Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
ÆGTE ægteskabs visa....
bedstefar
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 09:05

Bruger

Antal indlæg: 47
Tilmeldt: 12.08.10
 Status: Offline

Hejsan

Engang imellem kan det da godt nok undre en, at vi faranger skaber så mange problemer, når vi skal tale om visa…

Hvis man undersøger reglerne, og hvis man også giver sig tid til at forstå disse regler, så er de faktisk nemmere og mere forståelige end dem i så tit sammenligner dem med…. De danske….

Jeg er ved at være træt af alle disse bevisførelser med retirement visas, så jeg havde tænkt mig næste gang, at lave et ægteskabs visa….

Alle har sagt… masser af problemer, hvorfor jeg så har givet mig selv den tid,,,,, gud bedre sig, man er jo en travl pensionist i Thailand ….. til at finde ud af dette, med at være rette ægtefolk i dette vidunderlige land….

Ganske kort…

Man skal jo have en samlet indtægt på 40.000.- baht om måneden, så jeg henvendte mig på det lokale emigrationskontor, for bekræftelse af dette.

Dette blev bekræftet, hvorfor jeg bad konen at opsøge det lokale skattekontor, for at få en verificering af hendes indtægt, som hun jo selvfølgelig ikke have oplyst om de sidste 10 år, så vi kunne få dette på plads.

Som sagt så gjort… De er bare så søde de thailændere… Hun tjener nu 40.000.- baht om måneden, og hendes indtægt kommer nu til at ligge til grund for vores ægteskabs visa… så mine indtægtsforhold har ikke i fremtiden den nødvendighed…

Min kone betaler stadig 0 kroner i thailandsk skat. Jeg skal ikke bevise noget… ud over det årlige billede foran klædeskabet og huset…..

Livet er da egentligt ganske let …… IKKE… så hvorfor gøre det så kompliceret, som mange kloge skriver om…

Man skulle vel bare have forstand på at læse lovtekster, også på engelskmusic

Hvor er Thailand da mulighedernes land... Hvis man bare giver sig lidt tid til at udforske dette....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 10:34

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

ja sælg den ide til alle farang i Thailand.
Så bliver du dæleme en meget rig mand.

Og vi flytter alle til Nakan plat svindel og røver historier. ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bedstefar
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 10:41

Bruger

Antal indlæg: 47
Tilmeldt: 12.08.10
 Status: Offline

Jeg må da gå ud fra, at dette nødråb er en tilkendegivelse, af mangel på viden og dit personlige HAD... Hvad ved du som jeg og andre ikke ved...

Måske er du jurist, og hvad giver dig tilladelse til at kalde mig en løgner, for noget du ikke... og åbenbart ikke har en dyt forstand på..

Håber du skammer dig, for du er da en sølle person...

Du er åbenbart altid alene vide, og alle andre er fuld af løgn og ikke ved en dyt om noget som helst... Du har åbenbart siddet derhjemme... og det er det... og ved alt om de lovændringer der bliver lavet i Thailand...

Som den kære John skrev engang... du er uden for...........
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 10:44

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

he he ja så kom manse op i fuld fordrukken gear igen

Så lidt skulle der til music

reglerne er ganske klare som du skriver, det forklarede jeg dig for flere år siden. men kloge Manse vidste bedre.

Hvis man kan tjene 40.000 mdr UDEN at betale skat, så er det da plat og svindel.. ifølge skattelovene i thailand.

Så hvad er det du hyler over. ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bedstefar
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 10:50

Bruger

Antal indlæg: 47
Tilmeldt: 12.08.10
 Status: Offline

hehe drikker... Ja hvis man kan blive høj af en COLA light, så har du ret... Du ved da heller intet om medicin som alt det andet du påstår du ved...
Du er bare for simpel til at få mig op i gear. Dette har du jo bevist ved flere lejligheder... Dette vil jo kræve noget.

Men venner du havde i Lopbury de siger HELLO, og de håber da, du meget snart kommer forbi og giver som du har pralet af hehemusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 10:52

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Kan du ikke lige fortælle hvad jeg har pralet af at give ??

det vil jeg gerne se på tryk OG beviset på det..

Lad nu være med at komme med en syg undskyldning.. prøv om du kan være bare lidt mand og bevis dine syge påstande.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bedstefar
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 10:54

Bruger

Antal indlæg: 47
Tilmeldt: 12.08.10
 Status: Offline

Læs nu hvad jeg skriver dit fjog... Skattevæsen i Thailand har accepteret tidligere års oplysninger, hvorfor de 40.000.- nu er accepteret... Det kræver vel ikke intelligens ud over din fremskredne alzhimer..........

Siden du har skrevet om denne lov, er den altså lavet om flere gange, men det kan jo være svært med din sygdom....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bedstefar
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 10:55

Bruger

Antal indlæg: 47
Tilmeldt: 12.08.10
 Status: Offline

hehe du er som JOHN siger.... ha en god dag med din vælling.... Du er for nem i øjeblikket...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 10:58

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Ja en indtægt hun aldrig har haft.. er det ikke plat og svindel ?

