Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Phuket contra Pattaya
Casper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-10-2010 12:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 90
Tilmeldt: 18.09.10
 Status: Offline

hej
hvilken by er den bedste at holde 3 ugers ferie i jeg tænker på priser , oplevelser ikke kun barer
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-10-2010 12:23



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg ville helt klart vælge pattaya, fordi alt er billigere og man har lettere ved at komme fra a til b med transport.

Men hvis det er første gang du skal afsted så kunne du måske starte i phuket og slutte af i pattaya.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-10-2010 16:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

Casper skrev:
hej
hvilken by er den bedste at holde 3 ugers ferie i jeg tænker på priser , oplevelser ikke kun barer


Phuket er naesten dobbelt saa dyr, sammenlignet med Pattaya. Og saa er oeen Phuket, det er ikke en by >/D, meget isoleret. Fra Pattaya har du adgang til bangkok med tog og bus, til Koh Samui med fly, til Koh Chang, til Koh Samet med bus og faere, og der er ret nem adgang til Nordvest Thailand, plus at du ret nemt kan komme til Laos med fly eller nattog via Bangkok, og du kan ogsaa nemt smutte til Cambodia.

Hvis Pattaya skraemmer dig, sex trade osv, er Phuket naesten lige saa slem :-(

Pattaya, Naklua, Jomtien, er et fantastisk omr[de, der er bare saa mange ting du kan foretage dig.

Jeg talte for nylig med nogle professionelle rejsefolk, og vi blev enige om, at folk kun er s aa glade for Phuket, fordi de oftest ikke har proevet andet.

Jeg laeser dagligt nyheder fra Phuket, det er mere end nok. Jeg kan nemt holde mig vaek, og jeg skal slet ikke tvinge mig selv til at blive vaek.
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-10-2010 16:11



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja meningerne vil jo nok (heldigvis) være forskellige fra folk til folk.

Jeg syntes bare man hurtigt har set hvad der er på phuket, og i pattaya der er det noget nemmere at komme væk fra når man bliver træt af at være der.

Men når i nu er der i tre uger ville jeg starte med at tage en tur nord på og så slutte af i en af de 2 byer.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-10-2010 17:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Der er faktisk en masse at se, i omkring Pattaya. Sex ja det findes overalt men vi har nu kommet i Pattaya i mange år , ok vi er ikke så unge men går stadig en tur i walking street, men det er først længe efter vi er gået hjem , der bliver vildt.

Pattaye er blevet verbalt mishandlet især af tv 2 , men det er tydeligt at de mennesker, kun har været der for at finde " vrangen " af medaljen.
Der er nogen , hvor håret stritter når de hører navnet Pattaya. Glem dem, mange af dem kender ikke Pattaya.
Der findes masser af thaier der bare passer deres arbejde, med alt andet end sex.

Jeg vil give jsh ret med så lang tid vil en tur nord på være en god ide.

Hvis du har brug for at få nærmere oplysning om hvad man kan se og opleve i og ved Pattaya så kom frem med hvad det evt skal være .

hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2010 15:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

hej casper
har været begge steder syntes Pattaya er et godt og og billigt
der er mange templer og meget andet godt at se

det allerbedste ved stedet er nu alle de muligheder du har for at komme videre for at se mere af landet

god tur
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Casper
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-10-2010 13:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 90
Tilmeldt: 18.09.10
 Status: Offline

hej alle
tak for jeres svar jeg snupper mine 3 uger i Pattaya

tuller lidt rund kigger på byen elsker at se andre mennesker så en aften i gå gaden bare kigge på alt det der sker omkring en
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-10-2010 13:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

((12(( Det skal nok blive vellykket Casper men håber da også du får set andet af Thailand på et tidspunkt Thumb MVH
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
PHUKET XTRA / The Thaiger Nyheder fra Phuket 2208 26-04-2024 14:54
Thailand Buddha Hill Pattaya er en skjult perle videoer Fra Pattaya 4 26-04-2024 07:28
PHUKET BIKE WEEK 2024 Nyheder fra Phuket 4 23-04-2024 11:27
Pattaya's Darkside. What's it like? Fri debat: Pattaya 1 11-04-2024 13:29
Phuket in 180 seconds Foto/videoer: Fra Phuket 3 09-04-2024 16:45

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 99,619,438 Unikke besøg | jQ Blog