også en pæn fyr.Thumb
Nej jeg mener det er ikke forbudt at ændre på sin opførsel, jeg har hørt klippet fra P1, hvor den unge mand med begejstring fortæller om sit første eventyr i Thailands natteliv. Han fortæller stolt hvordan han som var det 15 årig og lillebror som 14 årig fik deres seksuelle debut, betalt af faderen. De er nu begge voksne og burde kunne se det forkerte i at stifte bekendtskab med sex på den måde.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2011 13:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Ikke SE Ja vil syntes det var en mærkværdig opførsel af en Far ? gad vide hvad mine sønner hav sagt til den ?? vi vil hellere have pengene Grin vil jeg tro ? må spørge en dag griner Pæn fyr uha freja kommer til at tænke på at mit søde Ollebarn er 14 og er hun lidt kvik ender jeg som GRAND Græder Var der ikke en gammel Dansk film med en dæksdreng de samlede ind til en Fødselsdagsgave ?? Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-02-2011 04:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

herre gud Freja

det er jo pralerier intet andet når de unge ruller sig ud på DR1
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-02-2011 08:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

pirat skrev:
herre gud Freja

det er jo pralerier intet andet når de unge ruller sig ud på DR1


Måske har du ret, ved da godt, at de unge mænd, tror de er guds gave til kvinderne, og at de praler med deres bedrifter, men hvorfor skulle sønnen stå frem og fortælle at faderen betalte for en luder, hvis det ikke var sandt.?

Det er da i sig selv slemt nok, at faderen tog en 14 årig med rundt på diverse barer, ( har jeg nu også ved selvsyn observeret), men at han så tillige køber piger til sønnikeShock.
Faderen må jo være syg i hovedet. Der er mange forskellige måder at være
mand på og dette eksemplar er bestemt ikke en rollemodel, jeg ville se op til, hvis jeg var søn.

Men begrebet maskulinitet dækker jo over de forestillinger og normer,
som er forbundet med det at være mand, og afhænger i høj grad af bl.a. social og kulturel kontekst.
Så hvis faderen er af den overbevisning, at sex er noget, der skal ind med modermælken, for at blive et ægte stykke mandfolk, ja så er det jo den fremstilling, på hankøns racen, han giver videre til sine sønner.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-02-2011 12:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

Helt enig med Freja.


Med en sådan seksuel debut i form af et købearrangement sæt i værk af faderen, er der rig mulighed for at få et aldeles forkvaklet forhold til det at have sex senere i livet.

For slet ikke at nævne, at de kan blive hooked på miljøet og kun tænker på den næste tur.
Det har jeg set ske for adskellige voksne mænd.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-02-2011 14:19



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Helt ærligt hvad er der galt med købesex? Selvfølgelig er det måske lige lovlig tidligt som 14 årig, men hvad de får jo også lov til at købe alt det der håndvåben og alt det andet skrammel, så et besøg hos en sød thai pige er da at foretrække efter min mening. For ikke at sige de får lov at ryge. Man kan jo alligevel ikke komme kvindens ældste erhverv til liv, så hvorfor ikke bare nyde det så længe det er på frivilighedens marked
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-02-2011 15:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Helt ærligt hvad er der galt med købesex? Selvfølgelig er det måske lige lovlig tidligt som 14 årig, men hvad de får jo også lov til at købe alt det der håndvåben og alt det andet skrammel, så et besøg hos en sød thai pige er da at foretrække efter min mening. For ikke at sige de får lov at ryge. Man kan jo alligevel ikke komme kvindens ældste erhverv til liv, så hvorfor ikke bare nyde det så længe det er på frivilighedens marked



kort og godt der er intet galt med købesex så lang tid det er på frivillig basis og købes--sælges af voksnes

en far der køber sex til sin 14 årige søn skulle skamme sig han giver sin søn et forvrænget billede af kvinder og sex
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-02-2011 16:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Helt ærligt hvad er der galt med købesex? Selvfølgelig er det måske lige lovlig tidligt som 14 årig, men hvad de får jo også lov til at købe alt det der håndvåben og alt det andet skrammel, så et besøg hos en sød thai pige er da at foretrække efter min mening. For ikke at sige de får lov at ryge. Man kan jo alligevel ikke komme kvindens ældste erhverv til liv, så hvorfor ikke bare nyde det så længe det er på frivilighedens marked