Men fedt det kan lade sig gøre, nu kommer vi da alle til Nakon og laver samme stunt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
XP
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 11:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

er bedstefar ikke den samme lystløgner som ham der kaldte sig manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bedstefar
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 11:24

Bruger

Antal indlæg: 47
Tilmeldt: 12.08.10
 Status: Offline

XP

Hvad beviser har du, der kan give dig disse rettigheder så du... Kan kalde en person en lystløgner.

Dette må vel kræve nogle beviser, som du åbenbart har... Lad os da alle høre Manses løgne..... Hvis altså du har nogle……. Du er da bare sølle bette du….

OP på mærkerne bette XP… lad dit had få frit løb… så du fremkommer med de beviser, som beviser dine påstande…..

Leif hvad ved du om min kones indtægt,… Du er en sur gammel mand….. Du kommer da bare forbi vores ringe hjem, hvis du vil have beviser… Jeg er ikke sur min tidligere ven, men jeg er da godt nok lidt undrende overfor, hvordan du har fået kendskab til konens indtægtsforhold…. Fortæl… fortæl, for du er da klogere end jeg regnede med, men jeg tager jo nok som altid fejl… og ikke som Lopbury… altid har ret…
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 11:33

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Polle pophår du er ældre end mig driller

kvæl du nu et par øl mere så du ikke går i stå.
dagens morskab skulle gerne vare lidt endnu.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 11:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

hej alle

Xp manse og bedstefar er en og samme person er han en lystløgner Shock
skal vi ikke bare sige at han har en livlig fantasi og kan brygge nogle fantastiske historier sammen

find din kone på nettet hun er garanteret damefrisør med en indtægt på 40.00 baht om måneden skatte frit vel og mærke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bedstefar
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 11:50

Bruger

Antal indlæg: 47
Tilmeldt: 12.08.10
 Status: Offline

Heheheh Pirat.

Ja når nosserne flytter kommer husarerne til overfladen hehehe...

Du har sgu ret... Jeg er lystløgner.... Hun indbetalte ikke 40.000.- men kun 38.600.- baht denne måned hehe... Hun er et skarn....

XP du må være en stolt person.... Du er den samme som jeg....

Hvorfor skulle jeg kvæle lidt flere øl.... Jeg må ikke drikke eller for den sags skyld ryge også...

Som så sædvanligt banke Leif, så er det luftkasteller....


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Fluen
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 12:29

Bruger

Antal indlæg: 54
Tilmeldt: 16.08.10
 Status: Offline

gælder reglementets nr. 18 om dobbeltprofiler ikke for Manse ???
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2011 16:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

XP skrev:
er bedstefar ikke den samme lystløgner som ham der kaldte sig manse


He he jo det er han rigtig nok..... bare lyt til det sædvanlige ævl og plat han kommer med, han skiller sig tydeligt ud Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-01-2011 16:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

bedstefar skrev:
XP

Hvad beviser har du, der kan give dig disse rettigheder så du... Kan kalde en person en lystløgner.

Dette må vel kræve nogle beviser, som du åbenbart har... Lad os da alle høre Manses løgne..... Hvis altså du har nogle……. Du er da bare sølle bette du….

OP på mærkerne bette XP… lad dit had få frit løb… så du fremkommer med de beviser, som beviser dine påstande…..

Leif hvad ved du om min kones indtægt,… Du er en sur gammel mand….. Du kommer da bare forbi vores ringe hjem, hvis du vil have beviser… Jeg er ikke sur min tidligere ven, men jeg er da godt nok lidt undrende overfor, hvordan du har fået kendskab til konens indtægtsforhold…. Fortæl… fortæl, for du er da klogere end jeg regnede med, men jeg tager jo nok som altid fejl… og ikke som Lopbury… altid har ret…


Manse-Thulebumsen-Thulegrisen alias Bestefar...... Lystløgner har du da ALTID været den tid jeg har kendt til dig på diverse websites..... hvad nyt er der dog i det ????..... det er vel også derfor du b.la. er smidt ud fra diverse websites.... sarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Simsalabim
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-01-2011 17:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 19
Tilmeldt: 01.05.09
 Status: Offline

Læs nu hvad bedstefar skriver - Næste gang vil han lave et ægte - skabs -visa

Det lyder simpelt og ligetil .... Så håber vi at høre nærmere . når det er i hus

hej Brandt barn har mange navne - men kast ikke med glas , når du hedder sten ved ikke
Heart and soul - Never feel old
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-01-2011 18:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja man undres at en verdensmand som Manse med den IQ (SOM HAN SELV MENER HAN HAR)ikke er kommet videre i verden end at sidde i Thailand og lalle rundt....

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-01-2011 21:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 14.09.10
 Status: Offline

Jeg tror ManseDrengen er lidt af en fest-original..........og ja, jeg har besoegt ham, han er sq en go' fyr. !nissefar
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hjælp! - til papir arbejdet ved visa ansøgning. Hele Thailand 6 09-11-2021 12:51
Dansker endelige hjemme efter dyrt visa-run til Cambodja Nyheder på dansk 4 27-09-2021 08:12
Visa til Danmark Visa til Danmark 2 08-09-2021 08:51
Visa extensions in Thailand, February 2021 Visa til Thailand 1 01-02-2021 10:22
visa til Danmark **Baren** 2 20-01-2021 16:23

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 99,102,723 Unikke besøg | jQ Blog