Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Klaus koster samfundet 700.000 kr om måneden
hassel
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-07-2010 15:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 276
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

det er dine skatte kr. de bruger

Han er Danmarks dyreste kriminelle

- Jeg sidder bare på mit værelse og kigger og laver intet, siger den 21-årige psykisk syge og kriminelle Klaus Dimke Rasmussen om sin dyre behandling.

De fylder mig med piller og følger mig, selv når jeg går på toilettet. Jeg holder det ikke ud længere. Jeg kan mærke, jeg får det dårligere og dårligere, og en dag ender det helt galt.

Klaus Dimke Rasmussen fra Aalborg har været efterlyst af politiet adskillige gange i det forgangne år.

Igen og igen er den psykisk syge kriminelle, der ikke er egnet til fængselsstraf, stukket af fra et projekt, han er blevet dømt til anbringelse i, efter at han i forbindelse med et røveri i september 2008 fik en behandlingsdom.

læs resten her http://www.bt.dk/...kriminelle
husk at leve livet mens du kan, om lidt er kaffen klar Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-07-2010 18:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 414
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Ja så er det nok godt vi ikke kender alle historier.

Min datter arbejder indenfor området, så jeg hører et og andet en gang imellem.

Hun menete at den billigste på den institution hvor hun arbejder koster ca. 100.000 om måneden og her er den ældste ikke 18.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-07-2010 07:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

smil og betal og til hvad nytte de kriminelle forsætter festen når de bliver løsladt

flere af dem får også førtidspension og lever livet i thailand som er et yndet feriemål

næ bur dem ind på livstid uden alt den luxsus arbejdslejr skulle de sættes i ingen arbejde ingen mad sådan Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-07-2010 08:37



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hov hov pirat en skål fuld ris om dagen kan vi vel nok unde dem
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-07-2010 14:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1730
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Hov hov pirat en skål fuld ris om dagen kan vi vel nok unde dem


vi skal alle have noget at spise hver dag men at samfundet bruger 700.000 kr pr. måned for at passe en syg kriminel som sider på sit værelse hele dagen er helt forkert Angry
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-07-2010 14:54



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Det var nu mere dem der er kriminel eller udnytter systemmet jeg mente.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-07-2010 18:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

IT skrev:
jsh71 skrev:
Hov hov pirat en skål fuld ris om dagen kan vi vel nok unde dem


vi skal alle have noget at spise hver dag men at samfundet bruger 700.000 kr pr. måned for at passe en syg kriminel som sider på sit værelse hele dagen er helt forkert Angry


Jeg tror nok at jeg kender en som lige har købt tre fritidshuse, fire BMW´er, og så fik han også livge lavet swimmingpools, indendørs se fø li til husene.

Og jeg tror nok, at han trækker renterne fra i skat. Jeg er dog ikke helt sikker ((12((

De sidste fem år har den samme, tror jeg nok, haft fire årlige forretningsrejset til Bangkok, meget vigtige forhandlinger driller, jeg er ikke sikker på at den mand er billigere end vore mentale kriminelle patient.


Jeg ved så godt, hvem jeg synes er den største snylter.
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
morten
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-07-2010 22:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 108
Tilmeldt: 14.04.10
 Status: Offline

aaby skrev:
IT skrev:
jsh71 skrev:
Hov hov pirat en skål fuld ris om dagen kan vi vel nok unde dem


vi skal alle have noget at spise hver dag men at samfundet bruger 700.000 kr pr. måned for at passe en syg kriminel som sider på sit værelse hele dagen er helt forkert Angry


Jeg tror nok at jeg kender en som lige har købt tre fritidshuse, fire BMW´er, og så fik han også livge lavet swimmingpools, indendørs se fø li til husene.

Og jeg tror nok, at han trækker renterne fra i skat. Jeg er dog ikke helt sikker ((12((

De sidste fem år har den samme, tror jeg nok, haft fire årlige forretningsrejset til Bangkok, meget vigtige forhandlinger driller, jeg er ikke sikker på at den mand er billigere end vore mentale kriminelle patient.


Jeg ved så godt, hvem jeg synes er den største snylter.


han tjener trods alt nogle penge og helt skatte fri er han nok ikkeved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
islander
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-07-2010 09:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 140
Tilmeldt: 21.12.09
 Status: Offline

Hej.
Hvad koster mon - uduelige/grådige/selvfede/medieliderlige politikere - gyldne håndtryk - kontrol af mennesker med lav/middel indkomster ? AngryJeg bliver vred, når TV 2 laver noget om hjemmeplejen, og udgangspunktet er økonomi og ikke , som første prioritet, en værdig behandling af syge/ældre. Mon( PIA/LARS/LENE/HELLE og de 175 andre stiller sig op i køen - eller man som Bent -B. m.fl.- ser køkultur som en by i Rusland griner- men hvis du gør nogen en tjeneste og som tak får 1 flaske rødvin/ 3 glas hjemmeavlede syltede agurker- så pas på og fy fy skamme rasende Og det er da surt, når jeg lige har oplevet en livsbekræftende Sanne- en, "kom så "Medina, et let`s go for it Run Rig, at skulle konfronteres med virkeligheden - ( hvis virkelighed? at være sigselv og sig sigselv nok.) Men når jeg bliver gammel nok Såhej
hilsen
islander DanmarkThumbThai
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Bylde-mand blev udstødt fra samfundet i 45 år Nyheder på dansk 2 27-11-2022 16:24
Kongehuset koster 106 mio. kr. om året: Det får vi for pengene Den Royale blog 1 11-03-2019 10:11
Black Ivory Coffee koster omkring 6.400 kroner kiloet. Skik og brug 8 20-03-2017 09:49
Bombeangreb i Thailand koster syv personer livet Nyheder på dansk 1 12-07-2015 03:02
Chili Klaus gør det igen Det sjove. 4 02-11-2014 01:11

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 100,872,970 Unikke besøg | jQ Blog