Der er vel ikke noget forkert i at besøge en prostitueret, hvis man er voksen og klar over at det ikke er kærlighed man køber.
Men har du tænkt på at den unge mand måske slet ikke var interesseret i sex endnu, men måske følte sig presset af storebror og far, kunne det være en mulighed eller hvad?

Personligt ville jeg syntes, det måtte være enormt pinligt, og ville sikkert være død af skam, hvis min første gang var med et menneske, min far havde købt, uha bare at tænke på, han sad nedenunder sammen med min bror, og ventede på at forretningen blev overstået, det minde ville jeg slet ikke kunne fortrænge igen. Ikke SE

Jeg syntes, det må være et trist minde at have fra sin første gang.ked

Mon ikke han senere i livet, vil foretrække, at det var sket med en sød pige, han selv havde scoret, uden faderens deltagelse.
Han ville så have haft en smuk erindring, om et følsomt og erotisk forhold til/med en sød pige der frivilligt havde valgt netop ham, fordi hun havde lyst.
En sådan dejlig intim og yderst privat oplevelse, må det da være at foretrække af et ungt menneske,frem for et arrangeret besøg hos en købe pige, oveni købet betalt af sin far.

(Et sådan dejligt minde fortjener vel egentlig alle, men nu er det jo en 14 årig vi taler om.)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-02-2011 16:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej Freja...

Det er da en ynkelig udredning af unges sex.
Unge tænker på sex fra de er 12 til 14 år og derefter afprøver de det indtil 18 - 20 år og får glæde af det....og det er lige meget om det er en luder i Thaland eller naboens datter...
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-02-2011 16:47



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Selvfølgelig er det da ikke i orden i hans alder som 14 årig, men igen han må gerne ryge og købe våben, sådan noget råber folk ikke om at det er forkert.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-02-2011 17:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

lindyras skrev:
Hej Freja...

Det er da en ynkelig udredning af unges sex.
Unge tænker på sex fra de er 12 til 14 år og derefter afprøver de det indtil 18 - 20 år og får glæde af det....og det er lige meget om det er en luder i Thaland eller naboens datter...


Hej Lindyras
Ynkelig eller ej, det er nu engang min ”udredning” af de unges sex. Jeg kan jo kun tale for mig selv, men Jeg tror ikke alle unge mellem 12-14 år kun tænker på sex, for derefter at afprøve det til de er 20 år.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-02-2011 17:00



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg er stort set enig i det lindy skrev samtidig med mig
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FCK
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-02-2011 17:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2520
Tilmeldt: 17.10.10
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Selvfølgelig er det da ikke i orden i hans alder som 14 årig, men igen han må gerne ryge og købe våben, sådan noget råber folk ikke om at det er forkert.


hej
blander du ikke tingene lidt sammen hvad er det for nogle våben en 14 årig må købe

ok nu er det mig der blander tingene Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailand Buddha Hill Pattaya er en skjult perle videoer Fra Pattaya 4 26-04-2024 07:28
Pattaya's Darkside. What's it like? Fri debat: Pattaya 1 11-04-2024 13:29
Pattaya’s Holi Festival 2024 a Major Success Nyheder fra Pattaya 3 29-03-2024 11:29
Happy Holi Festival of Colours 2024 Returns on March 23rd to Pattaya Nyheder fra Pattaya 1 10-03-2024 05:33
Pattaya Police Seize 300 Bottles of Illicit Kratom Juice Nyheder fra Pattaya 1 07-03-2024 11:12

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 99,580,383 Unikke besøg | jQ Blog